Ogłoszenie z dnia 2020-02-18
Ogłoszenie nr 560029426-N-2020 z dnia 18-02-2020 r.
Kraków: Remont 10 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 10 części
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 629019-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510004772-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Budynków Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 35076836500000,
ul. Bolesława Czerwieńskiego
16,
31-319
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
126 166 222, e-mail
barbara.batko@zbk.krakow.pl, faks
12 616 61 29.
Adres strony internetowej (url): www.zbk-krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont 10 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 10 części
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):129/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest standardowy remont lokali mieszkalnych (pustostanów) w zakresie prac budowlanych, elektrycznych i instalacji wodno-kanalizacyjnych i gazowych wg specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, z podziałem na 10 części. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1: ul. Pużaka 6/79 wg Załącznika nr 10 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 27.921,36 zł; Część 2: ul. Krowoderskich Zuchów 5/126 wg Załącznika nr 11 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 35.531,69 zł; Część 3: os. Szklane Domy 3/20 wg Załącznika nr 12 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 33.082,78 zł; Część 4: os. Zgody 12/71 wg Załącznika nr 13 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 34.423,36 zł; Część 5: os. Kolorowe 23/14 wg Załącznika nr 14 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 41.526,12 zł; Część 6: os. Na Lotnisku 6/37 wg Załącznika nr 15 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 31.396,22 zł; Część 7: ul. Wężyka 11/29 wg Załącznika nr 16 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 47.105,81 zł; Część 8: ul. Kantorowicka 187/12 wg Załącznika nr 17 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 9.165,12 zł; Część 9: os. Przy Arce 13/14 wg Załącznika nr 18 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 31.509,84 zł; Część 10: os. Sportowe 23/41 wg Załącznika nr 19 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 26.750,95 zł;
II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45330000-9,
45310000-3,
45333000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
o dnia 10.01.2020 r. do 24.02.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: os. Zgody 12/71 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
10/02/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
M Bud Monika Duda,
,
Pogórska Wola 37c,
33-152,
Pogórska Wola, kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
13/02/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiany postanowień zawartych w umowie podstawowej są nieistotne w rozumieniu art.144 ust. 1e ustawy, ponieważ nie zmieniają ogólnego charakteru umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu: - zmiany nie wpływają na konieczność określenia nowych warunków udziału w postępowaniu i tym samym nie wpływają na treść ofert, jakie mogli złożyć inni wykonawcy w tym postępowaniu, i mają na celu wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokalu mieszkalnego na os. Zgody12/71 w Krakowie. - zmiany nie prowadza do zmiany równowagi ekonomicznej umowy podstawowej na korzyści wykonawcy, ponieważ były przewidziane w umowie, a roboty dodatkowe zostały wycenione na zasadach określonych w § 15 umowy podstawowej, tj. zgodnie z zasadami określonymi w kosztorysie ofertowym do umowy podstawowej, - łączna wartość zmian wynosi 4.573,26 zł. co stanowi 12,53% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie (jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie)
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Posadzka z deszczułek parkietowych po dokonaniu częściowej rozbiórki w miejscu przewidzianym do uzupełnienia okazała się miejscami odklejona od wylewki na powierzchni od 50%. Z uwagi na znaczne koszty jego rozbiórki, czyszczenia i ponownego ułożenia zdemontowanych klepek wraz z uzupełnieniem uszkodzonych w wyniku demontażu w sposób uniemożliwiający ponowne wykorzystanie tańszym rozwiązaniem będzie ułożenie na istniejącej posadzce paneli podłogowych wraz z pianką izolacyjną.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość wynagrodzenia brutto określona pierwotnie w umowie 36.483,52 zł.
Wartość zmian (zmniejszenie wynagrodzenia) brutto 2.560,03 zł.
Wartość zmian (zwiększenie wynagrodzenia) brutto 2.013,23 zł.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa akcesoriów medycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Usługa polegająca na poborze, przygotowaniu i prowadzeniu akredytowanych badań odpadów kierowanych do termicznego przekształcenia w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi tworzenia kopii zapasowej cloud-to-cloud dla danych przechowywanych w tenancie Microsoft 365 Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone
- Samochód typu bus, 9 osobowy, z rampą dla osób z niepełnosprawnością ruchową
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych toalet obsługowych przy ul. Prądnickiej i w Parku Krakowskim w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- "Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Wykonanie remontu łazienek wraz z garderobami w Teatrze Studio oraz wymianą poziomów i pionów wodno-kanalizacyjnych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.