Ogłoszenie z dnia 2020-02-10
Ogłoszenie nr 560023892-N-2020 z dnia 10-02-2020 r.
Skwierzyna: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą na działce nr 287/8 w obrębie 3 miasta Skwierzyna
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 553794-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500142006-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Skwierzynie, Krajowy numer identyfikacyjny 52997690921000,
ul. ul. Rynek
1,
66-440
Skwierzyna, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
095 7 216 529, e-mail
zp@skwierzyna.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.bip.skwierzyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą na działce nr 287/8 w obrębie 3 miasta Skwierzyna
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.7.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą na działce nr 287/8 w obrębie 3 miasta Skwierzyna. Zadanie współfinansowane jest ze środków pochodzących z budżetu państwa za pośrednictwem Banku Gospodarstwa Krajowego w ramach programu "Wsparcie budownictwa socjalnego z Funduszu Dopłat". Zakres inwestycji obejmuje budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego, czterokondygnacyjnego, dwuklatkowego, niepodpiwniczonego. W budynku znajdować się będą 22 mieszkania, z czego mieszkania znajdujące się na parterze są przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami. Na parterze zaprojektowano komórki lokatorskie, które przypisane zostaną do danego mieszkania. Pomieszczenie techniczne z osobnym wejściem, przeznaczone dla całego budynku znajduje się w części południowo -zachodniej. Zakres wskazanej inwestycji obejmuje: o Przygotowanie terenu pod inwestycję (niwelacja spadku terenu, wycinka krzewów znajdujących się na działce, przeniesienie blaszanych garaży, rozbiórka betonowych elementów); o Wykonanie przyłączy; o Wykonanie stóp oraz ław fundamentowych pod projektowany budynek oraz schody zewnętrzne i pochylnie dla niepełnosprawnych; o Roboty murarskie ścian konstrukcyjnych zewnętrznych, wewnętrznych, działowych; o Montaż stolarki okiennej i drzwiowej; o Docieplenie ścian zewnętrznych styropianem grafitowym; o Docieplenie w strefie cokołu i poniżej terenu styropianem; o Docieplenie podłogi na gruncie płytami XPS ; o Docieplenie połaci dachowej; o Tynkowanie elewacji; o Roboty dekarskie; o Wykonanie obróbek blacharskich, montaż rynien, rur spustowych; o Wykonanie robót ziemnych dla drogi pożarowej, chodników, parkingów; o Wykonanie warstw konstrukcyjnych chodników, drogi pożarowej, parkingów; o Wykonanie nawierzchni chodników https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=99855... 2 z 11 2018-05-07, 09:10 drogi pożarowej oraz parkingów; o Roboty wykończeniowe; o Przygotowanie terenu wokół budynku ; o Wykonanie instalacji odgromowej. PODSTAWOWE PARAMETRY OKREŚLAJĄCE WIELKOŚCI BUDYNKU: o powierzchnia działki: 2486,12 m2 o powierzchnia zabudowy: 418,65 m2 o Ilość mieszkań: 22 o Liczba miejsc parkingowych na działce: 14 + 4 (przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami) o wysokość budynku: 14,05 m o wysokość kondygnacji: 2,60 m o powierzchnia netto budynku: 1305,54 m2 o szerokość elewacji: 15,86m ( 13,84m w miejscach węższych) o długość elewacji: 28,91 m o Ilość kondygnacji nadziemnych: 4 Uwagi: a/ Inne nie ujęte w opisie elementy lub problemy zaistniałe w trakcie realizacji wyjaśniane będą na budowie w ramach nadzoru inwestorskiego. b/ Wszystkie roboty ogólnobudowlane i rozbiórkowe prowadzić z zgodnie z obowiązującymi przepisami i "Technicznymi warunkami wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych" pod nadzorem uprawnionych osób. c/ wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przepisami BHP i PPOŻ. i Ochrony Środowiska. d/ Technologia wykonania robót może być zmieniona na inną pod warunkiem, że nie będzie o niższych parametrach technicznych i użytkowych po uzyskaniu pisemnej zgody Inwestora i autora projektu. Zakres robót zgodny jest z załączonymi do niniejszej SIWZ przedmiarami robót, a także dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną. Załączone do SIWZ przedmiary robót są jedynie materiałem pomocniczym do sporządzenia własnej kalkulacji i kosztorysów, uwzględniając całość zakresu robót. Zawarte w załączonych przez Zamawiającego przedmiarach robót zestawienia robót mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego