eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-ZdrójNadzór inwestorski nad inwestycją pn. "Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego - Etap I" w ramach zadania "Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne"

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2020-01-23

Ogłoszenie nr 560013848-N-2020 z dnia 23-01-2020 r.

Busko-Zdrój: Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. "Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego - Etap I" w ramach zadania "Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 "Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich", Osi VI "Rozwój miast", Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549919-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510124195-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 52369500000000, ul. ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 705 200, e-mail urzad@umig.busko.pl, faks 413 705 290.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umig.busko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. "Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego - Etap I" w ramach zadania "Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RSID.271.21.2019.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji prowadzonej przez Gminę Busko-Zdrój, pn. "Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego - Etap I" w ramach zadania "Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne". Gmina Busko-Zdrój informuje, że na realizację przedmiotowego zadania została podpisana Umowa o dofinansowanie Projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 "Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich", Osi VI "Rozwój miast", Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Realizacja zadania odbywać się będzie na działkach ozn. nr ewid. 112/68, 112/66, 112/38, 112/8, 112/9, 112/12, 112/13, 39/4, 39/6, 191/7, 33/5 w Busku-Zdroju, obręb 10 Busko-Zdrój 1.1 Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego - Etap I" w ramach zadania "Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne" w specjalnościach: ? - konstrukcyjno-budowlanej, ? - inżynieryjnej drogowej, ? - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, ? - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Przedmiotowe zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych dotyczących Etapu I, który został podzielony na trzy zadania (zadanie 1, zadanie 2, zadanie 3). Zadanie 1: * wykonanie zagospodarowania strefy wejściowej: budowa parkingu na 27 miejsc postojowych (w tym 2 dla osób niepełnosprawnych) wraz z drogą wewnętrzną; * budowa zjazdu z drogi gminnej dla budowy parkingu przy ul. Kopernika w Busku-Zdroju (w tym wykonanie oznakowania pionowego i poziomego); * rozbiórka istniejących schodów terenowych oraz wykonanie nowych schodów terenowych o parametrach schodów obecnie istniejących zlokalizowanych we wschodniej części terenu (strefa wejściowa); * remont istniejących chodników zlokalizowanych we wschodniej części terenu (strefa wejściowa); * wykonanie dojść, chodników, ciągów pieszo-rowerowych zgodnie z dokumentacją projektową w strefie wejściowej oraz wokół projektowanego toru rowerowego - pumptracka; * wykonanie utwardzenia "placu przed blokiem" nr 9 os. Pułaskiego (oznaczonego na planie zagospodarowania symbolem 6 jako projektowany plac utwardzony). Nawierzchnia placu wykonana z kostki brukowej betonowej gr. 8cm; * wykonanie fontanny posadzkowej wraz z projektowaną szafą sterującą fontanną oraz projektowaną studzienką sterująca (w tej części zadania należy nie uwzględniać wykonania oznaczonej na planie zagospodarowania "fontanny światła"); Wymagany okres gwarancji na fontannę posadzkową jest równy okresowi gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót na całe zadanie. * w miejscu projektowanej "fontanny światła" należy wykonać nawierzchnię z kostki betonowej oznaczonej w dokumentacji projektowej symbolem (B)Nie należy wykonywać doziemnych punktów świetlnych. * wykonanie toru rowerowego pumptracka z nawierzchnią z betonu asfaltowego; * wykonanie małej architektury (ławki, kosze, leżaki, donice, stojaki rowerowe) w zagospodarowanej strefie wejściowej; * wykonanie elementów małej architektury wokół budynku