eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówUtrzymanie w czysto¶ci Miejskiej Krytej P³ywalni KAPRY przy ul. Andrzeja 3 w Pruszkowie



Og³oszenie z dnia 2020-03-04

Og³oszenie nr 560040058-N-2020 z dnia 04-03-2020 r.

Pruszków: Utrzymanie w czysto¶ci Miejskiej Krytej P³ywalni KAPRY przy ul. Andrzeja 3 w Pruszkowie
OG£OSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 626968-N-2019

Zosta³o opublikowane og³oszenie o zmianie og³oszenia:

nie

Zosta³o opublikowane og³oszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer og³oszenia: 510011739-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Kryta P³ywalnia Kapry, Krajowy numer identyfikacyjny 15871536000000, ul. ul. Andrzeja 3, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 227 595 256, e-mail ksiegowosc@plywalniakapry.pl, faks 227 595 257.
Adres strony internetowej (url): www.plywalniakapry.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja samorz±dowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Utrzymanie w czysto¶ci Miejskiej Krytej P³ywalni KAPRY przy ul. Andrzeja 3 w Pruszkowie

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):

PN.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Us³ugi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Zakres us³ug obejmuje: 1. Dane ogólne: - powierzchnia zabudowy - 1 427 m2 - kubatura - 15 355 m3 - powierzchnia u¿ytkowa - 3 013,1 m2 - ilo¶æ kondygnacji - 1/3 powierzchnia wody (basenów) - sportowego - 314,25 m2 - rekreacyjnego - 162,0 m2 - dla zje¿d¿aj±cych rur± - 26,16 m2 - brodzika - 11,32 m2 - whirlpoole - 5,0 m2 Mycie i dezynfekcja dotyczy ca³o¶ci pomieszczeñ tzn. pod³óg, ¶cian, drzwi i urz±dzeñ znajduj±cych siê w pomieszczeniu. Dezynfekcja powinna odbywaæ siê wg procedury opisanej w za³±czniku B. 2. Do czynno¶ci serwisu codziennego nale¿y: a/ zaopatrzenie i uzupe³nianie w pomieszczeniach sanitarnych: - papier toaletowy - rêczniki papierowe - myd³o w p³ynie b/ utrzymanie czysto¶ci w pomieszczeniach sanitarnych, przebieralniach, natryskach i ci±gach komunikacyjnych 3. Zapewnienie bie¿±cej czysto¶ci: - powierzchni szklanych wewnêtrznych i zewnêtrznych - balustrad - elementów wyposa¿enia budynku 4. Utrzymanie w czysto¶ci kana³ów i ci±gów wentylacyjnych oraz pozosta³ych elementów wyposa¿enia hali basenowej ( np. elementy nag³o¶nienia, oprawy o¶wietlenia itp. ) 5. W czasie przerwy konserwacyjnej (raz w roku) lub z nakazu SANEPID-u mycie i dezynfekcja niecek basenowych i urz±dzeñ wyposa¿enia basenów. 6. Mycie okien na zewn±trz - dwa razy w roku. W/w zakres prac musi odbywaæ siê poza godzinami pracy obiektu. 3.2/ Do obowi±zków serwisu w godzinach pracy obiektu tj. 6.30 - 22.00 nale¿y : 1. Uzupe³nianie w miarê potrzeb ¶rodków czysto¶ciowych (np. papier toaletowy, myd³o, rêczniki papierowe). 2. Utrzymanie czysto¶ci w pomieszczeniach sanitarnych, przebieralniach, natryskach i ci±gach komunikacyjnych. 3. Utrzymanie czysto¶ci na terenie zewnêtrznym, pielêgnacja zieleni. 4. W okresie zimowym od¶nie¿anie pieszych ci±gów komunikacyjnych. 3.3/ Do obowi±zków serwisu poza godzinami pracy obiektu tj. 22.00 - 6.30 nale¿y : 1. Dezynfekcja i czyszczenie hali basenowej. 2. Dezynfekcja i czyszczenie saun, przebieralni i natrysków. 3. Czyszczenie korytarzy, kas, szatni g³ównej i holu. Szczegó³owy zakres us³ug i sposób ich wykonania okre¶la: za³±cznik A - wykaz czynno¶ci serwisu za³±cznik B - procedura dezynfekcji za³±cznik C - instrukcja u¿ytkowania i konserwacji szafek basenowych.


II.4) G³ówny kod CPV: 90.91.00.00 - Us³ugi sprz±tania
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki zosta³a zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 31.12.2020 r

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/01/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany okre¶lona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zwiêkszenie liczby pracowników zatrudnionych do utrzymania czysto¶ci w porze nocnej, zwiêkszenie warto¶ci ca³kowitej us³ugi

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
zwiêkszenie liczby pracowników zatrudnionych do utrzymania czysto¶ci w porze nocnej, zwiêkszenie warto¶ci ca³kowitej us³ugi do warto¶ci 436.721,14

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.