eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KruszwicaBudowa hali sportowo rekreacyjnej w Racicach



Ogłoszenie z dnia 2019-01-18

Ogłoszenie nr 560011932-N-2019 z dnia 18-01-2019 r.

Kruszwica: Budowa hali sportowo rekreacyjnej w Racicach
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 606821-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500230929-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kruszwica, Krajowy numer identyfikacyjny 9235077700000, ul. ul. Nadgoplańska 4, 88150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 515 010, e-mail monika.winiarczyk@kruszwica.um.gov.pl, faks 523 516 021.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.kruszwica.gmina.pl/?app=przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa hali sportowo rekreacyjnej w Racicach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PIFZ-Z.271.18.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowo- rekreacyjnej wraz z budynkiem zaplecza mieszczącym pomieszczenia kotłowni kontenerowej, magazyn sprzętu sportowego, pomieszczenia w.c. Hala sportowo- rekreacyjna połączona będzie z budynkiem zaplecza wiatrołapem pokrytym powłoką z tworzywa sztucznego jak pokrycie hali sportowo- widokowej. Projekt przewiduje wykonanie obiektu hali z wiązarów stalowych łukowych o rozpiętości konstrukcyjnej 18,0m i wysokości do 8,50m przymocowanych do stóp żelbetowych łączeniem przegubowym. Przykrycie hali stanowi dwuwarstwowa syntetyczna powłoka poliestrowa powleka PVC wymagana gramatura membrany pokrycia nie mniejszej niż 650g/m2.Wykonanie obiektu nastąpi metoda tradycyjną. Wykonanie obiektu nastąpi metodą tradycyjną. Poziom posadowienia posadzki nastąpi 10cm ponad istniejący poziom terenu na rzędna terenu 84,28m npm. Płyta boiska wielofunkcyjnego ma wymiary 17,66 x 36,00m o nawierzchni z trawy sztucznej na podbudowie betonowej grubości 12cm. Na płycie boiska wielofunkcyjnego znajdują się następujące boiska : - boisko do piłki ręcznej o wymiarach 15,56 x 31,90m - boisko do siatkówki o wymiarach 9,00 x 18,00m - boisko kort tenisowy o wymiarach 10,97 x 23,77m Całkowita powierzchnia płyty głównej wynosi 635,76m2 Podbudowa płyty boiska wykonana zostanie z poniższych warstw: - piasek zagęszczony grubości 25 cm do Id 1,0 - beton marki C16/B20 grubości 12 cm wzmocniony siatką stalową z drutu średnicy 4,5mm. Płyta boiska od sąsiadujących elementów oddzielona będzie obrzeżami betonowymi w kolorze szarym o wymiarach 100x20x6cmc. Nawierzchnia boiska z sztucznej trawy z podsypką z piasku kwarcowego. Kolorystyka boiska zgodna z projektem. Hala sportowo- rekreacyjna wyposażona zostanie w następujący sprzęt sportowy: - bramki do piłki ręcznej - słupki i siatka profesjonalna do gry w piłkę siatkowa i tenisa ziemnego - ruchome stanowisko sędziowskie W szczytach hali zostaną wykonane piłkochwyty z siatki z tworzywa sztucznego na konstrukcji stalowej. Budynek zaplecza hali wykonany będzie jako wolnostojący o konstrukcji stalowej szkieletowej z dachem jednospadowym o spadku 5 stopni. Pokrycie dachu i obudowa ścian zewnętrznych o odporności ogniowej minimum EI 120 oraz ścian wewnętrznych o odporności ogniowej EI 60 grubości 10 cm. Dane ogólne obiektu: - powierzchnia zabudowy 689,50m2 - powierzchnia użytkowa 677,11m2 - kubatura 4706,44m3 -wysokość hali 8,50m w tym hala sportowo- rekreacyjna - powierzchnia zabudowy 637,00m2 - powierzchnia użytkowa 629,29m2 - kubatura 4580,44m3 -wysokość hali 8,50m w tym budynek zaplecza - powierzchnia zabudowy 52,50m2 - powierzchnia użytkowa 47,50m2 - kubatura 126,00m3 2. Dokładny opis i zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji projektowej: a) Projekt Architektoniczny- budowlany Budynku Hali Sportowo - Rekreacyjnej opracowanej przez firmę Nadzory Inwestorskie i Projektowanie Roman Boruch z siedzibą przy ul. Parkowej 11 w Gniewkowie. b) Projekt sanitarny - przebudowy sieci kanalizacji tłocznej opracowany przez Firmę Inżynieryjną Bene- Bud Janusz Szynal z siedziba przy ul. Wschodniej 41a w Toruniu c) ogólnej specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanej przez firmę Nadzory Inwestorskie i Projektowanie Roman Boruch z siedzibą przy ul. Parkowej 11 w Gniewkowie. 3. Wytyczne dla oferenta: a) Szczegółowe informacje zawierają projekt budowlany oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, natomiast przedmiary robót są elementami pomocniczymi. b) Zastosowane w dokumentacji projektowej, dokumentacji sanitarnej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. c) Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. W kwestii uczestnictwa w wizji lokalnej prosimy o kontakt z osobą wyznaczoną w SIWZ w sprawach merytorycznych. d) Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia gestorom sieci gazowej, telekomunikacyjnej, wodociągowej, elektrycznej plac budowy celem sprawdzenia stanu technicznego w/w instalacji oraz wymiany uszkodzonych elementów lub usunięcia ewentualnych awarii. Należy pisemnie powiadomić gestorów o terminach rozpoczęcia prac zgodnie z warunkami uzgodnień. e) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania ogrodzenia pełnego o wysokości min. 2m celem odseparowania placu budowy od terenu szkoły. f) Zamawiający wymaga przedłożenia kosztorysu ofertowego do umowy. Podstawą do wyceny robót jest dokumentacja projektowa, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. g) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: - pracownik budowy - prace budowlane związane budową hali, - pracownik budowy - prace sanitarne, - pracownik budowy - prace elektryczne, - pracownik budowy - instalacje c. o. jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. Szczegółowe wymagania w związku z art. 29 ust. 3a ustawy PZP zostały przedstawione w § 18 projektu umowy.


