Ogłoszenie z dnia 2019-01-29
Ogłoszenie nr 560018137-N-2019 z dnia 29-01-2019 r.
Ozorków: Przebudowa układu komunikacyjnego w Ozorkowie w celu zapewnienia bezpośredniego połączenia ze strategicznymi centrami logistycznymi - zarządzanie Projektem
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa III Transport, Działanie III.2 Drogi, Poddziałanie III.2.2 Drogi lokalne
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550797-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500013611-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Ozorków, Krajowy numer identyfikacyjny 52561300000,
ul. ul. Wigury
1,
95035
Ozorków, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
042 7103100, 7103142, e-mail
sekretariat@umozorkow.pl, faks
427 103 101.
Adres strony internetowej (url): www.ozorkow.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa układu komunikacyjnego w Ozorkowie w celu zapewnienia bezpośredniego połączenia ze strategicznymi centrami logistycznymi - zarządzanie Projektem
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WE.271.13.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. W ramach świadczonej usługi Wykonawca odpowiedzialny jest za: Część 1 - zarządzanie projektem 1. nadzór nad zgodnością postępu realizacji projektu z harmonogramem rzeczowo - finansowym, 2. rozliczanie dotacji - przygotowywanie oraz sporządzenie wniosków o płatność w funkcji sprawozdawczej i sprawozdawczo-finansowej, w tym nadzór nad terminowością składania dokumentów do Instytucji Zarządzającej RPO WŁ, 3. przygotowywanie na potrzeby realizacji projektu zestawień dotyczących dofinansowania, 4. weryfikację dokumentacji dotyczącej Projektu, rozliczania inwestycji w terminie umożliwiającym korektę ewentualnych nieprawidłowości; 6. pisemne przygotowywanie wniosków do Instytucji Zarządzającej o wyrażenie zgody na wprowadzenie w projekcie zmian inicjowanych przez Zamawiającego lub inicjowanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego, 7. koordynację wypełniania przez Zamawiającego obowiązku informowania opinii publicznej o współfinansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską; 8. bieżący nadzór nad dokumentacją projektu, a w szczególności: a. weryfikację poprawności i wewnętrznej zgodności dokumentów związanych z realizacją projektu, b. zaproponowanie rozwiązań w razie stwierdzenia braków lub błędów, c. czynny udział we wdrożeniu rozwiązań prowadzących do usunięcia braków lub korekty błędów, 9. zapewnienie czynnego udziału podczas kontroli projektu, w tym kontroli przeprowadzanej przez Instytucję Zarządzającą RPO WŁ po zakończeniu projektu oraz innych kontrolach 10. monitoring wskaźników produktu i rezultatu, w tym weryfikację osiągniętych wartości na koniec realizacji projektu, 11. koordynację wypełniania innych obowiązków określonych w Umowie o dofinansowanie przedmiotowego Projektu oraz aneksach do umowy w przypadku ich sporządzenia.
II.4) Główny kod CPV: 79420000-4
Dodatkowe kody CPV:
72224000-1,
79131000-1,
79421100-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 31/12/2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: zarządzanie projektem |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
16/08/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PHIN Inwestycje Sp. z o. o.,
,
ul. Częstochowska 63,
93-121,
Łódź, kraj/woj.
łódzkie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/12/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
przesunięcie terminu realizacji usługi
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Tremin realizacji usługi został przesunięty ze względu na wstrzymanie / opóźnienie robót budowlanych będących przedmiotem etapu II realizacji inwestycji, a wchodzących w zakres wykonywanej usługi objetej umową
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Postawa zmiany umowy była przewidziana w zawartej umowie. Warunki wystąpienia takiej zmiany i jej wprowadzenia zostały w treści umowy określone / przewidziane
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie pomocy prawnej z zastosowaniem prawa angielskiego na rzecz NFOŚIGW
- Usługa przygotowania i organizacji VII edycji konkursu dla start-up'ów "Startuj z Mazowsza"
- Realizacja przedsięwzięcia w ramach utworzenia nowej społeczności energetycznej OZE w Powiecie Prudnickim
- "Regulacja stanu prawnego nieruchomości położonych na terenie województwa pomorskiego"
- Przebudowa budynku nr 6 w ramach projektu pt. "Rozwój działalności Centrum Zdrowia Psychicznego w Samodzielnym Publicznym Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu"
- Świadczenie usług doradczych w ramach projektu Rozbudowa Regionalnego Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Łódzkiego (RRSIP WŁ)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.