Ogłoszenie z dnia 2019-02-15
Ogłoszenie nr 560030591-N-2019 z dnia 15-02-2019 r.
Wrocław: Pełnienie nadzoru autorskiego nad projektami wykonawczymi w zakresie dostaw i montażu sprzętu i wyposażenia niezbędnych do realizacji Projektu pn. Projekt i wykonanie systemu wystawienniczego optymalizującego możliwości aranżacyjne działań ekspozycyjnych i innych typów prezentacji kulturalnych w Muzeum Sztuki Współczesnej, Oddziale Muzeum Narodowego we Wrocławiu, ul. Wystawowa 1, w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Program Operacyjny Infrastruktura I Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 602521-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500067796-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Narodowe we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 27846800000000,
ul. Pl. Powstańców Warszawy
5,
50-153
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
071 3435643, 3433308, e-mail
przetargi@mnwr.art.pl, faks
713 725 159.
Adres strony internetowej (url): www.mnwr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru autorskiego nad projektami wykonawczymi w zakresie dostaw i montażu sprzętu i wyposażenia niezbędnych do realizacji Projektu pn. Projekt i wykonanie systemu wystawienniczego optymalizującego możliwości aranżacyjne działań ekspozycyjnych i innych typów prezentacji kulturalnych w Muzeum Sztuki Współczesnej, Oddziale Muzeum Narodowego we Wrocławiu, ul. Wystawowa 1, w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):15/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru autorskiego nad projektami wykonawczymi w zakresie dostaw i montażu sprzętu i wyposażenia niezbędnych do realizacji Projektu pn. Projekt i wykonanie systemu wystawienniczego optymalizującego możliwości aranżacyjne działań ekspozycyjnych i innych typów prezentacji kulturalnych w Muzeum Sztuki Współczesnej, Oddziale Muzeum Narodowego we Wrocławiu, ul. Wystawowa 1, w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury. 2. Muzeum Sztuki Współczesnej, oddział Muzeum Narodowego we Wrocławiu znajduje się w Pawilonie Czterech Kopuł, obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków nr 343/Wm, decyzją z 15 kwietnia 1977r. Ponadto jest wpisany na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO 13.07.2006 - jako otoczenie Hali Stulecia. 3. Do podstawowych zadań Nadzoru Autorskiego należeć będzie w szczególności: 1) przygotowywanie propozycji wyjaśnień i odpowiedzi na pytania w prowadzonych postępowaniach mających na celu wybór wykonawcy dostaw i usług montażu sprzętu i urządzeń, wyjaśnianie technicznych spraw projektowych, weryfikacja wyjaśnień dot. opisu przedmiotu zamówienia, 2) przygotowanie harmonogramu nadzoru autorskiego w terminie 7 dni od otrzymania harmonogramu realizacji prac od wykonawcy dostaw i usług montażu sprzętu i urządzeń, 3) pilnowanie prawidłowej realizacji dostaw i usług montażu sprzętu i wyposażenia pod względem zgodności rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z projektem, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej, 4) sprawdzanie i potwierdzanie jakości dostarczanych, przez wykonawców: sprzętu, urządzeń, materiałów, i ich zgodności z dokumentacją projektową; opiniowanie zgodności realizowanego kontentu z celem Projektu, zgodnie z procedurami przyjętym przez Zamawiającego 5) ocena wyników szczegółowych badań materiałów i rozwiązań technicznych w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi , normami i innymi obowiązującymi właściwymi przepisami, 6) potwierdzanie faktycznie wykonanych dostaw i usług oraz usuniętych wad, 7) wyjaśnienie, w trakcie realizacji dostaw i usług montażu sprzętu i wyposażenia wątpliwości dotyczących projektów wykonawczych i STWiOR zawartych w nim rozwiązań na żądanie inwestora i Inżyniera Projektu (doradcy technicznego), 8) udział w okresowych komisjach, naradach technicznych i spotkaniach w siedzibie Zamawiającego lub Pawilonie Czterech Kopuł przynajmniej 1 x w tygodniu, a w razie potrzeby na każde żądanie Zamawiającego w celu wsparcia Zamawiającego w podejmowaniu bieżących decyzji dotyczących wszelkich zagadnień techniczno-technologicznych mających wpływ na postęp realizacji Projektu. W informacji o komisjach, naradach technicznych i spotkaniach, Zamawiający każdorazowo będzie wskazywał przede wszystkim termin, miejsce, specjalistów i ramowy zakres spraw; 9) uzgadnianie na wniosek Zamawiającego z inwestorem i doradcą technicznym (Inżynierem Projektu) możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej materiałów i urządzeń oraz rozwiązań projektowych - z zastrzeżeniem, że ewentualne rozwiązania zamienne nie mogą spowodować niedopuszczalnej zmiany założeń projektu unijnego, w ramach którego są realizowane dostawy i usługi montażu sprzętu i wyposażenia. W przypadku konieczności uszczegółowienia i/lub doprecyzowania dokumentacji projektowej - dostarczenie Zamawiającemu wykonanej dokumentacji w liczbie 4 egzemplarzy w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie: *PDF, *DOC, *DWG w terminie uzgodnionym z Zamawiającym oraz przekazanie Zamawiającemu praw autorskich do tej dokumentacji, 10) czuwanie, aby zakres wprowadzanych zmian nie spowodował istotnej zmiany projektu wykonawczego. 