eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczPRZEBUDOWA BOISKA PRZY LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYMIM. LEONA WYCZÓŁKOWSKIEGO W KORONOWIE



Ogłoszenie z dnia 2019-02-28

Ogłoszenie nr 560039167-N-2019 z dnia 28-02-2019 r.

Bydgoszcz: PRZEBUDOWA BOISKA PRZY LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYMIM. LEONA WYCZÓŁKOWSKIEGO W KORONOWIE
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 654520-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510001055-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 09235621900000, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 525 835 422, e-mail info@powiat.bydgoski.pl, faks 525 835 452.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.bydgoski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEBUDOWA BOISKA PRZY LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYMIM. LEONA WYCZÓŁKOWSKIEGO W KORONOWIE

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR-VII.272.1.53.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa boiska wielofunkcyjnego zlokalizowanego przy Liceum Ogólnokształcącym im. Leona Wyczółkowskiego w Koronowie na działce nr 964. 2) Zakres obejmuje: a) Rozbiórkę istniejącej nawierzchni asfaltowej boiska; b) Demontaż istniejących zestawów do koszykówki oraz istniejących masztów flagowych; c) Wyznaczenie strefy boiska wg rysunków projektowych; d) Wyprofilowanie terenu wg rzędnych wysokościowych na rysunkach projektowych; e) Wykonanie fundamentów pod wyposażenie boiska; f) Wykonanie nawierzchni poliuretanowej na podbudowie dynamicznej; g) Montaż wyposażenia boiska wielofunkcyjnego wg rysunków projektowych: - zestaw do koszykówki - 2 kpl; - bramka do piłki ręcznej - 2 kpl; - zestaw do siatkówki i tenisa ziemnego - 1 kpl; - piłkochwyt dł. 32,50m wys. 4,00m - 2 kpl; - piłkochwyt dł. 19,50m, wys. 4,00m - 2 kpl; - tablica regulaminowa - 1 kpl; - ławka drewniana z oparciem - 8 kpl; - kosz na śmieci - 2 kpl. e) Namalowanie linii boiska do koszykówki, siatkówki oraz tenisa ziemnego; f) Wykonanie chodnika z kostki betonowej gr 6,0cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 4,0cm oraz warstwie piasku zagęszczonego gr. 15,0cm; g) Rozbiórkę istniejącego ogrodzenia o wysokości 1,50m, wykonanego z siatki metalowej rozpiętej na słupkach metalowych Ø7,0cm. h) Wykonanie trawnika wokół boiska. 3) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ. 4) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w obiekcie w celu weryfikacji niezbędnych danych do przygotowania rzetelnej oferty. Na wniosek zainteresowanych Wykonawców Zamawiający wyznaczy termin przeprowadzenia wizji lokalnej, a o wyznaczonym terminie poinformuje niezwłocznie zainteresowanych Wykonawców oraz zamieści stosowaną informację na stronie internetowej. 5) Wykonawca zachowa szczególną ostrożność przy organizacji placu budowy, jak i w trakcie wykonywania prac, mając na uwadze że prace realizowane będą na terenie szkoły w trakcie trwania roku szkolnego 6) Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów Ustawy o odpadach z 14 grudnia 2012 r. (j.t. Dz. U. 2016 r. poz. 1987 z późn.zm.) w tym: a) przejmuje odpowiedzialność za powstałe w trakcie realizacji zamówienia odpady, ich segregację, transport i składowanie oraz ponosi koszty z tego tytułu, b) Wykonawca wykaże Zamawiającemu miejsce składowania lub utylizacji oraz przedstawi stosowne dokumenty, że powstałe odpady zostały zagospodarowane (wywiezione na składowisko, poddane utylizacji) zgodnie z w/w ustawą oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie. 7) Wszystkie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia muszą posiadać parametry techniczne jakie wskazano w materiałach do przetargu lub równoważne jakościowo. Wszystkie dostarczone i użyte przez Wykonawcę materiały muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane. 8) Wszystkie urządzenia zlokalizowane na boisku muszą być zgodnie z obowiązującymi przepisami i posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa "B" lub deklaracje zgodności. 9) Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5) powinny one odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. 2016, poz. 1570 z późn. zm.). 10) Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp - Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby spełnione zostały wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego, w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Wykazanie równoważności zaoferowanego rozwiązania lub rozwiązań równoważnych spoczywa na Wykonawcy. 11) Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2017 r. po. 1666, z późn. zm.): Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. b) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową. c) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu nie spełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy. 12) Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, liczonej od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy na wykonane: roboty budowlane oraz co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na zainstalowane urządzenia sportowe;


II.4) Główny kod CPV: 45112720-8
Dodatkowe kody CPV:

37491000-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Ustala się termin wykonania całości robót do dnia 31 maja 2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: PRZEBUDOWA BOISKA PRZY LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYMIM. LEONA WYCZÓŁKOWSKIEGO W KORONOWIE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 27/12/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

AB FACTOR Andrzej Borowski, park@onet.pl, ul. Flisacka 17a, 85-425, Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko - pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 205150.05 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/02/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana dotyczy wprowadzenia Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, zapisem części IX ust. 3 pkt. 4 SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu nr 654520-N-2018 z dnia 2018-11-28. Zamawiający przewidział możliwość zmiany postanowień umowy m. in. zmiany osób kluczowych. Zamawiający dokonał wyboru Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, już po podpisaniu umowy z wykonawcą robót budowlanych. Zamawiający związku z powyższym wprowadza do zawartej z Wykonawcą przedmiotowej umowy dane personalne Inspektora Nadzoru Inwestorskiego powołanego do pełnienia tej funkcji w dniu 19 lutego 2019 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.