Ogłoszenie z dnia 2019-01-18
Ogłoszenie nr 560012113-N-2019 z dnia 18-01-2019 r.
Rzepin: Przebudowa i rewitalizacja Placu Miejskiego - Placu Ratuszowego w Rzepinie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "REWITALIZACJA STAREGO RYNKU W RZEPINIE".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 505206-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500021476-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510012085-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Rzepin, Krajowy numer identyfikacyjny 21096683000000,
ul. Plac Ratuszowy
1,
69-110
Rzepin, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
95 7596292 w. 36, e-mail
jpych@rzepin.pl, kkomar@rzepin.pl, faks
95 7596478.
Adres strony internetowej (url): www.rzepin.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i rewitalizacja Placu Miejskiego - Placu Ratuszowego w Rzepinie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "REWITALIZACJA STAREGO RYNKU W RZEPINIE".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RIiZP.271.1.2018.MŻ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia: obejmuje: * przebudowę Placu Ratuszowego w zakresie wymiany nawierzchni, zmiany układu komunikacyjnego, poszerzenia jezdni; * budowę i przebudowę ciągów pieszych i pieszo - jezdnych; * przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych do nieruchomości przylegających do Placu Ratuszowego * budowę parkingów i zatok parkingowych oraz zatok autobusowych. * zagospodarowanie terenów zieleni; * budowa fontanny parkowej; * budowę sieci kanalizacji deszczowej; * budowę sieci wodociągowej hydrantowej; * budowa oświetlenia ulicznego; * budowę niezbędnej infrastruktury technicznej. UWAGI: # materiały z rozbiórki nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca przygotuje (zdemontuje, posegreguje) i przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Pozostałe materiały z rozbiórki nie nadające się do ponownego wbudowania, nadmiar gruntu, gruz Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; # w trakcie trwania prac należy zapewnić dojazd do posesji oraz zabezpieczyć teren, co uniemożliwi wejście na plac budowy osobom trzecim. Wykonawca po zakończeniu inwestycji zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu: - kosztorys powykonawczy uproszczony; - certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne materiałów, deklaracje zgodności lub świadectwa dopuszczenia do obrotu na zastosowane materiały, karty gwarancyjne na wbudowane urządzenia i materiały, instrukcje i karty techniczne na wbudowane urządzenia i materiały; - badania wskaźnika zagęszczenia gruntu wykonane metodą Proctora; - wyniki z badań wytrzymałości na ściskanie dla kostki granitowej oraz wytrzymałości na zginanie dla płyt granitowych; - badania laboratoryjne kruszywa i innych materiałów budowlanych użytego przy realizacji zamówienia; - dokumentację fotograficzną w formie elektronicznej i papierowej z przebiegu realizacji zadania; - zakres rzeczowy wykonanych robót potwierdzony przez Kierownika Budowy, Inspektora Nadzoru i przedstawiciela Zamawiającego wraz ze szczegółowym podaniem ilości wbudowanych materiałów. - wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób i sprawdzeń; - oryginały dzienników budowy z potwierdzeniem Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Kierownika budowy o zakończeniu robót; - oświadczenie Kierownika budowy i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 8 i 9 do SIWZ oraz przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 10 do SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego robota budowlana spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (załącznik nr 11). Po zakończeniu robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania dokumentów oraz złożenie ich w imieniu Zamawiającego w celu uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie zgodnie z zapisami decyzji o pozwoleniu na budowę.
II.4) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45233251-3,
45233252-0,
45232400-6,
45310000-3,
45112711-2,
45111291-4
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
2018-10-15
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/12/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zamawiający przewidział możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia w sytuacji wystąpienia działań instytucji zaangażowanych w realizacje przedmiotu umowy (w tym Zamawiającego) - określona w par. 13 ust 1 pkt 2 lit d). Zamawiający (przy udziale innych uczestników procesu inwestycyjnego) wstrzymał i ograniczył wykonawcy możliwość realizacji części zakresu robót na okres powyżej 30 dni. Zmiany zostały przewidziane w postaci jednoznacznych postanowień umownych, określające ich zakres i możliwość zmiany. W wyniku powyższej przesłanki (po akceptacji Zamawiającego) dokonana została zmiana terminu realizacji zadania - przedłużenie terminu do 18 stycznia 2019 r.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zamawiający przewidział możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia w sytuacji wystąpienia działań instytucji zaangażowanych w realizacje przedmiotu umowy (w tym Zamawiającego) - określona w par. 13 ust 1 pkt 2 lit d). Zamawiający (przy udziale innych uczestników procesu inwestycyjnego) wstrzymał i ograniczył wykonawcy możliwość realizacji części zakresu robót na okres powyżej 30 dni. Zmiany zostały przewidziane w postaci jednoznacznych postanowień umownych, określające ich zakres i możliwość zmiany. W wyniku powyższej przesłanki (po akceptacji Zamawiającego) dokonana została zmiana terminu realizacji zadania - przedłużenie terminu do 18 stycznia 2019 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność dokonania zmiany terminu realizacji umowy na podstawie okoliczności których zmiany zostały przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w sytuacji wystąpienia działań instytucji zaangażowanych
w realizacje przedmiotu umowy a także których konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Powyższa zmiana nie powoduje zmiany wartości zamówienia określonego w umowie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na działce ewid. nr 173/4 w Złotym Stoku, w tym zwiększenie pojemności zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.