sanitarno-szatniowego (ławki, kosze, stojaki itp.); * wykonanie elementów małej architektury wokół siłowni workout (ławki, kosze itp.); * wycinkę istniejących drzew i krzewów będących w kolizji z projektowaną częścią inwestycji - zgodnie z Decyzją znak: RLO.613.11.2019 z dnia 10.03.2019r.; * wykonanie nasadzeń projektowanej zieleni na w/w obszarze -z godnie z dokumnetacją projektowa oraz Decyzją znak: RLO.613.11.2019 z dnia 10.03.2019r.; * wykonanie oświetlenia w/w terenu wraz z wykonaniem zasilania do szaf S01, S02, S03, SZ1 oraz wykonaniem szaf oświetleniowych S01, S02, S03, SZ1 wraz z wyposażeniem wewnętrznym w/w szaf; * Wykonanie instalacji systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) obejmującego wykonanie kamer stałopozycyjnych (kamery CAM17, CAM18) wraz z projektowanym okablowaniem; W celu uruchomienia przedmiotowych kamer należy dostarczyć niezbędne licencje do oprogramowania NVR. Uruchomienie będzie polegało na wpięciu przedmiotowych kamer do istniejącego systemu monitoringu miejskiego, w tym celu należy dostarczyć odpowiednie licencje na liczbę kamer będących przedmiotem postępowania. * wykonanie odwodnienia parkingu - odcinek kanalizacji deszczowej; * wykonanie punktu czerpalnego wody do podlewania wraz przyłączem - punkt zlokalizowany w strefie wejściowej; * wykonanie i umieszczenie tablic informacyjnych i/lub tablic pamiątkowych informujących o źródłach dofinansowania zgodnie z wytycznymi programu w zakresie promowania projektu (link do strony internetowej http://www.2014-2020.rpo-swietokrzyskie.pl/realizuje projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu);tablice informacyjne winny zostać umieszczone w trakcie trwania projektu, a tablice pamiątkowe po jego zakończeniu; Zadanie 2: * budowa budynku zaplecza sanitarno-szatniowego wraz z wewnętrznymi instalacjami oraz przyłączami; * wykonanie dojścia, chodników do budynku sanitarno-szatniowego; * wykonanie elementów siłowni zewnętrznej zlokalizowanej w sąsiedztwie budynku sanitarno-szatniowego tj. nożyce, orbitek, narciarz wraz z dojściem/chodnikiem do projektowanej siłowni plenerowej (w tym etapie w dokumentacji kosztorysowej należy nie uwzględniać urządzeń: wioślarz i ślizgi zaprojektowanych w sąsiedztwie elementów workout); * wykonanie prysznica solarnego wraz z zewnętrzną instalacją wodociągową oraz dojściem; * wykonanie elementów projektowanego linarium zlokalizowanego we wschodniej części strefy sportowej tj. trampolina - kombinacja 3x okrąg (ozn. 8a), trampolina - moduł koło 90 stopni (ozn. 8b), urządzenie balans (ozn.8c); * wykonanie nasadzeń projektowanej zieleni wysokiej i niskiej wokół budynku sanitarno-szatniowego; * wykonanie punktu czerpalnego wody do podlewania wraz przyłączem - punkt zlokalizowany w sąsiedztwie projektowanego budynku sanitarno-szatniowego. * wykonanie zasilania budynku sanitarno-szatniowego z szafy S02; * wykonaniem punktu oświetlenia zewnętrznego oznaczonego na dokumentacji projektowej S02/1/S1 (typ oprawy A); * wykonanie instalacji systemu monitoringu wizyjnego poprzez montaż kamery (CAM 16) na projektowanym słupie S02/1/S1 (w ramach niniejszego zadania nie należy wykonywać oświetlenia projektowanych boisk do koszykówki, badmintona itp.) W celu uruchomienia przedmiotowych kamer należy dostarczyć niezbędne licencje do oprogramowania NVR. Uruchomienie będzie polegało na wpięciu przedmiotowych kamer do istniejącego systemu monitoringu miejskiego, w tym celu należy dostarczyć odpowiednie licencje na liczbę kamer będących przedmiotem postępowania. Zadanie 3: * wykonanie siłowni workout; * uzupełnienie trawników wokół siłowni workuot po wykonanych robotach budowlanych wokół siłowni; Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego będzie obejmowało czuwanie nad poprawnością przebiegu procesu inwestycyjnego obejmującego realizację zadania 1, zadania 2, zadania 3 uwzględniając interes Zamawiającego, w szczególności: a) pełnienie obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane; b) dokładną znajomość dokumentacji projektowej oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, a także treści umów pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcami lub dalszymi podwykonawcami; c) zweryfikowanie i zaopiniowanie przedstawionego przez