Ogłoszenie z dnia 2019-02-14
Ogłoszenie nr 560029218-N-2019 z dnia 14-02-2019 r.
Myszków: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO
NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. "DOSTAWA I MONTAŻ OGNIW
FOTOWOLTAICZNYCH W BUDYNKACH JEDNORODZINNYCH"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Priorytet IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 4.1. Odnawialne źródła energii
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 610102-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500235615-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Myszków, Krajowy numer identyfikacyjny 15139849700000,
ul. Kościuszki
26,
42-300
Myszków, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
(34)3132682, e-mail
zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl, faks
(34)3135029.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miastomyszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. "DOSTAWA I MONTAŻ OGNIW FOTOWOLTAICZNYCH W BUDYNKACH JEDNORODZINNYCH"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.49.2018.PZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pod nazwą Dostawa i montaż ogniw fotowoltaicznych w budynkach jednorodzinnych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Priorytet IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 4.1. Odnawialne źródła energii, w imieniu i na rzecz Gminy Myszków, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami, oraz obowiązkami wynikającymi ze wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Zakres prac, podlegających nadzorowi inwestorskiemu nad realizacją inwestycji pod nazwą Dostawa i montaż ogniw fotowoltaicznych w budynkach jednorodzinnych został określony w dokumentacji do wykonania zadania inwestycyjnego, która stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Dokumentacja projektowa do realizacji dostaw i montażu ogniw fotowoltaicznych w budynkach jednorodzinnych jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: bip.miastomyszkow.pl w zakładce Przetargi/Ogłoszenia o przetargach/ogłoszenie o przetargach (zamówieniach) - 2018r./Ogłoszenie o zamówieniu ZP.271.27.2018.PZ - realizacja inwestycji pod nazwą Dostawa i montaż ogniw fotowoltaicznych w budynkach jednorodzinnych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Priorytet IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 4.1. Odnawialne źródła energii. 4. Obowiązki Wykonawcy dotyczące wykonywania usługi zostały określone we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją ww. inwestycji nie stanowi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego. Sprawowany nadzór inwestorski przez inspektora nadzoru należy rozumieć jako nadzór techniczny. 6. Rodzaj zamówienia: usługi. 7. Kody CPV: 1) Główny kod: 71631000-0: usługi nadzoru technicznego. 2) Dodatkowe kody: 71630000-3: usługi kontroli i nadzoru technicznego. 8. Zamawiający nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), z uwagi na to, iż czynności polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zasadniczo nie polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu w/w przepisu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu inwestycyjnego i działają samodzielnie. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 11. Zamawiający żąda wskazania w ofercie osoby/osób wyznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia, które będą osobiście pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego oraz wykazania w ofercie doświadczenia wskazanych osób w tabeli formularza ofertowego. 12. Zamawiający nie dopuszcza do: a) składania ofert wariantowych, b) składania ofert częściowych. 13. Zamawiający nie przewiduje: a) zawarcia umowy ramowej; b) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; c) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; d) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty(PLN)
II.4) Główny kod CPV: 71631000-0
Dodatkowe kody CPV:
71630000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia zawarcia umowy do dnia 14.12.2018r., przekraczającego o 14 dni termin zakończenia wykonania ww. zadania inwestycyjnego przez Wykonawcę dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznych, którego termin określono: do dnia 30.11.2018 r
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. "DOSTAWA I MONTAŻ OGNIW FOTOWOLTAICZNYCH W BUDYNKACH JEDNORODZINNYCH" | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
28/09/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
MAXWELL Instalacje Elektryczne, Krzysztof Starczak,
k.starczak@mie.com.pl,
Świdnica 13 ,
37-620,
Horyniec Zdrój, kraj/woj.
podkarpackie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/12/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Rodzaj zmiany: zmiana terminu świadczenia usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją montażu instalacji fotowoltaicznych w budynkach jednorodzinnych. Zakres zmiany: termin umowny dla świadczenia usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją montażu instalacji fotowoltaicznych do dnia 14.03.2019 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca Generalny nie zrealizował zakresu umowy polegającego na wykonaniu kompletnych montaży 245 instalacji fotowoltaicznych w budynkach jednorodzinnych. Termin rzeczowego zakresu wykonania przedmiotu umowy należało wykonać do dnia 30.11.2018 r. Zamawiający uzyskał zgodę od IZ RPO WSL na zakończenie projektu do dnia 31.03.2019 r. W związku z powyższym Zamawiający wydłużył termin świadczenia usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania montażu instalacji fotowoltaicznych.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych SANiKO Sp. z o.o. w Myszkowie
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprawowania wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji dotyczącej budowy kompleksu pomieszczeń bezpiecznych w budynku administracji publicznej - Ministerstwa Przemysłu w Katowicach
- Świadczenie usług kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. "Rozbudowa i modernizacja budynku MRzW wraz z zagospodarowaniem terenu...CRP w Orońsku", FENX.07.01-IP.04...
- Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych wraz z ich czyszczeniem oraz kontroli instalacji gazowych w nieruchomościach położonych w obszarze działania Oddziału Terenowego Lubelskiego.
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz ze sprawowaniem wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Rozwój działalności Centrum Zdrowia Psychicznego w SPSNPCH w Międzyrzeczu
- Okresowa kontrola obiektów budowlanych, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego wewnętrznych instalacji gazowych w budynkach zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego - 2 ZADANIA.
- Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych wraz z ich czyszczeniem w nieruchomościach położonych w obszarze działania Oddziału Terenowego Zachodniopomorskiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.