Ogłoszenie z dnia 2020-01-27
Ogłoszenie nr 560015432-N-2020 z dnia 27-01-2020 r.
Kraków: KP Szczawnica - budowa nowej siedziby
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 570493-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500143378-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500223272-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35108157000000,
ul. ul. Mogilska
109,
31-571
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
012 6154860, 6154862, e-mail
zzp@malopolska.policja.gov.pl, faks
012 6154887; 6154219.
Adres strony internetowej (url): http://malopolska.policja.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KP Szczawnica - budowa nowej siedziby
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.12.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa nowej siedziby Komisariatu Policji przy ul. Skotnickiej w Szczawnicy na działkach nr ew. 869/21, 869/22, 844/8, obręb 1 Szczawnica z rozbiórką istniejącego budynku. Budowa obejmuje wykonanie pod klucz: budynku administracyjnego z masztem antenowym, budynku gospodarczego, z garażami, kotłownią, i agregatem prądotwórczym, instalacji wod.-kan., instalacji centralnego ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji, elektrycznej, kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem wód do potoku Skotnickiego, budowa murów oporowych z instalacją drenażową, budowa utwardzeń terenu (ciągów pieszo-jezdnych, chodników, miejsc postojowych), budowa ogrodzenia z bramami automatycznie otwieranymi., oraz usunięcie kolizji istniejącej linii energetycznej nN z planowaną budową budynku gospodarczego (w tym zaprojektowanie i przebudowa fragmentu istniejącego kabla nN). W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest również zapewnić obsługę geologiczną i geodezyjną inwestycji, przygotować zgodnie z umową niezbędną dokumentację powykonawczą dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie, w tym m.in.: świadectwo energetyczne dla budynku i instrukcję bezpieczeństwa pożarowego dla obiektu (na etapie realizacji należy przewidzieć wykonanie oświetlenia awaryjnego miejsc usytuowania gaśnic p.poż zgodnie z obowiązującymi przepisami - miejsca usytuowania należy uzgodnić z Zamawiającym). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik 11 do SIWZ, Program Funkcjonalno Użytkowy dotyczący usunięcia kolizji istniejącej linii energetycznej nN z planowaną budową budynku gospodarczego - załącznik nr 12 do SIWZ. Zakres zamówienia nie obejmuje wyposażenia meblowego. 3. Przedmiar robót (w załączniku nr 11 do SIWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca powinien przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej dla weryfikacji faktycznego zakresu prac. 4. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy PZP), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub równoważnej techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić oferowane produkty lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania, a także uzyskać stosowną zgodę projektanta na ich zastosowanie podczas realizacji prac budowlanych i wykończeniowych. 7. Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonane roboty budowlane, urządzenia i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót. Szczegółowe warunki gwarancji wymagane przez Zamawiającego zawarte są w projekcie umowy. 8. Zamawiający będzie wymagał zawarcia umowy na warunkach określonych w załączniku Nr 5 do niniejszej SIWZ
II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 15 miesięcy od daty zawarcia umowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/12/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, w związku z faktem opracowania Projektu Budowlanego Zamiennego (dalej "PBZ") oraz uzyskania zamiennej decyzji o pozwoleniu na budowę (Decyzja nr 1117/19 z dnia 25.09.2019 r.),
2. uwzględnienia rezygnacji z wybranych rozwiązań projektowych, ujętych w PBZ i zastąpienia ich rozwiązaniami zamiennymi,
3. zmiany terminu realizacji zamówienia,
4. zmiany umownego wynagrodzenia ryczałtowego, dotyczącego zmiany zakresu rzeczowego oraz kosztów przestoju robót budowlanych,
5. zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego robót.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość umowy po zmianach wynosi 9 619 647,50 zł brutto. Termin realizacji został zmieniony na dzień 30.10.2020 r.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- DZ.271.14.2025 - Wykonanie robót budowlanych w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dla zadania pn. Adaptacja pomieszczeń pod nowy aparat tomografu w budynku M4, parter
- Dostawa wagi analitycznej dla WIMiC DE-dzp.272-063/25
- dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-068/25
- Publikacja ogłoszeń w prasie codziennej o zasięgu lokalnym w 2025 r.
- wynajem autokarów dla przewozu uczestników wycieczek pracowniczych i emeryckich organizowanych przez Dział Socjalno-Bytowy AGH w 2025 roku - DE-dzp.272-051/25
- Wykonanie usługi drukowania dla Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK na rok 2025
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 160497K i 160528K Wronin -Łyszkowice-Koniusza, gm. Koniusza
- Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 460616W Będzymin - Rzężawy
- Budowa tężni solankowej wraz z instalacją elektryczną monitoringu, wodociągową i technologiczną z przyłączem wodociągowym oraz obiektami małej architektury na działce 3103/34 w Ostrowi Mazowieckiej
- PRZEBUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO W M. OLEŚNICA
- Kontynuacja termomodernizacji strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Panaszewie z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii.
- Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację Szkoły Podstawowej nr 1 oraz Przedszkola Miejskiego nr 1 w Złotoryi
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.