Ogłoszenie z dnia 2020-02-07
Ogłoszenie nr 560023553-N-2020 z dnia 07-02-2020 r.
Brzeszcze: "Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Pocztowej w Jawiszowicach "
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 595780-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510229786-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Agencja Komunalna Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 27220393300000,
ul. ul. Kościelna
7,
32-620
Brzeszcze, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
322 111 247, e-mail
ak@ak.brzeszcze.pl, faks
322 111 543.
Adres strony internetowej (url): www.ak.brzeszcze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka ze 100% udziałem gminy (gminna jednoosobowa spółka prawa handlowego)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Pocztowej w Jawiszowicach "
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):4/ZP/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje: a) budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Brzeszcze w rejonie ul. Pocztowej w Jawiszowicach (decyzja pozwolenie na budowę nr WAB.6740.2.151.2016 z dnia 08.11.2016r.), wraz z decyzją przenoszącą ww. ostateczną decyzję Starosty Oświęcimskiego nr 715/16 z dnia 08.11.2016r. na rzecz nowego inwestora - Zamawiającego (decyzja nr WAB.6740.1.109.2017 z dnia 13.03.2017r.), W przypadku upływu okresu ważności na jaki wydano uzgodnienia projektu zagospodarowania terenu ww. inwestycji, wykonawca zobowiązany jest do uzyskania nowych uzgodnień lub prolongaty ich terminu na okres umożliwiający należyte wykonanie zamówienia. 3. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej obejmuje łącznie 3.175,63 m Inwestycja będzie polegać na budowie kanalizacji sanitarnej w układzie grawitacyjno-tłocznym wraz z odtworzeniem nawierzchni po robotach oraz na budowie przepompowni zbiornikowej, dwupompowej wraz z zasilaniem i zagospodarowaniem terenu oraz dwóch pompowni przydomowych. a) długość kanalizacji sanitarnej - kanał tłoczny PE ø 40 - 287,02 m b) długość kanalizacji grawitacyjnej sanitarnej PVC ø 200 - 2335,61 m c) długość kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC ø 160 -553 m d) przepompownia sieciowa z robotami elektrycznymi i zagospodarowaniem terenu - 1 kpl. e) przepompownie przydomowe z robotami elektrycznymi i zagospodarowaniem terenu - 2 kpl łączna długość planowanej sieci wyniesie ok. 3.175,63m. Szczegółowe dane zawarte zostały w zatwierdzonym projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do siwz.
II.4) Główny kod CPV: 45230000-8
Dodatkowe kody CPV:
45232410-9,
45231300-8,
45232423-3,
45233140-2,
45100000-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 2020-04-30
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: "Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Pocztowej w Jawiszowicach" | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
23/10/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Zdzisław Flejtuch Zakład Budowlano-Inżynieryjny ,
,
ul. Długa 324 ,
32-641,
Przeciszów, kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/01/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana harmonogramu realizacji poprzez zmianę zakresu rzeczowego poszczególnych etapów.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Mając na uwadze, iż:
1. Pismem z dnia 08.01.2020r. Wykonawca, po otrzymaniu pozytywnej opinii Inspektora Nadzoru, wniósł o aktualizację harmonogramu realizacji robót, w związku z ujawnionymi problemami omawianymi na radach budowy:
1) Brak możliwości wykonania odcinka fi 200 w ul. Nawsie - brak zgody właściciela działki oraz aktualnej decyzji zarządcy drogi,
2) Brak możliwości wykonania odcinka fi 200 ul. Obrońców Westerplatte - z uwagi na hodowlę pszczół i konieczność zastopowania robót z uwagi na proces hodowli,
3) Prośbą Zamawiającego o nie wykonywanie odcinka ul. Astrów i Różana w miesiącu styczniu w związku z wnioskami mieszkańców o przyłączenie do sieci
oraz
2.Zgodnie z pozytywną opinią Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zdaniem którego:
"W związku z wystąpieniem okoliczności niemożliwych do przewidzenia na etapie składania oferty, zasadnym jest powyższą zmiana.
Okoliczności te to przede wszystkim:
1. Brak możliwości wykonywania robót sieciowych na odcinku drogi gminnej w związku z koniecznością uzyskania przez Zamawiającego ponownego uzgodnienia, które utraciło swoją ważność.
2. Konieczność wycinki drzew na odcinku sieci, gdzie taka możliwość będzie dopiero w marcu/kwietniu z uwagi na hodowlę pszczół i uzależnione od tego czynności.
Dodatkowo należy podkreślić fakt iż Wykonawca zamiennie przerzucił brygady na inne asortymenty robót takie jak montaż pompowni i rurociągu tłocznego oraz przyłączy do posesji, co znajduje odzwierciedlenie w harmonogramie.
Powyższe zmiany nie będą mieć wpływu na zmiany cen i terminu wykonania zadania zatem wydają się być w pełni uzasadnione."
Zmiana dotyczy jedynie zmiany harmonogramu realizacji poprzez zmianę zakresu rzeczowego poszczególnych etapów.
Wynagrodzenie umowne pierwotne za realizację poszczególnych etapów pozostaje bez zmian.
Bez zmian pozostaje także termin wykonania umowy - rozumiany jako termin końcowy oraz bez zmian pozostają terminy końcowe realizacji poszczególnych etapów.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Aneks powodujacy zmiane umowy polega na zmianie harmonogramu rzeczowo - finansowego - a dokładniej na zmianie zakresu rzeczowego poszczególnych etapów:
a) W etapie I
? Kanalizacja sanitarna z robotami przygotowawczymi i towarzyszącymi, studniami, rurami ochronnymi, robotami ziemnymi i odwodnieniem:
- kanał z rur PVC SN 8 Ø 200 - 1885,61 mb
- kanał z rur PVC SN 8 Ø 160 - 360,00 mb
- kanał z rur PE SDR17 Ø 40 - 287,02 mb
? Wykonanie części prac związanych z odtworzeniem nawierzchni warstw tłuczniowych,
? Wykonaniem w tym etapie dostawy i montażu przepompowni,
? Wykonaniem części robót związanych z podbudową z kruszywa łamanego
b) W etapie II
? Kanalizacja sanitarna z robotami przygotowawczymi i towarzyszącymi, studniami, rurami ochronnymi, robotami ziemnymi i odwodnieniem:
o kanał z rur PVC SN 8 Ø 200 - 450 mb
o kanał z rur PVC SN 8 Ø 160 - 193 mb
c) W etapie III
? Wykonanie pozostałych prac związanych z odtworzeniem nawierzchni tłuczniowych oraz nawierzchnię asfaltową,
? Uruchomienie przepompowni z zagospodarowaniem terenu.
Strony nie dokonały żadnych zmian dotyczących podwyższenia całkowitego wynagrodzenia - dokonane zmiany nie polegają na zwiększeniu wynagrodzenia. Dotychczasowe całkowite wynagrodzenie wykonawcy pozostaje bez zmian. Bez zmian pozostaje także wynagrodzenie w poszczególnych etapach wykonywanych robót.
Zmianie nie ulegną także końcowe terminy poszczególnych etapów. Etapy I, II i III zostaną zrealizowane zgodnie z ich pierwotnym założeniem, zmianie ulegają jedynie części prac, które są przesuwane między etapami.
Dodatkowo należy zwrócić uwagę na fakt, iż w umowie z Wykonawcą w § 5 ust. 8 przewidziano możliwość zmiany umowy ze względu na okoliczności ujete w poz. V.3 niniejszego ogłoszenia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.