Ogłoszenie z dnia 2020-01-28
Ogłoszenie nr 560015835-N-2020 z dnia 28-01-2020 r.
Kraków: Budowa budynku administracyjno-socjalnego wolnostojącego z garażem w miejscowości Czarny Dunajec - Etap III.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542420-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510113153-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 58889000000000,
ul. ul. B. Głowackiego
56,
30-085
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 44 65 700, 44 65 810, e-mail
i.gesiarz@zdw.krakow.pl, faks
12 44 65 702.
Adres strony internetowej (url): www.zdw.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku administracyjno-socjalnego wolnostojącego z garażem w miejscowości Czarny Dunajec - Etap III.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZDW-DN-4-271-22/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot umowy obejmuje wykonanie robót budowlanych w budynku administracyjno-socjalnym wolnostojącym z garażem położonym na działkach ewidencyjnych oznaczonych numerami 400/32 i 400/34 w miejscowości Czarny Dunajec w zakresie robót wykończeniowych zmierzających do uzyskania pozwolenia na użytkowanie wraz z jego uzyskaniem.
II.4) Główny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
31.05.2019 r. - 31-08.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Budowa budynku administracyjno-socjalnego wolnostojącego z garażem w miejscowości Czarny Dunajec - Etap III | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
31/05/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Stanisław Maśnica FIRMA "STM" USŁUGI TRANSPORTOWO - SPRZĘTOWE I OGÓLNOBUDOWLANE,
,
Piekielnik 16 b ,
34-472,
Piekielnik, kraj/woj.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
09/08/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Udzielenie zamówienia dodatkowego obejmuje wykonanie instalacji grzewczej CO na poddaszu budynku administracyjno-socjalnego wolnostojącego położonego na działkach ewidencyjnych oznaczonych numerami 400/32 i 400/34 w miejscowości Czarny Dunajec, obejmującej montaż 3 grzejników wraz z zabudową instalacji zasilającej.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Udzielenie zamówienia dodatkowego obejmuje wykonanie instalacji grzewczej CO na poddaszu budynku administracyjno-socjalnego wolnostojącego położonego na działkach ewidencyjnych oznaczonych numerami 400/32 i 400/34 w miejscowości Czarny Dunajec, obejmującej montaż 3 grzejników wraz z zabudową instalacji zasilającej.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Stwierdzona została konieczność wykonania prac dodatkowych w ramach przedmiotowej umowy obejmującej wykonanie instalacji grzewczej CO na poddaszu obejmującej montaż 3 grzejników wraz z zabudową instalacji zasilającej. W materiałach przetargowych w/w roboty nie zostały ujęte, gdyż prace wykończeniowe na poddaszu miały być realizowane systemem gospodarczym przez pracowników Obwodu Drogowego.
W związku z tym, że prace te nie zostały wykonane przez pracowników Obwodu Drogowego z uwagi na konieczność usuwania skutków powodzi przez pracowników Obwodu, zaszła konieczność zlecenia ich podmiotowi zewnętrznemu. Prace, o których mowa wykraczały poza przedmiot umowy nr 67/2019/ZDW, ale były funkcjonalnie i technicznie powiązane z zamówieniem będącym przedmiotem tej umowy.
Realizacja dodatkowych robót budowlanych była niezbędna dla realizacji przedmiotu umowy oraz musiała być wykonana przed zakończeniem robót objętych umową.
Zmiana wykonawcy tych prac nie mogła zostać dokonana z powodów ekonomicznych i technicznych, a ponadto zmiana taka spowodowałaby istotną niedogodność i znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego - przedmiotowe prace miały stanowić prace wykonywane w związku z realizowanym zamówieniem podstawowym, w ramach jednego terenu budowy, podłączenie do pompy ciepła zostało wykonane przez jedną firmę instalacyjną, rozszerzona instalacja została objęta jednolitą 120 -miesięczną gwarancją. Wartość prac dodatkowych w oparciu o sporządzony przez Wykonawcę kosztorys ofertowy wyniosła 10 000,00 zł brutto. Wartość zmiany (przedmiotowych prac dodatkowych) nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie - wartość przedmiotowych prac dodatkowych wynosi 10 000,00 zł brutto, podczas gdy wartość umowy nr 67/2019/ZDW wynosi 198 075,00 zł brutto. Wartość zmiany (zlecanych prac dodatkowych) stanowi jedynie ok.5,05% wartości zamówienia określonej w umowie. Mając na uwadze powyższe zasadnym było, aby prace te zostały udzielone jako zamówienie dodatkowe Wykonawcy zamówienia podstawowego objętego umową nr 67/2019/ZDW. Wykonawca zadeklarował realizację dodatkowych prac silami własnymi. Na wykonany przedmiot zamówienia udzielona została przez Wykonawcę 120-miesięczna gwarancja jakości i rękojmia za wady fizyczne.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- Wzmocnienie stropu nad pomieszczeniami czytelni i biblioteki w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej
- Budowa obiektu - Hali Sportowej, w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Swarożynie, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa i rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zalesiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.