Wykonawcę harmonogramu finansowo-rzeczowego wykonania robót realizowanych w ramach Zadania 1 , Zadania 2, Zadania 3, sporządzonego w oparciu o opracowany przez Wykonawcę kosztorys ofertowy oraz zweryfikowanie i zaopiniowanie kosztorysów ofertowych dotyczącego wynagrodzenia obmiarowego Wykonawcy robót dla zadania 1, Zadania 2, zadania 3; d) bieżącą kontrolę terminowości i zgodności wykonywania robót budowlanych przez Wykonawów dot. zadania 1, zadania 2, zadania 3 i podwykonawców z harmonogramem rzeczowo-finansowym; e) bieżącą kontrolę robót w zakresie zgodności ich wykonywania z dokumentacją projektowo-techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniami na budowę, normami budowlanymi i przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej; f) w ramach uprawnień wynikających z prawa budowlanego - podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu, w szczególności w przypadku stwierdzenia ich prowadzenia niezgodnie z umową oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy; g) podejmowanie decyzji dotyczących odbiorów robót po zgłoszeniu przez Wykonawcę robót gotowości do odbioru; h) podejmowanie decyzji i ponoszenie odpowiedzialności za nie, w sprawach związanych z jakością i postępem robót; i) udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. (Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody Zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Busko-Zdrój); j) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nieuzasadnionej przerwy w realizacji robót przez Wykonawcę lub podwykonawców; k) kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art.10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, obowiązkowe sprawdzenie i akceptacja (poprzez dokonanie odpowiednich zapisów) przedstawionych przez Wykonawcę atestów, certyfikatów, aprobat technicznych, kart technicznych/katalogowych, deklaracji zgodności/deklaracji właściwości użytkowych itp. materiałów przed ich wbudowaniem i urządzeń przed zainstalowaniem, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych; l) akceptacja materiałów i urządzeń przewidzianych w inwestycji, a dostarczonych przez Wykonawcę do wbudowania lub zainstalowania; m) wykonywanie badań sprawdzających jakość wykonanych robót; n) żądanie usunięcia przez Wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad; o) ustalanie rodzaju i zakresu robót koniecznych do wykonania robót poprawkowych; p) sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu; q) udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, stwierdzanie gotowości do odbioru, sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz faktu usunięcia ewentualnych wad; r) kontrola i potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez Wykonawcę celem zapłaty wynagrodzenia; s) sprawdzanie i potwierdzanie obmiaru robót, jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, dla Zadania 1, Zadania 2, Zadania 3 rozliczanych kosztorysowo; t) niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej; u) udział w czynnościach przekazania Wykonawcom zadania 1, Zadania 2, Zadania 3 terenu budowy i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji; v) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań; w) rozpoznanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu proponowanego przez Wykonawców Zadania 1, Zadania 2, Zadania 3 zakresu robót dodatkowych lub zamiennych lub zmian materiałowych; x) poświadczenie terminu zakończenia robót; y) kontrolowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron; z) rozliczenie umowy z Wykonawcą robót (Zadanie 1, Zadanie 2, Zadanie 3) w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron; aa) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót (Zadanie 1, Zadanie 2, Zadanie 3) przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska; bb) uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku z realizowaną inwestycją; cc) koordynowanie robót w poszczególnych branżach; dd) dokonywanie wpisów w dzienniku budowy; ee) przygotowanie i załatwienie wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót oraz rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji; ff) obecność na budowie w sposób stały inspektorów we wszystkich wymaganych branżach; gg) nadzór nad prowadzeniem księgi obmiarów, prób, badań i pomiarów jakościowych; hh) uczestniczenie w naradach z Inwestorem i Wykonawcą; ii) raportowanie inwestycji w sposób wymagany umową; jj) obsługę okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi tj. m.in.: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcja wad usuwanych przez Wykonawcę robót budowlanych. