Ogłoszenie z dnia 2020-03-06
Ogłoszenie nr 560041843-N-2020 z dnia 06-03-2020 r.
Kraków: Remont 7 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 7 części.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 637933-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510020289-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Budynków Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 35076836500000,
ul. Bolesława Czerwieńskiego
16,
31-319
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
126 166 222, e-mail
barbara.batko@zbk.krakow.pl, faks
12 616 61 29.
Adres strony internetowej (url): www.zbk-krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont 7 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 7 części.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):136/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest standardowy remont lokali mieszkalnych (pustostanów) w zakresie prac budowlanych, elektrycznych i instalacji wodno-kanalizacyjnych i gazowych wg specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, z podziałem na 7 części. Główny kod CPV: 45.45.30.00-7 - roboty remontowe i renowacyjne Dodatkowy kod CPV: 45.33.00.00-9 - roboty instalacyjne wod.- kan. i sanitarne 45.31.00.00-3 - roboty instalacyjne elektryczne 45.33.30.00-0 - roboty instalacyjne gazowe 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1: ul. Krowoderskich Zuchów 23/49 wg Załącznika nr 10 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 61.806,03 zł; Część 2: os. Centrum B 9/25 wg Załącznika nr 11 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 17.328,94 zł; Część 3: os. Na Skarpie 60/24 wg Załącznika nr 12 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 9.918,08 zł; Część 4: os. Jagiellońskie 35/13 wg Załącznika nr 13 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 38.273,20 zł; Część 5: os. Jagiellońskie 24/13 wg Załącznika nr 14 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 42.113,36 zł; Część 6: os. Piastów 26/64 wg Załącznika nr 15 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 38.011,08 zł; Część 7: os. Kazimierzowskie 29/172 wg Załącznika nr 16 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 38.954,51 zł; UWAGA! Ilość pustostanów może ulec zmniejszeniu w związku z możliwością decyzji właściciela (Gminy Miejskiej Kraków) przenoszącej warunek remontu lokalu na przyszłego najemcę.
II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45330000-9,
45310000-3,
45333000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 22.01.2020 r. do 21.02.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część 2: os. Centrum B 9/25 wg Załącznika nr 11 do SIWZ, Szacunkowa wartość zamówienia netto 17.328,94 zł; |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
22/01/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Lucyna Kuć-Maślanka,
,
ul. Reduta 9A/36,
31-421,
Kraków, kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
17/02/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana zakresu umowy wynika z konieczności wykonania przez dotychczasowego Wykonawcę robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, opisanych w "Protokole konieczności" z dnia 24.01.2020r., które stały się niezbędne do realizacji zamówienia. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, gdyż stanowi 24,11 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Wartość wynagrodzenia brutto określona w umowie podstawowej 17.628,84 zł. Wartość zmiany brutto 4.249,49 zł. Przedmiotowe roboty dodatkowe są niezbędne do prawidłowego zrealizowania zamówienia podstawowego i są konieczne do wykonania w celu osiągnięcia celu, dla którego zostało udzielone zamówienie tj. wyremontowania kompleksowo lokalu mieszkalnego w zakresie pozwalającym na wejście nowego najemcy.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie prowadzenia remontu lokalu mieszkalnego stwierdzono konieczność wykonania prac nieobjętych prac nie ujętych w zakresie umowy. Po demontażu płyty OSB z posadzki na p.pokoju z uwagi na zapadnięte deski podłogowe, zdecydowano o ich rozbiórce wraz z warstwami znajdującymi się pod podłogą i wykonaniu nowej izolacji cieplnej wraz z wylewką. W wyniku odkucia płytek ściennych w łazience zdecydowano o rozebraniu brodzika wykonanego z płytek z uwagi na możliwość jego przeciekania i zalania lokalu znajdującego się poniżej. Znaczne ubytki tynku po odkuciu fliz (odparzenia) wynikły konieczności jego uzupełnienia przed ponownym położeniem.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa akcesoriów medycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Usługa polegająca na poborze, przygotowaniu i prowadzeniu akredytowanych badań odpadów kierowanych do termicznego przekształcenia w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi tworzenia kopii zapasowej cloud-to-cloud dla danych przechowywanych w tenancie Microsoft 365 Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone
- Samochód typu bus, 9 osobowy, z rampą dla osób z niepełnosprawnością ruchową
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych toalet obsługowych przy ul. Prądnickiej i w Parku Krakowskim w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Wykonanie remontu łazienek wraz z garderobami w Teatrze Studio oraz wymianą poziomów i pionów wodno-kanalizacyjnych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.