eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRoboty budowlane polegające na aranżacji i modernizacji akustycznej pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 340 przy ul. Lokajskiego w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2020-01-21

Ogłoszenie nr 560011794-N-2020 z dnia 21-01-2020 r.

Warszawa: Roboty budowlane polegające na aranżacji i modernizacji akustycznej pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 340 przy ul. Lokajskiego w Warszawie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 611876-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500080640-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, Krajowy numer identyfikacyjny 15259640000000, ul. al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 71 01, e-mail zam_publ@ursynow.pl, faks 22 443 71 02.
Adres strony internetowej (url): www.ursynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane polegające na aranżacji i modernizacji akustycznej pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 340 przy ul. Lokajskiego w Warszawie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KZP-XII-WZP.271.98.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na aranżacji i modernizacji akustycznej pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 340 przy ul. Lokajskiego w Warszawie 1. Informacje ogólne Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aranżacji i modernizacji akustycznej pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 340 przy ul. Lokajskiego 3 w Warszawie do optymalnych wartości czasu pogłosu i zrozumiałości mowy. Aranżacja obejmuje następujące pomieszczenia: klasy lekcyjne, pracownie, korytarze szkolne, klatki schodowe, świetlice i pokoje zabaw, stołówka, sala gimnastyczna i aula. 1.1. Parametry określające wielkość obiektu Parametry istniejącego budynku Szkoły ? powierzchnia użytkowa ~ 8 417 m2, ? kubatura ~ 41 866 m³, ? liczba kondygnacji nadziemnych - 3, ? wysokość pomieszczeń na parterze - 3,30 m, ? wysokość pomieszczeń na 1 i 2 piętrze - 3 m, Przy czym sumaryczna powierzchnia podlegająca aranżacji i modernizacji akustycznej wynosi ok. 6 400 m2, tj. ok. 27 000 m3 1.2. Zakres robót ? wykonanie demontażu sufitu podwieszanego w dwóch salach lekcyjnych; ? wykonanie montażu ustrojów dźwiękochłonnych; ? obróbki krawędziowe paneli akustycznych montowanych na ścianach przy zastosowaniu kształtowników systemowych, z uwagi na potencjalne krzywizny ścian - styk obróbek z tynkiem wypełnić masą elastyczną; ? zmiana lokalizacji wybranych opraw oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego; ? demontaż i ponowny montaż siatek zabezpieczających okna w sali sportowej; ? demontaż i ponowny montaż drabinek gimnastycznych w salach zabaw; ? korekta lokalizacji głośników w Sali gimnastycznej; ? zmiana sposobu montażu (z bezpośredniego na ścianie na montaż na materiale akustycznym) dzwonków szkolnych, gaśnic i ewentualnych innych urządzeń będących w kolizji z ustrojami akustycznymi; ? sprzątanie po wykonanych pracach, wywóz gruzu i odpadów budowlanych; ? dostawa i montaż sygnalizatorów w formie "elektroniczne ucho"; ? mocowanie ekranu w Auli dostosować do rozwiązania sufitowego; ? prace malarskie odtworzeniowe w przypadku zniszczeń w trakcie montaży ustrojów akustycznych i zmiany lokalizacji urządzeń; ? przewieszenie oznakowania i wyposażenia p.poż. i ewakuacyjnego; ? wykonanie i wyposażenie wyspy ciszy; ? dokumentacja powykonawcza. 2. Wymagania związane z realizacją zamówienia ? Wszystkie materiały i urządzenia muszą posiadać wymagane polskim prawem atesty, certyfikaty i dopuszczenia do zastosowania w budownictwie (w tym ewentualnie jednostkową dokumentację techniczną). ? Wykonawca, lub podmiot przystępujący do przetargu, powinien zapoznać się z dokumentacją i zaakceptować wszystkie dokumenty, wchodzące w jej skład. Z samego faktu uczestniczenia w przetargu wynika, iż Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania, zgodnie z zasadami dobrego wykonawstwa, kompletnej aranżacji akustycznej pomieszczeń szkoły. Wykonawca nie będzie mógł w późniejszym terminie ubiegać się o dodatkowe wynagrodzenie, motywując to złym zrozumieniem dokumentacji lub ewentualnym nie uwzględnieniem świadczenia w przedmiarze, ale przewidzianego w dokumentacji opisowej lub na planach. Wszelkie uwagi do dokumentacji wykonawca winien zgłosić projektantowi przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, a ewentualne zmiany na etapie realizacji