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego zobowiązani są do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania robót budowlanych, celem właściwej realizacji zadania 1, zadania 2, zadania 3. Do obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego należy weryfikacja oraz zatwierdzenie operatu kolaudacyjnego z zakresu robót budowlanych oraz nadzoru inwestorskiego, opracowanie i przekazanie pełnego kompletu dokumentacji niezbędnej do rozliczenia inwestycji. 1.2. W/w osoby sprawować będą nadzór nad realizacją zadania 1, zadania 2, zadania 3 obejmującego m.in.: Zadanie 1: * wykonanie zagospodarowania strefy wejściowej: budowa parkingu na 27 miejsc postojowych (w tym 2 dla osób niepełnosprawnych) wraz z drogą wewnętrzną; * budowa zjazdu z drogi gminnej dla budowy parkingu przy ul. Kopernika w Busku-Zdroju (w tym wykonanie oznakowania pionowego i poziomego); * rozbiórka istniejących schodów terenowych oraz wykonanie nowych schodów terenowych o parametrach schodów obecnie istniejących zlokalizowanych we wschodniej części terenu (strefa wejściowa); * remont istniejących chodników zlokalizowanych we wschodniej części terenu (strefa wejściowa); * wykonanie dojść, chodników, ciągów pieszo-rowerowych zgodnie z dokumentacją projektową w strefie wejściowej oraz wokół projektowanego toru rowerowego - pumptracka; * wykonanie utwardzenia "placu przed blokiem" nr 9 os. Pułaskiego (oznaczonego na planie zagospodarowania symbolem 6 jako projektowany plac utwardzony). Nawierzchnia placu wykonana z kostki brukowej betonowej gr. 8cm; * wykonanie fontanny posadzkowej wraz z projektowaną szafą sterującą fontanną oraz projektowaną studzienką sterująca (w tej części zadania należy nie uwzględniać wykonania oznaczonej na planie zagospodarowania "fontanny światła"); Wymagany okres gwarancji na fontannę posadzkową jest równy okresowi gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót na całe zadanie. * w miejscu projektowanej "fontanny światła" należy wykonać nawierzchnię z kostki betonowej oznaczonej w dokumentacji projektowej symbolem (B)Nie należy wykonywać doziemnych punktów świetlnych. * wykonanie toru rowerowego pumptracka z nawierzchnią z betonu asfaltowego; * wykonanie małej architektury (ławki, kosze, leżaki, donice, stojaki rowerowe) w zagospodarowanej strefie wejściowej; * wykonanie elementów małej architektury wokół budynku sanitarno-szatniowego (ławki, kosze, stojaki itp.); * wykonanie elementów małej architektury wokół siłowni workout (ławki, kosze itp.); * wycinkę istniejących drzew i krzewów będących w kolizji z projektowaną częścią inwestycji - zgodnie z Decyzją znak: RLO.613.11.2019 z dnia 10.03.2019r.; * wykonanie nasadzeń projektowanej zieleni na w/w obszarze -z godnie z dokumnetacją projektowa oraz Decyzją znak: RLO.613.11.2019 z dnia 10.03.2019r.; * wykonanie oświetlenia w/w terenu wraz z wykonaniem zasilania do szaf S01, S02, S03, SZ1 oraz wykonaniem szaf oświetleniowych S01, S02, S03, SZ1 wraz z wyposażeniem wewnętrznym w/w szaf; * Wykonanie instalacji systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) obejmującego wykonanie kamer stałopozycyjnych (kamery CAM17, CAM18) wraz z projektowanym okablowaniem; W celu uruchomienia przedmiotowych kamer należy dostarczyć niezbędne licencje do oprogramowania NVR. Uruchomienie będzie polegało na wpięciu przedmiotowych kamer do istniejącego systemu monitoringu miejskiego, w tym celu należy dostarczyć odpowiednie licencje na liczbę kamer będących przedmiotem postępowania. * wykonanie odwodnienia parkingu - odcinek kanalizacji deszczowej; * wykonanie punktu czerpalnego wody do podlewania wraz przyłączem - punkt zlokalizowany w strefie wejściowej; * wykonanie i umieszczenie tablic informacyjnych i/lub tablic pamiątkowych informujących o źródłach dofinansowania zgodnie z wytycznymi programu w zakresie promowania projektu (link do strony internetowej