11) współpraca z Inżynierem Projektu (doradcą technicznym) i wykonawcą dostaw i usług montażu sprzętu i wyposażenia, 12) udział w odbiorach częściowych oraz w odbiorze końcowym, 13) sprawdzenie i pisemne zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej, którą wykonawca dostaw i usług montażu sprzętu i wyposażenia będzie zobowiązany opracować dla Zamawiającego po zakończeniu zamówienia, do odbioru końcowego. 14) udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania projektowanych zdolności użytkowych całego przedsięwzięcia tj. zapewnienia, aby wszystkie dostarczone sprzęty i wyposażenie wspólnie tworzyły jeden zintegrowany system wystawienniczy optymalizujący możliwości aranżacyjne działań ekspozycyjnych i innych typów prezentacji kulturalnych w Muzeum Sztuki Współczesnej, Oddziale Muzeum Narodowego we Wrocławiu, ul. Wystawowa 1. 5. Szczegółowy zakres prac i zadań nadzoru autorskiego określa opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
17.11.2017 - 31.12.2018
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/12/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana terminu umowy - do dnia 15.07.2019 r. Ponadto, w związku ze zwiększonymi kosztami realizacji umowy po stronie Wykonawcy, wynikającymi z wydłużonego czasu jej realizacji, zwiększeniu ulega umowne wynagrodzenie wykonawcy, o kwotę w wysokości: 108 064,54 zł netto
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Umowa nr 66/DAG/R/17 z dnia 17 listopada 2017 roku, która uległa zmianie, dotyczy realizacji zamówienia pod nazwą: Pełnienie nadzoru autorskiego nad projektami wykonawczymi w zakresie dostaw i montażu sprzętu i wyposażenia niezbędnych do realizacji projektu pn.: Projekt i wykonanie systemu wystawienniczego optymalizującego możliwości aranżacyjne działań ekspozycyjnych i innych typów prezentacji kulturalnych Muzeum Sztuki Współczesnej, oddziale Muzeum Narodowego we Wrocławiu, ul. Wystawowa 1, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury.
W związku z unieważnieniem przetargu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, numer postępowania 9/2018, na dostawę elementów systemu wystawienniczego optymalizującego możliwości aranżacyjne działań ekspozycyjnych i innych typów prezentacji kulturalnych w ramach projektu i koniecznością wszczęcia nowego postępowania nr 18/2018 na dostawę elementów systemu wystawienniczego optymalizującego możliwości aranżacyjne działań ekspozycyjnych i innych typów prezentacji kulturalnych w ramach projektu, powyższy projekt nie może zostać zrealizowany w pierwotnie przewidzianych terminach.
Mając to na uwadze, a także dyspozycje art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2017, poz. 1579 ze zmianami) (dalej: pzp), Strony stwierdziły, iż zaszła konieczność zmiany umowy z powodu okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć i wartość zmiany nie przekroczy 50% wartości zamówienia określonego w pierwotnej umowie. Termin umowy ulega przedłużeniu do dnia 15.07.2019 r. Ponadto, w związku ze zwiększonymi kosztami realizacji umowy po stronie Wykonawcy, wynikającymi z wydłużonego czasu jej realizacji, zwiększeniu ulega umowne wynagrodzenie wykonawcy, o kwotę w wysokości: 108 064,54 zł netto plus podatek VAT 23% na podstawie oferty Wykonawcy z dnia 28.12.2018 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych - POWTÓRKA
- Zakup 5 szt. fabrycznie nowych samochodów typu furgon na potrzeby DSDiK. CPV 34144750-0
- 19.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy BIO-RAD lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Opracowanie, druk i dostawa ulotki promocyjnej w ramach realizowanego projektu "Łączą nas zamki i pałace Polska-Niemcy" nr rej. PLSN.02.02-IP.01-0001/23, program Interreg Polska-Saksonia 2021-2027.
- BZP.2711.5.2025.MR Świadczenie usług cateringowych na rzecz Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w celu zawarcia umowy ramowej.
- Dostawa samochodu osobowego dla Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja Rynku w Lubinie - odtworzenie historycznego traktatu staromiejskiego - rewitalizacja infrastruktury miejskiej.
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla realizacji zadania na drodze gminnej w msc. Chełmce ul. Dworska
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru autorsko-inwestorskiego w ramach zadania "Zielono-niebieskie Bukowno - budowa infrastruktury publicznej w Gminie Bukowno"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
- Opracowanie dokumentacji projektowo-technicznej przebudowy drogi gminnej 340120W na odcinku Gotardy-Kościesze
- Opracowanie projektu budowlanego dla inwestycji pn. "Rozbudowa i przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej w Malborku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.