Ogłoszenie z dnia 2020-02-07
Ogłoszenie nr 560022905-N-2020 z dnia 07-02-2020 r.
Poznań: Pełnienie funkcji Koordynatora
Projektu Program Centrum - etap I i etap II
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt "Program Centrum - etap I i II jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 6.1 Rozwój publicznego transportu zbiorowego w miastach oś priorytetowa VI Rozwój niskoemisyjnego transportu zbiorowego w miastach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585109-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500064449-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Poznań, Krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000,
ul. Plac Kolegiacki
17,
61-841
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 785 210, e-mail
zp@um.poznan.pl, faks
61 878 50 85.
Adres strony internetowej (url): http://bip.poznan.pl
Adres profilu nabywcy: http://bip.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu Program Centrum - etap I i etap II
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZOU-XII.271.129.2017.MK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pełnienie funkcji Koordynatora do spraw ewaluacji procesu realizacji zadań inwestycyjnych pn. Projektu Program Centrum - etap I i etap II. Zadaniem Koordynatora będzie wczesna identyfikacja oraz wyeliminowanie ryzyk występujących zazwyczaj w trakcie złożonych projektów infrastrukturalnych w obszarze intensywnej zabudowy śródmiejskiej, gdzie na ograniczonej powierzchni współwystępują kluczowe dla funkcjonowania miasta funkcje mieszkalne, kulturalne, gospodarcze i infrastrukturalne. Praca Koordynatora do spraw ewaluacji polegać będzie na systematycznym zbieraniu, przetwarzaniu i prezentowaniu wszechstronnych informacji o przebiegu procesu realizacji przedmiotowego Projektu (etap projektowy i wykonawczy inwestycji), w celuulepszenia współpracy Zamawiającego z podmiotami realizującymi świadczenia w ramach Projektu. Ewaluacja jako proces zbierania danych i ich interpretacja w celu podejmowania decyzji, ma na celu wsparcie wszystkich stron procesu inwestycyjnego, aby minimalizować ryzyka oraz Wszystkie działania Wykonawcy winny zapewnić osiągnięcie celu, jakim jest realizacja przez Zamawiającego w założonym terminie i budżecie zadań inwestycyjnych pn. Projekt Program Centrum etap I - przebudowa tras tramwajowych wraz z uspokojeniem ruchu samochodowego w ulicach Św. Marcin, Fredry, Mielżyńskiego, 27 Grudnia, pl. Wolności, Towarowa (wartość 100 mln złotych) oraz Projekt Program Centrum etap II - budowa trasy tramwajowej na ul. Ratajczaka (wartość 130 mln złotych), zwanych dalej łącznie lub odpowiednio Projektem lub Zadaniem inwestycyjnym. Zamawiający wymaga w ramach przedmiotu niniejszego zamówienia wykorzystywania platformy informatycznej umożliwiającej skompletowanie dokumentacji i korespondencji procesu inwestycyjnego, w sposób umożliwiający bezpieczne przechowywanie i szybki dostęp do dokumentów, posiadającej cechy funkcjonalne opisane w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić odpowiednie licencje umożliwiające korzystanie z platformy. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis oraz zasady realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ Wzór umowy. Projekt "Program Centrum - etap I - przebudowa tras tramwajowych wraz z uspokojeniem ruchu samochodowego w ulicach: Św. Marcin, Fredry, Mielżyńskiego, 27 grudnia, Pl. Wolności, Towarowa" jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 6.1 Rozwój publicznego transportu zbiorowego w miastach oś priorytetowa VI Rozwój niskoemisyjnego transportu zbiorowego w miastach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, nr umowy POIS.06.01.00-00-0032/16. Projekt "Program Centrum - etap II - budowa trasy tramwajowej wraz z uspokojeniem ruchu samochodowego w ulicy Ratajczaka" jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 6.1 Rozwój publicznego transportu zbiorowego w miastach oś priorytetowa VI Rozwój niskoemisyjnego transportu zbiorowego w miastach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, nr umowy POIS.06.01.00-00-0030/16.
II.4) Główny kod CPV: 79419000-4
Dodatkowe kody CPV:
79420000-4,
71000000-8,
71317000-3,
79111000-5,
72316000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
24 miesiące
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu Program Centrum - etap I i etap II | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
08/11/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Adam Winogradzki,
adamwinogradzki@gmai.com,
ul. Skibowa 24c ,
61-306,
Poznań, kraj/woj.
wielkopolskie
PRIB Engineering Sp. z o.o.,
adamwinogradzki@gmail.com,
ul. Św. Marcin 29/8,
61-806,
Poznań, kraj/woj.
wielkopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/10/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
zmiana terminu realizacji do 26 miesięcy i wynagodzenia do kwoty 936 000,00 zł
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wydłużenie czasu pracy projrktantów Programu Centrum, których projekty nadzoruje, opiniuje i koordynuje Wykonawca
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu w Jamnicy"
- Nadzór inwestorski nad zadaniem "Rozbudowa budynku magazynowego z przeznaczeniem na hurtownię farmaceutyczną wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Składnicy RARS w Wąwale"
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Modernizacja amfiteatru i aranżacja terenu sąsiadującego na cele kultury otwartej
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.