Ogłoszenie z dnia 2019-03-01
Ogłoszenie nr 560040289-N-2019 z dnia 01-03-2019 r.
Łódź: Przebudowa dróg na osiedlu Andrzejów - 2 części
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 578055-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500172213-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500203656-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich, Krajowy numer identyfikacyjny 36442956300000,
ul. Piotrkowska
175,
90-447
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 272 62 80, e-mail
zamowienia@zim.uml.lodz.pl, faks
42 272 62 77.
Adres strony internetowej (url): http://zim.lodz.bip-e.pl/zim/zamowienia-publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg na osiedlu Andrzejów - 2 części
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZIM-DZ.3321.32.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dodatkowe roboty budowlane polegające na wymianie gruntu na istniejącym kanale sanitarnym (odkopanie gruntu na istniejącym kanale do głębokości 50 cm nad rurą, a następnie zasypanie warstwami piasku z dowozu i zagęszczenie).
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45233220-7,
45111200-0,
45112000-5,
45112710-5,
45233221-4,
45233290-8,
45233252-0,
45233222-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji przedmiotu Umowy: 30 listopada 2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: "Przebudowa dróg na osiedlu Andrzejów - 2 części - Część II - Przebudowa ul. Kownackiej na odc. od ul. Szelburg-Zarębiny do ul. Taborowej" |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
22/08/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
P.P.H.U. WIM-TRANS Witold Michalak ,
wimtrans@gmail.com,
ul. Anstadta 5/31,
91-409,
Łódź, kraj/woj.
łódzkie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
13/11/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
W zakresie robót dodatkowych zmianie ulega postanowienie § 8 ust 1 i 3 w/w umowy, które otrzymują brzmienie:1. Zaakceptowana Kwota Wynagrodzenia zgodnie z Ofertą Wykonawcy wynosi: 677 429,06 zł netto (słownie: sześćset siedemdziesiąt siedem tysięcy czterysta dwadzieścia dziewięć złotych 06/100) plus 23 % podatek VAT 155 808,68 zł (słownie: sto pięćdziesiąt pięć tysięcy osiemset osiem złotych 68/100), co łącznie stanowi brutto 833 237,74 ( słownie: osiemset trzydzieści trzy tysiące dwieście trzydzieści siedem złotych 74/100). 3.Maksymalna Wartość Zobowiązania wynosi 110% (max 110 %), kwoty brutto podanej w § 8 ust. 1, co stanowi 916 561,51zł (słownie: dziewięćset szesnaście tysięcy pięćset sześćdziesiąt jeden złotych 51/100). Przez Maksymalną Wartość Zobowiązania Zamawiający rozumie sumę wartości wszystkich Robót rzeczywiście wykonanych i odebranych, przeliczonych przez ceny jednostkowe wyszczególnione w kosztorysie ofertowym.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca w trakcie realizacji robót poinformował Zamawiającego, że wystąpiły prace, które nie były uwzględnione w kosztorysie ofertowym. Kosztorys ofertowy i Opis Przedmiotu Zamówienia nie przewidywał wymiany gruntu na kanale sanitarnym. Wykonawca pismem z dnia 11.09.2018 poinformował Zamawiającego o braku wymaganych zagęszczeń zasypki pisakowej na istniejącym kanale kanalizacji sanitarnej. Zamawiający w odpowiedzi na powyższe pismo w dniu 12.09.2018 r. przedstawił swoją propozycję wykonania wymiany gruntu uznając to jako roboty dodatkowe nie objęte kosztorysem ofertowym. Jednakże w terenie ten proces wykonania robót się nie sprawdził. Wobec powyższego, Wykonawca pismem z dnia 28.09.2018 r. wystąpił ponownie do Zamawiającego o uznanie konieczności wykonania robót dodatkowych w postaci wykonania robót ziemnych oraz zasypania kanału sanitarnego gruntem nasypowym i przedstawił kosztorys prac.W związku z faktem, że nie ma możliwości technicznych wykonania całości Umowy bez wykonania robót dodatkowych, powyższe roboty są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmianie ulega postanowienie § 2 ust. 1 Umowy nr 333.121/DZ/2018 z dnia 22.08.2018r., które otrzymuje brzmienie: "1. Termin realizacji przedmiotu Umowy: 14.12.2018r."
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.105.2025 ROZBIÓRKI BUDYNKÓW W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI
- 30/ZP/2025 "Dostawa książek i czasopism naukowych dla Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego" (2 części)
- Remont pomieszczeń w budynku Zespół Szkół Elektroniczno Informatycznych im. Jana Szczepanika w Łodzi w ramach projektu "Elektronik - nowy impuls"
- Usługa badawcza "Młodzi ludzie w procesach transformacji energetycznej bełchatowskiego regionu węglowego. Rozpoznanie potencjału kompetencyjnego"
- Ochrona osób i mienia Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
- Obsługa spotkań i wydarzeń organizowanych przez Kancelarię Marszałka Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego w 2025r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi o długości 1000 mb na dz. 221, obręb Prusice
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
- "Remont i budowa chodnika wzdłuż ul. Skrajnej, ul. Ogińskiego oraz ul. Malczewskiego oraz dostosowanie chodnika wzdłuż ul. Skrajnej wraz z przebudową przystanku tramwajowego"
- Remont stołówki wraz z przebudową dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 39 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 27 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.