eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWykonanie robót projektowo-budowlanych pn. "Rozwój i zwiększenie wykorzystania energii słonecznej w miejskich jednostkach organizacyjnych w Szczecinie - etap II w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020".



Ogłoszenie z dnia 2020-01-23

Ogłoszenie nr 560013577-N-2020 z dnia 23-01-2020 r.

Szczecin: Wykonanie robót projektowo-budowlanych pn. "Rozwój i zwiększenie wykorzystania energii słonecznej w miejskich jednostkach organizacyjnych w Szczecinie - etap II w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539119-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540091245-N-2019,540096076-N-2019,540102095-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510187417-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin, Krajowy numer identyfikacyjny 59982400000000, ul. pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 245 102, e-mail bzp@um.szczecin.pl, faks 914 245 104.
Adres strony internetowej (url): www.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót projektowo-budowlanych pn. "Rozwój i zwiększenie wykorzystania energii słonecznej w miejskich jednostkach organizacyjnych w Szczecinie - etap II w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP/36/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej instalacji fotowoltaicznej oraz wykonanie robót budowlanych budowy instalacji fotowoltaicznej na potrzeby 23 budynków będących jednostkami budżetowym Gminy Miasto Szczecin w ramach zadania "Rozwój i zwiększenie wykorzystania energii słonecznej w miejskich jednostkach organizacyjnych w Szczecinie - etap II w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020" w procedurze "zaprojektuj i wybuduj".


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

71320000-7,

71520000-9,

71323100-9,

45260000-7,

45261215-4,

09331200-0,

71000000-8,

45251100-2,

45300000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania całości przedmiotu umowy: do dnia 10.02.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Wykonanie robót projektowo-budowlanych pn. "Rozwój i zwiększenie wykorzystania energii słonecznej w miejskich jednostkach organizacyjnych w Szczecinie - etap II w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020".
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 26/08/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Konsorcjum firm:1) GRUPA EKOENERGIA Sp. z o.o.- Lider Konsorcjum 2) ECO-THERM Sp. z o.o. - Partner Konsorcjum, , Sierakowice Prawe 141D, 96-100, Skierniewice, kraj/woj. Polska

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 4111770.57 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/12/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Na podstawie szczegółowych oględzin, przeprowadzonych badań makroskopowych i dokonanej oceny stanu technicznego stwierdzono nadmierne wytężenie głównych elementów konstrukcji nośnej dachu budynku, co uniemożliwia dociążenie konstrukcji dodatkowymi elementami, a co za tym idzie nie ma możliwości montażu paneli fotowoltaicznych na dachu przedmiotowego budynku. W związku z powyższym dokonuje się zmiany zakresu ww. umowy poprzez wyłączenie obiektu- Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie przy ul. Hryniewieckiego 9, 70-606 Szczecin z przedmiotu umowy.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji Etapu I umowy, Wykonawca sporządzając Ekspertyzę techniczną dotyczącą możliwości instalacji paneli fotowoltaicznych na dachu budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie przy ul. Hryniewieckiego 9, 70-606 Szczecin ( opracowanie branży konstrukcyjnej autorstwa dr inż. Andrzeja Dzięgielewskiego z listopada 2019- rewizja ) stwierdził , iż nie ma możliwości montażu paneli fotowoltaicznych na dachu przedmiotowego budynku. Na podstawie szczegółowych oględzin, przeprowadzonych badań makroskopowych i dokonanej oceny stanu technicznego stwierdzono nadmierne wytężenie głównych elementów konstrukcji nośnej dachu budynku, co uniemożliwia dociążenie konstrukcji dodatkowymi elementami, a co za tym idzie nie ma możliwości montażu paneli fotowoltaicznych na dachu przedmiotowego budynku. W związku z powyższym dokonuje się zmiany zakresu ww. umowy poprzez wyłączenie obiektu- Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie przy ul. Hryniewieckiego 9, 70-606 Szczecin z przedmiotu umowy. W związku z powyższym ulega zmianie wynagrodzenie umowne za wykonanie przedmiotu umowy. Wartość prac o jakie ogranicza się przedmiot umowy związku z wyłączeniem ww. obiektu wynosi: 252 544,61 zł brutto co stanowi miej niż 50% wartości wynagrodzenia umownego wynoszącego 2 669 980,89 zł brutto. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy po wprowadzeniu wyżej opisanej zmiany zakresu umowy i co za tym idzie zmianie wynagrodzenia umownego wynosi : 5 087 417,17 zł brutto.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.