uzgodnić wcześniej z projektantem. Nie upoważnia to jednak wprost wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia. ? Przy wykonywaniu robót należy stosować się do przepisów prawa, przepisów BHP, norm i instrukcji producentów i dostawców materiałów budowlanych. ? Wszystkie roboty winny być wykonywane przez firmy specjalistyczne i przeszkolone w wykonywaniu instalacji w zaprojektowanych systemach, zgodnie z przepisami bhp i pod kierownictwem osób uprawnionych. ? Terminy realizacji zamówienia należy uzgadniać z dyrekcją placówki, przy czym sugerowany harmonogram, stosownie do pracy szkoły: 1. Stołówka, korytarze ewentualnie sale świetlicowe: - od godziny 17,30 w dniu 15.12.2017 do godziny 15,00 w dniu 17.12.2017 r. - całe dnie od 27.12.2017 r do 30.12.2017 r. 2. Sala gimnastyczna + sale lekcyjne na 1 piętrze: - całe dnie 13.01.2018 r. do 27.01.2018 r. 3. Sale lekcyjne i korytarze: - od godziny 17,30 w dniu 02.02.2018 r do godziny 15,00 w dniu 04.02.2018 r. - od godziny 17,30 w dniu 09.02.2018 r do godziny 15,00 w dniu 11.02.2018 r. - od godziny 17,30 w dniu 13.03.2018 r do godziny 15,00 w dniu 15.03.2018 r. - całe dnie od 18.04.2018 r. do godziny 15,00 w dniu 22.04.2018 r. - całe dnie od 28.04.2018 r. do 05.05.2018 r. - od 23.06.2018 r. do 16.07.2018 r. 3. Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej 4.1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) 4.2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 4.3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących roboty związane z montażem ustrojów akustycznych, w trakcie realizacji zamówienia. 4.4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4.5. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 2) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 4.6. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 10 ust. 1 pkt 8) i 9) umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. 4.7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5. Informacje dodatkowe Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy prawo zamówień publicznych o łącznej wartości do 476 614,46 zł netto i polegające na wykonaniu ustrojów akustycznych oraz robót elektrycznych. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem, że zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe. Udzielone zamówienie będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza uwzględnienie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 3. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej, przedmiarze, specyfikacji technicznej itp. (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również ww. treść stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz: a) wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ b) dokumentacja projektowa - załącznik nr 8a do SIWZ stanowiąca równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy; c) przedmiar robót - załącznik nr 8b do SIWZ; d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 8c do SIWZ stanowiąca równocześnie załącznik nr 3 do wzoru umowy.


II.4) Główny kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV:

45300000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia zawarcia umowy tj. od dnia 19.12.2017 r. do dnia 16.07.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Roboty budowlane polegające na aranżacji i modernizacji akustycznej pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 340 przy ul. Lokajskiego w Warszawie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 19/12/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

HMT Group Sp. z o. o. , , ul. Towarowa 13, 67-400, Wschowa, kraj/woj. lubuskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 953268.21 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/08/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zwiększenie wynagrodzenia o 10.000,00 złotych brutto oraz zmiana terminu realizacji do 09.08.2018 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
aneks został zawarty w związku z : 1) wystąpieniem konieczności wykonania robót dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym, a niezbędnych do zrealizowania zamówienia podstawowego i jego prawidłowego wykonania o wartości 8130,08 zł netto stanowiących z wraz wcześniej udzielonymi zamówieniami dodatkowymi o wartości 496,66 zł netto 1,08% wartości zamówienia podstawowego (umowna wartość zamówienia podstawowego wynosi 801668,48 złotych netto)

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.