Ogłoszenie z dnia 2020-01-22
Ogłoszenie nr 560012883-N-2020 z dnia 22-01-2020 r.
Płock: "Drugi etap modernizacji dachu budynku mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej w Brwilnie z wyłączeniem nowej części".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 560923-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510148535-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Płocki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Płocku, Krajowy numer identyfikacyjny 61101603400000,
ul. Bielska
59,
09-400
Płock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
242 676 800, e-mail
cuw@powiat.plock.pl, faks
242 676 848.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Drugi etap modernizacji dachu budynku mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej w Brwilnie z wyłączeniem nowej części".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):CUW.DZP.262.12.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: "Drugi etap modernizacji dachu budynku mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej w Brwilnie z wyłączeniem nowej części". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dział II SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45310000-3,
45420000-7,
45311000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 11.11.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/11/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
zmiany, niezależne od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu 1 e.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z zakończeniem prac na zamówienie publiczne pn.: "Drugi etap modernizacji dachu budynku mieszkalnego Domu Pomocy Społecznej w Brwilnie
z wyłączeniem nowej części", wystąpiła konieczność zmiany umowy nr RU/27/2019/CUW z dnia 18.07.2019 roku. Ww. zmiana umowy polegać będzie w szczególności na:
o zmniejszeniu zakresu robót budowlanych,
o zmniejszeniu kwoty wynagrodzenia.
Ww. zakres robót, który nie został i nie zostanie wykonany, to zakres, który nie może być uwzględniony w pracach ze względów technicznych i technologicznych. Rzeczowy zakres mieści się pomiędzy osiami 6-8/A-B tworząc dwa trójkąty po jednym z obu stron dachu.
W celu wykonania tego zakresu należałoby rozebrać znacznie większą część dachu niż wcześniej zakładano. Ww. prace zostaną uwzględnione i wykonane w trzecim etapie remontu dachu.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W związku ze zmianą umowy nr RU/27/2019/CUW z dnia 18.07.2019 r. zmniejsza się wynagrodzenie Wykonawcy Przedsiębiorstwo Budowlano-Montażowe "BUDMONT" - Jarosław Zieliński o kwotę 8 430,34 złotych (słownie osiem tysięcy czterysta trzydzieści złotych i trzydzieści cztery grosze) i za całość wykonanej roboty budowlanej Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysokości 501 569,66 złotych brutto (słownie: pięćset jeden tysięcy pięćset sześćdziesiąt dziewięć złotych i sześćdziesiąt sześć groszy), w tym podatek VAT.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa okulistycznych materiałów operacyjnych dla potrzeb Oddziału Okulistycznego WSZ w Płocku.
- Organizowanie, kierowanie i koordynowanie działań ratowniczych w obiektach MOSiR Płock Sp. z o.o. - MOSiR 6/2025
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego do Przedsiębiorstwa Gospodarowania Odpadami w Płocku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów oraz oprogramowania do transkrypcji wraz z tłumaczem na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku
- Modernizacja instalacji wody użytkowej oraz centralnego ogrzewania w budynku geriatrycznym DPS Koszelew.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowę drogi dla rowerów o dł. 1593 mb.
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.