eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKompleksowa usługa czyszczenia elewacji wraz z pracami dodatkowymi



Ogłoszenie z dnia 2020-01-29

Ogłoszenie nr 560017138-N-2020 z dnia 29-01-2020 r.

Warszawa: Kompleksowa usługa czyszczenia elewacji wraz z pracami dodatkowymi
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537196-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510109574-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Instytyt Ekonomiczny, Krajowy numer identyfikacyjny 38137509300000, ul. Aleje Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 226285585, e-mail administracja@pie.net.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.pie.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa usługa czyszczenia elewacji wraz z pracami dodatkowymi

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PZP.3/2019/ELEW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac remontowo-budowlanych dot. elewacji oraz otoczenia budynku przy ul. Al. Jerozolimskie 87 w Warszawie, w szczególności: A. Zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej przez zabrudzeniem; B. Oczyszczenie elewacji z istniejących plam, zabrudzeń oraz graffiti. Mycie i czyszczenie elewacji kamiennej z piaskowca - 915,00 m2 - prace wykonywane do wysokości 8 m.; C. Czyszczenie glifów z kleju - 60,00 m2; D. Usunięcie luźnych fug i zapraw ze spoin; E.Uzupełnienie fug - 2.000,00 mb; F.Uzupełnienie istniejących oraz powstałych w trakcie czyszczenia ubytków w elewacji szacunkowo około 5% całości powierzchni; G. Wymiana zniszczonego, popękanego elewacyjnego kamienia z piaskowca ok. 55,00 m2; H. Impregnacja czyszczonej elewacji - 630,00 m2 - prace wykonywane do wysokości 8 m; I. Wymiana obróbek blacharskich do wysokości 8 m, w tym: o wymiana gzymsów - blacha stalowa ocynkowana - 80,00 mb (o grubości min. 0,5 mm); o wymiana parapetów - blacha stalowa ocynkowana - 58 sztuk x 1,8 mb (o grubości min. 0,5 mm); o wymiana osłon rur spustowych - blacha stalowa ocynkowana - 40,00 mb (szer. 0,3 m, o grubości min. 0,5 mm); J. Wymiana drzwi technicznych na elewacji - prace wykonywane do wysokości 8 m; K. Czyszczenie krat okiennych - demontaż, piaskowanie, ocynkowanie, malowanie proszkowe oraz ponowny montaż krat - 8 sztuk; L. Demontaż, czyszczenie i ponowny montaż reklam i urządzeń znajdujących się na czyszczonej elewacji; M. Uszczelnienie połączeń pomiędzy ramami okiennymi, a parapetami; N.Wymiana bramy wjazdowej - brama aluminiowa ocynkowana - 3 m x 2,5 m, płaskownik - 5 mm x 50 mm;O. Malowanie sufitu w bramie, farba elewacyjna silikonowa - 140 m2; P. Wykonanie chodnika wzdłuż budynku, kostka brukowa - 15,00 mb (szer. ok. 1,2m) oraz opaski wzdłuż budynku, kostka brukowa - 20,00 mb (szerokość ok. 30,00 cm);Q. Usunięcie starego podłoża rampy, schodów oraz usunięcie starych obróbek blacharskich, przygotowanie podłoża, wykonanie nowego podłoża rampy, schodów oraz obróbek blacharskich - wylewka z żywicy poliuretanowej z kruszywem kwarcowym - 25,00 m2.


II.4) Główny kod CPV: 45452000-0
Dodatkowe kody CPV:

45000000-7,

45442180-2,

45442300-0,

45453000-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
16/05/2019-30/09/2019

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: -
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 16/05/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Spec-Clean Dariusz Miazek, biuro@spec-clean.pl, Rokiciny 86, 97-221, Rokiciny, kraj/woj. Polska

Piotr Nieścieruk , , , , , kraj/woj.

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 240465.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/09/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
realizacja dodatkowych robót budowlanych

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność dokonania dodatkowych prac nieobjętych zamówieniem podstawowym, które stały się niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego i konieczne dla prawidłowej eksploatacji budynku.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.