II.4) Główny kod CPV: 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
25.09.2018r. - 14.12.2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Budowa hali sportowo rekreacyjnej w Racicach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 25/09/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

TENISTAL Sp. z o. o. Sp. komandytowa , anna.mowinska@tenistal.com.pl, ul. Leszka Białego 21, 80-353, Gdańsk , kraj/woj. pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 764675.49 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/12/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu w postaci jednoznacznych postanowień umownych określonych w § 5 oraz § 22 ust 2 pkt 1umowy z dnia 25.09.2018r.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Konieczność wykonania robót dodatkowych, co wiąże się ze wzrostem wynagrodzenia wykonawcy stanowiącym ok. 0,75 % wartości umowy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. Konieczność wykonania robót dodatkowych Dotyczy wykonania instalacji odgromowej Wykonawca podczas wykonywania robót budowlanych poinformował Zamawiającego, że w dokumentacji projektowej nie uwzględniono instalacji odgromowej obiektu. Analiza dokumentacji projektowej potwierdziła brak opisów i schematów w/w instalacji. Po dokonaniu wizji w terenie ustalono, że istnieją możliwości terenowe oraz techniczne do ułożenia instalacji chroniącej budynek od wyładowań atmosferycznych. Wykonanie dodatkowego zakresu wiąże się z poniesieniem dodatkowych kosztów przez Wykonawcę. Prace dodatkowe zostaną rozliczone na podstawie kosztorysu robót dodatkowych, zgodnie z zapisami umowy, który stanowić będzie podstawę do sporządzenia zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia. Przyjęte rozwiązania nie zwiększają parametrów inwestycji a jedynie poprawiają jej funkcjonalność i uzyskały akceptację projektanta. Wymagały wprowadzenia nieistotnych zmian w stosunku do dokumentacji technicznej. 2. Konieczność wykonania robót zaniechanych i zamiennych Dotyczy odstąpienia od budowy ogrodzenia i montażu osłon bezpieczeństwa W związku z planami rozbudowy infrastruktury sportowej na działce na której powstaje obiekt budowlany należy odstąpić od wykonania części ogrodzenia. Ogrodzenie zostanie skrócone z 116m do 96m. W związku z odstąpieniem od wykonania ogrodzenia planuje się wykonanie 10 osłon bezpieczeństwa zamontowanych na konstrukcji stalowej znajdującej się wewnątrz hali. Osłony będą wykonane z otuliny Conel o wymiarach 13 mm x 114 m powleczone powłoką pcv z atestem trudnopalności. Przyjęte rozwiązania nie zwiększają parametrów inwestycji a jedynie poprawiają jej funkcjonalność i uzyskały akceptację projektanta. Wartość robót dodatkowych wynosi 7 256,30 zł brutto, a kwota zawartej pierwotnie umowy 964.800,00 zł. czyli wartość zmiany nie przekracza ustawowego progu jej dopuszczalności, czyli 15 % dla robót budowlanych, ponieważ procentowo wynosi ok. 0,75 %. Jest to druga wartościowa zmiana umowy i po ich zsumowaniu wynosi 1,28%+,075%=2,03 %, czyli spełnia warunek dopuszczalności.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.