Ogłoszenie z dnia 2020-02-28
Ogłoszenie nr 560036777-N-2020 z dnia 28-02-2020 r.
Warszawa: Wykonanie prac budowlanych polegających na modernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego oficynowego przy ul. Siedleckiej 25 w Warszawie ETAP II realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego: Rewitalizacja obszaru Szmulowizna - kwartał Łomżyńska - ul. Siedlecka 25 i 29 Oznaczenie sprawy: DNZP.261.47.2019
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555741-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540121830-N-2019; 540124230-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510158934-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 01151334300000,
ul. Jagiellońska
23,
03-719
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48228186741, e-mail
zamow@zgn-praga-pn.pl, faks
+48228186741.
Adres strony internetowej (url): www.zgn-praga-pn.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac budowlanych polegających na modernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego oficynowego przy ul. Siedleckiej 25 w Warszawie ETAP II realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego: Rewitalizacja obszaru Szmulowizna - kwartał Łomżyńska - ul. Siedlecka 25 i 29 Oznaczenie sprawy: DNZP.261.47.2019
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DNZP.261.47.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego oficynowego przy ul. Siedleckiej 25 w Warszawie. Etap II obejmuje roboty budowlane, sanitarne-w zakresie zimnej wody, kanalizacji, wymiany urządzeń oraz centralnego ogrzewania i ciepłej wody w lokalach doposażanych w nowe łazienki oraz elektryczne. Szczegółowy zakres robót, zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji został określony w siwz oraz w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. a) Przedmiarach robót: w podziale na branże - Przedmiary branża budowlana (8 szt.) - Załącznik Nr 4A do siwz; - Przedmiary branża sanitarna (9 szt.) - Załącznik Nr 4B do siwz; - Przedmiary branża elektryczna (8 szt.) - Załącznik Nr 4C do siwz; zwanych łącznie Przedmiarami - Załącznik Nr 4 do siwz. b) Projekcie umowy - załącznik Nr 5 do siwz. c) Dokumentacji Projektowej składającej się z: - Projektu zamiennego: Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego, oficynowego -branża architektura; - Projektu zamiennego: Modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego, oficynowego -branża sanitarna - w zakresie zimnej wody, kanalizacji, wymiany urządzeń oraz centralnego ogrzewania i ciepłej wody w lokalach doposażanych w nowe łazienki; - Projektu zamiennego: Modernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego, oficynowego -branża elektryczna; - Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej - (w zakresie zimnej wody, kanalizacji, wymiany urządzeń oraz centralnego ogrzewania i ciepłej wody w lokalach doposażanych w nowe łazienki) i elektrycznej. Zwanych dalej łącznie Dokumentacją Projektową - Załącznik Nr 6 do siwz.
II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45410000-4,
45442100-8,
45262500-6,
45432100-5,
45421000-4,
45300000-0,
45320000-6,
45330000-9,
45332000-3,
45350000-5,
45331000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji od dnia 30.07.2019 r do dnia 28.02.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Wykonanie prac budowlanych polegających na modernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego oficynowego przy ul. Siedleckiej 25 w Warszawie ETAP II realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego: Rewitalizacja obszaru Szmulowizna - kwartał Łomżyńska - ul. Siedlecka 25 i 29 | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
30/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Konsorcjum: Lider: ZUINSTAL Robert Radzikowski,
r.radzikowski@wp.pl,
ul. Starowiejska 199 c,
08-110,
Siedlce, kraj/woj.
mazowieckie
: Partner - Wiesław Radzikowski, Zakład Usługowo Instalacyjny,
,
ul. Starowiejska 199 c,
08-110,
Siedlce, kraj/woj.
mazowieckie
Partner - ROBPAW S. c. Robert Bugaj, Paweł Bugaj, ,
,
ul. Kowieńska 4/19,
03-423,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/02/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana wynagrodzenia wykonawcy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana wynagrodzenia wykonawcy
W związku z wystąpieniem konieczności wykonania robót nieprzewidzianych, wynikłych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, a niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia nastąpiła konieczność zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiana wynagrodzenia wykonawcy netto -1255231,40 PLN, brutto -1355649,91 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na remont dachów budynków mieszkalnych, zlokalizowanych przy ul. Porębskiego 1-12 w Świnoujściu
- Wykonanie prac remontowych wraz z przebudową budynków przy ul. Jazdów 3/4, Jazdów 7/29 i Jazdów 10/6 w Warszawie
- Wykonanie dokumentacji technicznej i montaż latarni oświetleniowych (...) na podwórku pomiędzy budynkami przy ul. gen. W. Andersa 12-20A i Wałowej 7 w Warszawie (zaprojektuj i wybuduj)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch imprez rekreacyjno-sportowych:"Powitanie wiosny przez Przedszkolaki" i "Świąteczno-wiosenne spotkanie na Woli", na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy- 5/ZP/25
- Usługa wykonywania okresowej konserwacji urządzeń i instalacji elektronicznych systemów zabezpieczeń w obiektach Straży Granicznej
- Pielęgnacja zieleni, utrzymanie czystości oraz ukwiecenie elementów małej architektury na pętlach komunikacji miejskiej na terenie m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania pn: "Budowa kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Syców"
- Modernizacja holu głównego, przedsionka oraz korytarza obok pracowni RTG i TK
- Budowa obiektów: budynku edukacyjno-warsztatowego oraz budynku wystawienniczego
- Budowa windy zewnętrznej wraz z zagospodarowaniem terenu w celu zwiększenia dostępności Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowań w Opolu
- "Budowa garażu przy Urzędzie Gminy w Wysokiem"
- Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej wokół osad Parku. Wymiana źródła ciepła i oświetlenia, wykonanie instalacji PV oraz termomodernizacji Stacji Naukowo - Badawczej
więcej: Roboty murarskie i murowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.