http://www.2014-2020.rpo-swietokrzyskie.pl/realizuje projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu);tablice informacyjne winny zostać umieszczone w trakcie trwania projektu, a tablice pamiątkowe po jego zakończeniu; Zadanie 2: * budowa budynku zaplecza sanitarno-szatniowego wraz z wewnętrznymi instalacjami oraz przyłączami; * wykonanie dojścia, chodników do budynku sanitarno-szatniowego; * wykonanie elementów siłowni zewnętrznej zlokalizowanej w sąsiedztwie budynku sanitarno-szatniowego tj. nożyce, orbitek, narciarz wraz z dojściem/chodnikiem do projektowanej siłowni plenerowej (w tym etapie w dokumentacji kosztorysowej należy nie uwzględniać urządzeń: wioślarz i ślizgi zaprojektowanych w sąsiedztwie elementów workout); * wykonanie prysznica solarnego wraz z zewnętrzną instalacją wodociągową oraz dojściem; * wykonanie elementów projektowanego linarium zlokalizowanego we wschodniej części strefy sportowej tj. trampolina - kombinacja 3x okrąg (ozn. 8a), trampolina - moduł koło 90 stopni (ozn. 8b), urządzenie balans (ozn.8c); * wykonanie nasadzeń projektowanej zieleni wysokiej i niskiej wokół budynku sanitarno-szatniowego; * wykonanie punktu czerpalnego wody do podlewania wraz przyłączem - punkt zlokalizowany w sąsiedztwie projektowanego budynku sanitarno-szatniowego. * wykonanie zasilania budynku sanitarno-szatniowego z szafy S02; * wykonaniem punktu oświetlenia zewnętrznego oznaczonego na dokumentacji projektowej S02/1/S1 (typ oprawy A); * wykonanie instalacji systemu monitoringu wizyjnego poprzez montaż kamery (CAM 16) na projektowanym słupie S02/1/S1 (w ramach niniejszego zadania nie należy wykonywać oświetlenia projektowanych boisk do koszykówki, badmintona itp.) W celu uruchomienia przedmiotowych kamer należy dostarczyć niezbędne licencje do oprogramowania NVR. Uruchomienie będzie polegało na wpięciu przedmiotowych kamer do istniejącego systemu monitoringu miejskiego, w tym celu należy dostarczyć odpowiednie licencje na liczbę kamer będących przedmiotem postępowania. Zadanie 3: * wykonanie siłowni workout; * uzupełnienie trawników wokół siłowni workuot po wykonanych robotach budowlanych wokół siłowni; 1.3. Szczegółowy zakres prac określają: projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót oraz zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Projekt zawiera: a) dokumentację projektową zawierającą: ?- Dokumenty formalno-prawne; ?- Projekt budowlany zjazdu z drogi gminnej dla budowy parkingu przy ul. Kopernika w Busku-Zdroju; -?Projekt przyłączy kanalizacji deszczowej dla zagospodarowania terenów zielonych miedzy os. Kościuszki a os. Pułaskiego; -? Zagospodarowanie terenu - Projekt zagospodarowania terenów zielonych między os. Kościuszki i os. Pułaskiego w Busku-Zdroju wraz z niezbędnym doposażeniem istniejącego zagospodarowania; ? - Projekt rozbiórki chodników istniejących i schodów terenowych; ? - Projekt nasadzeń i wycinki zieleni; ? - Projekt budynku zaplecza sanitarno-szatniowego wraz z instalacjami; ?- Projekt parkingu przy ul. Kopernika; ? - Projekt dojścia, schody terenowe, place; ? - Projekt fontanny posadzkowej; ? - Projekt toru pumptruck; ? - Projekt siłowni plenerowej + linarium ?- Projekt małej architektury; ? - Projekt - instalacje elektryczne zewnętrzne - oświetlenie terenu; ? - Projekt - instalacje elektryczne zewnętrzne - monitoring; ? - Projekt - przyłącza wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej - odwodnienia; ? - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; 1.4 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (wraz z załącznikami, w tym z wzorem umowy z Wykonawcą) dotycząca wyboru Wykonawcy robót (Zadanie 1, Zadanie 2, Zadanie 3), projekty budowlane i projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót - umieszczone są na stronie https://www.umig.busko.pl/ w zakładce "Zamówienia publiczne" pod nazwą zadania "Zagospodarowanie terenów zielonych między os. T. Kościuszki a os. Pułaskiego - Etap I" (numer postępowania: RSID.271.18.2019.ZP). Powyższa dokumentacja znajduje się również w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. A. Mickiewicza 10, pok. 37 - możliwość wglądu w godzinach pracy UMIG. Do realizacji zamówienia wobec osób wymaganych nie ma zastosowania art. 29 ust. 3a ustawy.


