Ogłoszenie z dnia 2020-02-28
Ogłoszenie nr 560036379-N-2020 z dnia 28-02-2020 r.
Stargard: Zagospodarowanie terenu przy Bursie Szkolnej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 619751-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510001524-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Stargardzki, Krajowy numer identyfikacyjny 81168421000000,
ul. ul. Skarbowa
1,
73-110
Stargard, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
+48914804802, e-mail
przetargi@powiatstargardzki.pl, faks
+48914804801.
Adres strony internetowej (url): https://powiatstargardzki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu przy Bursie Szkolnej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WZ.272.14.2019.WJ1
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu od strony Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Stargardzie oraz od strony głównego wjazdu na teren Bursy Szkolnej wraz z wymianą odcinka zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej. 2. Zakres robót: Część I zamówienia - Zagospodarowanie terenu od strony Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Stargardzie: 1) wykonanie chodnika umożliwiającego dojście do budynku od strony Al. Żołnierza Bocznej, 2) wykonanie miejsc postojowych, w tym w szczególności dla osób niepełnosprawnych ruchowo, przed wejściem do Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, 3) wymiana ogrodzenia wzdłuż drogi wewnętrznej oraz na granicy z sąsiadującą nieruchomością, 4) montaż bramy wjazdowej, 5) roboty towarzyszące, niezbędne dla prawidłowego wykonania robót. Część II zamówienia - Wykonanie dojścia do Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej od strony głównego wejścia na teren Bursy Szkolnej wraz z wymianą zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej: 1) wymiana odcinka zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, 2) wykonanie chodnika z kostki brukowej, 3) naprawa schodów do kuchni z wymianą okładzin, 4) roboty uzupełniające: montaż drzwi w pomieszczeniu pomp ciepła oraz kratek wentylacyjnych, 5) roboty towarzyszące, niezbędne dla prawidłowego wykonania robót. 3. Szczegółowy opis przedmiotu oraz zakres zamówienia zawarty jest w SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111291-4,
45233222-1,
45340000-2,
45421148-3,
45332000-3,
45453000-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa na realizację I części zamówienia: zakończenie przedmiotu umowy - 24 luty 2020 r.
Umowa na realizację II części zamówienia: zakończenie przedmiotu umowy - 25 luty 2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zagospodarowanie terenu od strony Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Stargardzie |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
27/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Zachodniopomorskie Przedsiębiorstwo Budowlane "TECH-BUD" Sp. z o.o,
,
ul. Usługowa 4,
73-110,
Stargard, kraj/woj.
zachodniopomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Umowa została zawarta na kwotę: 78 930,35 zł brutto (64 171,02 zł netto)
|
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Wykonanie dojścia do Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej od strony głównego wejścia na teren Bursy Szkolnej wraz z wymianą zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
31/12/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
KS Usługi Ogólnobudowlane Koza Szymon,
,
ul. Sienkiewicza 7,
74-101,
Gryfino, kraj/woj.
zachodniopomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Umowa została zawarta na kwotę 113 271,95 zł brutto (92 091,02 zł netto)
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/02/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiany zostały przewidziane w ogł. o zam. i SIWZ w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian. W par. 26 pkt 2 ppkt 3 lit. a) oraz lit. d) SIWZ (I część zam.) oraz w par. 26 pkt 2 ppkt 3 lit. a, lit. d oraz lit. e) SIWZ (II część zam)., Zam. przewidział możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w zakresie zmiany terminu.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji zamówienia podstawowego w zakresie II części zamówienia, zaistniała konieczność wykonania robót dodatkowych niezbędnych dla wykonania zamówienia podstawowego oraz robót zamiennych.
Ze względu na stwierdzoną niedrożność odcinka instalacji kanalizacyjnej, będącego poza zakresem zamówienia podstawowego, uniemożliwiającą opróżnianie ze ścieków odcinka instalacji objętego zakresem robót, podjęto działania mające na celu oczyszczenie rurociągu.
Ze względu na fakt, że wykonanie robót objętych zamówieniem podstawowym, bez zapewnienia możliwości odpływu ścieków na istniejącym starym odcinku byłoby przedsięwzięciem nieefektywnym, konieczne jest wykonanie nowego odcinka instalacji kanalizacji, przebiegającej poza obrysem budynku Bursy Szkolnej. Wykonanie tych prac jest niezbędne dla zapewnienia odpływu ścieków z części B budynku Bursy Szkolnej.
W związku z zaistniałą sytuacją, przedłużono termin realizacji przedmiotu umowy do dnia 30.03.2020 r.
W związku z tym, że rozpoczęcie części robót objętych zakresem I części zamówienia, tj. wykonanie ogrodzenia na granicy z sąsiadującą działką, może nastąpić po zakończeniu prac objętych zakresem II części zamówienia, przedłużono termin realizacji umowy w zakresie I części zamówienia do dnia 2 kwietnia 2020 r.
Możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, ze względu na zmianę terminu realizacji umowy będącej następstwem zawieszenia robót i konieczności wykonania robót zamiennych, zgodna jest z ustawą - Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 i przewidziana została w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - § 26 pkt 2 ppkt 3 lit. a), d), e) oraz w ogłoszeniu o zamówieniu i zawartych umowach.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI STARGARD
- Obsługa informatyczna dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Stargardzie przy Al. Żołnierza 37 oraz nadzór nad posiadaną infrastrukturą informatyczną.
- "ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ZADASZENIE POWIERZCHNI UTWARDZONEJ STANOWISKA AKUSTYCZNEGO I WIAT ŚMIETNIKOWYCH WRAZ Z DOPOSAŻENIEM SCENY O SIATKĘ ESTRADOWĄ"
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.