Ogłoszenie z dnia 2019-02-01
Ogłoszenie nr 560020723-N-2019 z dnia 01-02-2019 r.
Opole: Przebudowa nieruchomości zabudowanej przy ulicy Grunwaldzkiej na potrzeby Opolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Opolu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 602076-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500198365-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500240095-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Izba Administracji Skarbowej w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 001022920,
ul. ul. Ozimska
19,
45-057
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 454 00 67/70, e-mail
is@op.mofnet.gov.pl, faks
77 456 43 13.
Adres strony internetowej (url): http://www.opolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-eur
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa nieruchomości zabudowanej przy ulicy Grunwaldzkiej na potrzeby Opolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Opolu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):1601-ILZ.260.24.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji prowadzonej pod nazwą "Przebudowa nieruchomości zabudowanej przy ulicy Grunwaldzkiej na potrzeby Opolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Opolu". Lokalizacja jednostki Zamawiającego, której dotyczy przedmiot zamówienia: ul. Grunwaldzka 42 dz. nr 59 k.m.45 jedn. ewid. Opole, obręb Opole-0103 Budynek znajduje się w gminnej ewidencji zabytków pod numerem 610, ochroną objęta jest elewacja budynku.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45111000-8,
45110000-1,
45260000-7,
45262000-1,
45400000-1,
45410000-4,
45422000-1,
45420000-7,
45200000-9,
45216200-6,
45311000-3,
45261320-3,
45261000-4,
45430000-0,
45443000-4,
45442000-7,
45440000-3,
45440000-3,
45233000-9,
45230000-8,
45233120-6,
45233200-1,
45233226-9,
45233252-0,
45233260-9,
45112700-2,
45112710-5,
45113000-2,
45233290-8,
45111300-1,
45231100-6,
45231300-8,
45262400-5,
45111200-0,
45453000-7,
45261100-5,
45262410-8,
45261210-9,
45262520-2,
45262300-4,
45320000-6,
45452000-0,
45262100-2,
45431000-7,
45452100-1,
45442200-9,
45421000-4,
45261900-3,
45300000-0,
45312310-3,
45312311-0,
45232150-8,
45232130-2,
45232410-9,
45332000-3,
45332300-6,
45331100-7,
45331110-0,
45331221-1,
45332200-5,
45331210-1,
45331000-6,
45331000-6,
45330000-9,
45421152-4,
45432100-5,
45432111-5,
45421131-1,
45421145-2,
45442100-8,
45314320-0,
45315100-9,
45315700-5,
45311000-0,
35100000-5,
45312000-7,
45312100-8,
45312200-9,
32420000-3,
31682530-4,
31154000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 31 grudnia 2019r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Przebudowa nieruchomości zabudowanej przy ulicy Grunwaldzkiej na potrzeby Opolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Opolu |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
02/10/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
ENERGOPOL TRADE OPOLE Sp. z o.o. ,
,
ul. Gosławicka 2,
45-446,
Opole, kraj/woj.
opolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/01/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
roboty dodatkowe i zamienne
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
roboty dodatkowe/zamienne
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zaistniała konieczność wykonania robót dodatkowych i zamiennych. Koszt wykonania robót wynosi 190 068,65 zł netto (233 784,44 zł brutto).
Zakres wykonania robót dodatkowych i zamiennych:
1. Wykonanie izolacji poziomej ścian piwnic oraz stóp fundamentowych wewnątrz budynku metodą iniekcji krystalicznej.
2. Wzmocnienie konstrukcji stropów i słupów oraz wzmocnienia w piwnicach
2.1. Zmiana sposobu wzmocnienia podciągów i żeber stropu nad parterem
2.2. Zmiana sposobu wzmocnienia słupów i stropu I piętra
2.3. Wykonanie wzmocnień w piwnicach
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej ustawy Pzp, Zamawiający może nabywać od dotychczasowego Wykonawcy dodatkowe roboty budowlane, nieobjęte zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne, pod warunkiem, że łącznie zostaną spełnione następujące warunki:
a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego;
b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego;
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej.
Zgodnie zaś z art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp możliwa jest także taka zmiana umowy o roboty budowlane, która jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jednocześnie mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Jedynym obwarowaniem w tym zakresie jest norma opisana w art. 144 ust. 1b ustawy Pzp. Zgodnie z tym przepisem, zmiany postanowień umownych nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. Powierzenie robót dodatkowych/zamiennych nie zmienia charakteru umowy. Umowa pozostaje umową o roboty budowlane, a jedynie jej zakres ulegnie niewielkiemu poszerzeniu i modyfikacji.
Ujawnione roboty dodatkowe i zamienne nie zostały objęte zamówieniem podstawowym tj. nie były przewidziane projektem stanowiącym opis przedmiotu zamówienia podstawowego. Ujawnionych robót nie dało się przewidzieć i wynikły z przyczyn zewnętrznych, niezależnych od Zamawiającego. Realizacja dodatkowych robót jest niezbędna, gdyż ich niewykonanie spowoduje nieprawidłowe wykonanie robót budowlanych (niezgodnie ze sztuką budowlaną) stanowiących przedmiot umowy o roboty budowlane z dotychczasowym Wykonawcą.
W okolicznościach zaistniałego stanu faktycznego występują zarówno przesłanki, o których mowa w pkt 2), jak i w pkt 6). Wartość udzielonego zamówienia podstawowego wynosi 6 747 967,48 zł netto (8 300 000,00 zł brutto). Zmiana umowy jest pierwszą powodującą zmianę wynagrodzenia Wykonawcy. Wartość zmiany wynosi 190 068,65 zł netto (233 784,44 zł brutto) i nie przekracza 50% (przesłanka, o której mowa w pkt 2 lit c). Jednocześnie zmiana spełnia warunki, o których mowa w pkt 6 - łączna wartość zmian nie przekracza 15% wartości zamówienia, co stanowi autonomiczną przesłankę uzasadniającą wprowadzenie zmian, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp. Z tytułu wykonania robót dodatkowych/zamiennych przez dotychczasowego Wykonawcę nie ulegnie przedłużeniu termin na zakończenie inwestycji.
Dopuszczalnym zatem jest dokonanie zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 i 6 ustawy Pzp, a przedmiotowa zmiana nie naruszy art. 140 ust. 1 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup wraz z dostawą wyrobu i produktów leczniczych (z podziałem na 4 zadania).
- Organizacja 12 warsztatów kulinarnych o charakterze integracyjnym dot. kuchni polskiej oraz krajów spoza Unii Europejskiej
- Dostawy produktów mięsnych i wędliniarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów zoologicznych do Ogrodu Zoologicznego w Opolu w 2025 r." - granulat dla liściożerców
- "Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domów Dziennego Pobytu Złota Jesień i Magda - Maria w Opolu "
- Usługi ochrony osób i mienia w Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- "Rozbudowa sieci rozdzielczej nN, oświetlenia i monitoringu (etap pierwszy)"
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
więcej: Bezprzestojowe źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.