II.4) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:

71541000-2,

71540000-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
19.06.2019r. - 30.12.2019r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/12/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przez dodatkowy okres czasu, co wiąże się z dodatkowym wynagrodzeniem Wykonawcy, za pełnienie obowiązków określonych w Umowie.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z przedłużeniem terminu zakończenia robót budowlanych dla Zadania 1 (dotyczącego m.in. budowy placu z fontanną posadzkową, toru rowerowego, ścieżki rowerowej, itp.) do dnia 31.05.2020r. zachodzi konieczność wydłużenia okresu sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizowaną inwestycją tj. Zadaniem 1.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
1. W związku z powyższym, na podstawie zapisów § 4 ust. 2 i § 27 Umowy Nr 53/RSID/2019 z dnia 19.06.2019r. oraz zapisów SIWZ pkt. 25 ppkt. 25.2 dokonuje się następujących zmian w przedmiotowej umowie: 1.1. w § 4 "II. OKRES OBOWIĄZYWANIA UMOWY" ust.1 otrzymuje nowe brzmienie: "1. Umowa na nadzór nad realizowaną inwestycją zostaje zawarta na okres od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia rzeczowego i finansowego oraz uzyskania częściowych pozwoleń na użytkowanie : a) Zadanie 2 i Zadanie 3 - do dnia 30.12.2019r. i 60 miesięcy od zakończenia inwestycji na czynności wynikające z okresu rękojmi; b) Zadanie 1 - do dnia 31.05.2020r. i 60 miesięcy od zakończenia inwestycji na czynności wynikające z okresu rękojmi." 1.2. w § 11 "V. WYNAGRODZENIE I PŁATNOSCI" ust. 1 otrzymuje nowe brzmienie: "1. Całkowite wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy, za pełnienie obowiązków określonych w niniejszej Umowie wynosi: 26 448,06 złotych tj. 23 370,00zł + 3 078,06zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy czterysta czterdzieści osiem złotych 06/100), w tym: Zadanie 1: 12 918,06 złotych1 tj. 9 840,00zł + 3 078,06zł (słownie: dwanaście tysięcy dziewięćset osiemnaście złotych 06/100); Zadanie 2: 12 300,00 złotych (słownie: dwanaście tysięcy trzysta złotych 00/100); Zadanie 3: 1 230,00 złotych (słownie: jeden tysiąc dwieście trzydzieści złotych 00/100); * Wartość wynagrodzenia podstawowego za pełnienie nadzoru inwestorskiego nad Zadaniem 1: 9 840,00zł (słownie: dziewięć tysięcy osiemset czterdzieści złotych 00/100); Okres sprawowania nadzoru inwestorskiego w ramach podstawowej umowy nad Zadaniem 1: 195 dni (od dnia 19.06.2019r. do 30.12.2019r.); Kwota za sprawowanie nadzoru inwestorskiego za 1 dzień nad Zadaniem 1 wynosi: 9 840,00zł /195 dni = 50,46zł; Ilość dodatkowych dni za sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad Zadaniem 1 liczone od pierwszego dnia po wydłużonym okresie trzech miesięcy (zgodnie z zapisami SIWZ pkt. 25 ppkt. 25.2): 61 dni (od dnia 01.04.2020r. do dnia 31.05.2020r.); Zwiększenie wartości wynagrodzenia za sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad Zadaniem 1 w związku z wydłużeniem okresu sprawowania nadzoru inwestorskiego o kwotę: 61 dni x 50,46zł = 3 078,06zł brutto; 1.3. w § 15 "VIII. ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI I ZABEZPIECZENIE WYKONANIA UMOWY" ust. 3 otrzymuje nowe brzmienie: "3. Wykonawca udzielił Zamawiającemu zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy w kwocie: * stanowiącej 10 % ceny brutto całkowitego podstawowego wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, tj. kwoty: 2 337,00-PLN (słownie: dwa tysiące trzysta trzydzieści siedem złotych 00/100)." * stanowiącej 10 % ceny brutto zwiększonej wartości wynagrodzenia za pełnienie nadzoru inwestorskiego nad Zadaniem 1 w związku z wydłużeniem okresu sprawowania nadzoru inwestorskiego o okres 61 dni tj. kwoty: 307,81-PLN tj. 10% x 3 078,06zł (słownie: trzysta siedem złotych 81/100)".

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.