Ogłoszenie z dnia 2019-02-06
Ogłoszenie nr 560023372-N-2019 z dnia 06-02-2019 r.
Żnin: "Przebudowa ulicy Wrzosowej wraz z chodnikami- Etap I".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 564042-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500184767-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Żnin, Krajowy numer identyfikacyjny 9235122200000,
ul. ul. 700-lecia
39,
88400
Żnin, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 031 301, e-mail
admin@um.znin.pl, faks
523 031 103.
Adres strony internetowej (url): www.bip.umznin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa ulicy Wrzosowej wraz z chodnikami- Etap I".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IGPI.271.17.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kanalizacji deszczowej w ramach przebudowy ulicy wrzosowej w Żninie. Zakresem opracowania objęto budowę: - kanalizacji deszczowej o średnicy f315x9,2 mm PVC SN8 - przykanalików deszczowych o średnicy f200x5,9 mm PVC SN8 - studni kanalizacyjnych żelbetowych f1,2 m - studni kanalizacyjnych Ø600 m PP Długość planowanej do wykonania kanalizacji deszczowej: 319,60 mb.
II.4) Główny kod CPV: 45232130-2
Dodatkowe kody CPV:
45112500-0,
45232400-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
31.07.2018r.-08.10.2018r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/09/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu wykonania zadania
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca zadania wystąpił do Zamawiającego z wnioskiem o wydłużenie terminu realizacji zadania. Zamawiający biorąc pod uwagę treść wniosku, dokonał weryfikacji zawartych w nim informacji.
Biorąc pod uwagę aktualne uwarunkowania rynkowe, po weryfikacji informacji uzyskanych w ramach rozeznania runku oraz na podstawie własnych doświadczeń i wiedzy pozyskanej w związku z realizacją licznych zadań inwestycyjnych, Zamawiający potwierdza, że sytuacja rynkowa Wykonawców robót budowlanych jest trudna, zwłaszcza w zakresie dostępności materiałów i czasu ich dostawy.
Zgodnie z treścią § 5 ust. 1 pkt a) zawartej umowy o roboty budowlane, Strony przewidziały możliwość zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy, jeżeli z przyczyn od Wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, nie jest możliwe dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania Przedmiotu Umowy; w takim przypadku termin wykonania Przedmiotu Umowy może zostać przesunięty o czas trwania przyczyn od Wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy oraz o czas trwania ich następstw.
W ocenie Zamawiającego wniosek Wykonawcy dotyczący zmiany terminu realizacji zadania, który przedstawia szereg okoliczności zaistniałych niezależnie od woli i możliwości Wykonawcy w świetle obecnie panującej sytuacji na rynku budowlanym zasługuje na uwzględnienie.
W związku z powyższym, biorąc pod uwagę treść zawartej umowy o roboty budowlane- zapisy dotyczące zmian umowy w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający przychyla się do wniosku Wykonawcy uznając, że przyczyną zmiany terminu są okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. Zaistniała zmiana umowy jest zmianą nieistotną, gdyż nie powoduje zmiany charakteru umowy oraz nie zmniejsza i nie rozszerza zakresu świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ŻNINA
- Sukcesywny zakup paliwa dla pojazdów oraz sprzętu"
- Dostawa środków czystości oraz artykułów do utrzymania czystości w Grupach 1-10 dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie
- Dostawa materiałów zużywalnych dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii w Grupach 1 - 7 dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie
więcej: przetargi w Żninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w m. Górki Noteckie, ul. Kurowska
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Osiek Wielki (Osiedle Leśne)
- Renowacja kolektora na cieku "Młynówka", dzielnica Paruszowiec - Piaski
więcej: Usuwanie gleby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.