kosztorysom sporządzonym przez Wykonawcę i zawartych w nich przedmiarach robót należy przypisać wyłącznie charakter dokumentów pomocniczych. Uwagi ogólne: Wszystkie elementy ujęte w opisach technicznych, a nie ujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach, a nie ujęte w opisach technicznych, winny być traktowane tak jakby były ujęte w obu. Podobnie wszystkie elementy ujęte w dokumentacji projektowej, a nie ujęte w kosztorysach lub ujęte w kosztorysach, a nie ujęte w dokumentacji winny być traktowane tak jakby były ujęte w obu. W dokumentacji, przedmiarach robót - jeśli podane zostały nazwy i producenci materiałów i technologii - to podane zostały one jedynie jako przykładowe, w celu określenia parametrów technicznych i innych wymogów jakie spełnione muszą być, by mogły być użyte w czasie realizacji zadania inwestycyjnego. Dopuszcza się stosowanie innych równoważnych materiałów, technologii o ile zachowane zostaną ich parametry w stosunku do przyjętych w dokumentacji. Symbole, czy oznaczenia przyjęte na potrzeby kosztorysów należy także traktować jako typ - przykład. Bezwzględnie dopuszcza się inne materiały, innych producentów o podobnych - nie gorszych parametrach i standardach, o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tych które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkt powinien mieć te same cechy funkcjonalne. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób - robotników budowlanych (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2014 r., poz. 1145), wykonujących czynności określone w katalogach nakładów rzeczowych (KNR), dla robót ujętych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie wykazu robót budowlanych: a) czynności związane z robotami ogólnobudowlanymi wykonywane przez robotników budowlanych tj. fundamentowanie, wznoszenie konstrukcji murowych, żelbetowych, roboty izolacyjne, wykonywanie robót wykończeniowych wewnętrznych i zewnętrznych. Zgodnie z § 2 ust. 10 projektu umowy Wykonawca zobowiązany jest w dniu podpisania umowy do złożenia oświadczenia wraz z wykazem wszystkich osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, polegające na: a) czynnościach związanych z robotami ogólnobudowlanymi wykonywane przez robotników budowlanych tj. fundamentowanie, wznoszenie konstrukcji murowych, żelbetowych, roboty izolacyjne, wykonywanie robót wykończeniowych wewnętrznych i zewnętrznych. Zamawiający zastrzega możliwość kontroli (sam lub przez inne służby) pracowników wykonujących ww. czynności na budowie na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający ma prawo żądania udokumentowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę faktu zatrudnienia osób wymienionych w wykazie na umowę o pracę. Uwaga! Za nie zrealizowanie każdorazowo obowiązku ( za każdego pracownika ), o którym mowa w § 2 ust. 10 projektu umowy Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kary umownej 1000,00 zł brutto. 3. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-1
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45262311-4,
45262500-6,
45410000-4,
45400000-1,
45421000-4,
45421146-9,
45261210-9,
45321000-3,
45233252-0,
77314100-5,
45310000-3,
45330000-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 21.06.2018 r. do dnia 30.11.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/01/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) Prawo zamówień publicznych (Pzp), § 4 ust. 1 pkt 1.5), ust. 9 umowy o roboty budowlane nr 97/2018 o "Budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą na działce nr 287/8 w obrębie 3 miasta Skwierzyna"; zmiana terminu zakończenia robót.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przygotowywanie dokumentacji powykonawczej oraz trwająca procedura odbiorowa przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
§ 3 ust. 1 Umowy otrzymuje brzmienie:
"1. Strony ustalają następujący termin zakończenia robót najpóźniej na dzień 28.02.2020 r.".
INNE PRZETARGI Z SKWIERZYNY
- "Indywidualne zajęcia z psychologiem skierowane do uczestników projektu pn. "Uwierz w siebie - działaj z nami"
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Przebudowa drogi gminnej - ulicy Parkowej w zakresie budowy drogi pieszej w miejscowości Skwierzyna
więcej: przetargi w Skwierzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.