eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWykonanie robót budowlanych pod nazwą Przebudowa Dziennego Domu Pomocy wraz z dostosowaniem obiektu dla osób niepełnosprawnych kategoria obiektu XIII



Ogłoszenie z dnia 2019-03-07

Ogłoszenie nr 560043698-N-2019 z dnia 07-03-2019 r.

Wrocław: Wykonanie robót budowlanych pod nazwą Przebudowa Dziennego Domu Pomocy wraz z dostosowaniem obiektu dla osób niepełnosprawnych kategoria obiektu XIII
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553187-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500035224-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Usług Socjalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 93268454000000, ul. ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 769 950, e-mail mzdps@mzdps.wroclaw.pl, faks 713 769 905.
Adres strony internetowej (url): www.mcus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych pod nazwą Przebudowa Dziennego Domu Pomocy wraz z dostosowaniem obiektu dla osób niepełnosprawnych kategoria obiektu XIII

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

MCUS.DZP.373-39/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

III. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. Przebudowa Dziennego Domu Pomocy wraz z dostosowaniem obiektu dla osób niepełnosprawnych. Kategoria obiektu XIII. 2. Przedmiot zamówienia oznaczony jest głównym kodem CPV: 45000000-7 Roboty budowlane. Kody dodatkowe: 45111100-9 Roboty w zakresie burzenia 45262522-6 Roboty murarskie 45262311-4 Betonowanie konstrukcji 45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych 45431000-7 Kładzenie płytek 45422100-2 Stolarka drewniana 45453100-8 Roboty renowacyjne 39130000-2 Meble biurowe 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45255600-5 Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji 45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45331110-0 Instalowanie kotłów 45262610-0 Kominy przemysłowe 45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 3.Miejsce realizacji zamówienia - Dzienny Dom Pomocy przy ul. Komuny Paryskiej 11, 50-451 Wrocław. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1)Opis ogólny Przedmiot zamówienia obejmuje zakres robót budowlanych, które będą wykonane w części parteru (o powierzchni około 186 m2) znajdującej się w budynku wielorodzinnym przy ulicy Komuny Paryskiej 11/2 we Wrocławiu w lokalu Dziennego Domu Pomocy. Przedmiot zamówienia polega przede wszystkim na wykonaniu przebudowy związanej ze zmianami funkcjonalnymi, a także dostosowaniu budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek jest podpiwniczony oraz posiada poddasze nieużytkowe. Wejście główne dla lokatorów jest również wejściem dla gości Dziennego Domu Pomocy. Przeznaczenie pomieszczeń poddanych przebudowie się nie zmieni. Zostanie poszerzony zakres dostępności budynku o osoby niepełnosprawne lub o ograniczonej zdolności poruszania się. Dodatkowo zostanie wydzielone wejście dla lokatorów od wejścia dla podopiecznych Dziennego Domu Pomocy. Zakres robót objętych niniejszym postępowaniem zgodnie z wytycznymi Zamawiającego polega m. in. na: a) przebudowie pomieszczeń wraz ze zmianą układu funkcjonalnego w lokalu Dziennego Domu Pomocy; b) budowie pochylni dla osób niepełnosprawnych od strony podwórza; c) budowie pochylni dla dostaw towarów w pomieszczeniu od strony ulicy Henryka Dąbrowskiego; d) likwidacji kuchni oraz pozostałych pomieszczeń związanych z obsługą kuchni; e) zmianie sposobu ogrzewania z elektrycznego na gazowe; f) przebudowie pomieszczeń, utworzenie nowoprojektowanych pomieszczeń: wydawalni posiłków, zmywalni naczyń, magazynu, zmywalni pojemników, pomieszczenia gospodarczego; g) likwidacji obecnej toalety dla personelu, a w jej miejsce powstanie pomieszczenie socjalne dla maksymalnie 5 osób; h) budowie nowoprojektowanej toalety dla osób niepełnosprawnych; i) zmianie kształtu i wielkości jadalni, wraz z wydzieleniem korytarza z miejscem na szafy magazynowo- ubraniowe; j) zmianie układu obecnych toalet dla odwiedzających (z wydzieleniem 1 toalety dla personelu oraz 1 toalety dla gości); k) zmianie sposobu wentylacji na mechaniczną; l) wykonaniu daszku nad wejściem głównym do ośrodka od strony podwórza. Szczegółowy zakres określają dokumenty wskazane w niniejszym rozdziale poniżej, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Okres rękojmi za wady: 60 miesięcy od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji - minimalny wymagany okres gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia to 24 miesiące licząc od daty odbioru końcowego. Wykonawcy mogą zaoferować dłuższe okresy gwarancji tj. 36, 48 lub 60 miesięcy - patrz Kryterium nr 3 - okres gwarancji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w pierwszej kolejności wykonał roboty budowlane dotyczące budowy pochylni dla osób niepełnosprawnych. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, przywołane w opisie przedmiotu zamówienia służą jedynie określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości oraz wymogów technicznych założonych w dokumentacji projektowej dla danych rozwiązań. Dopuszcza się rozwiązania równoważne, zamienne (w oparciu np. o produkty innych producentów) pod następującymi warunkami: a) spełnienia tych samych właściwości technicznych oraz estetycznych; b) przedstawienia równoważnych, zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania); c) uzyskania akceptacji Zamawiającego oraz Projektanta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2) w skład dokumentacji projektowej wchodzą: a) Projekt budowlany "Przebudowa Dziennego Domu Pomocy wraz z dostosowaniem obiektu dla osób niepełnosprawnych Kategoria obiektu XIII", sporządzony przez Artmanu Studio Projektowanie i Wykonawstwo Marta Fiema (listopad 2016); b) Projekt wykonawczy "Przebudowa Dziennego Domu Pomocy wraz z dostosowaniem obiektu dla osób niepełnosprawnych Kategoria obiektu XIII", sporządzony przez Artmanu Studio Projektowanie i Wykonawstwo Marta Fiema (listopad 2016); c) DECYZJE: ? Decyzja Nr 271/2017 z 18.01.2017 r., ? Decyzja nr 1484/2016 z 20.12.2016 r., ? Decyzja nr 2874/2016 z 28.12.2016 r., d) Postanowienie nr WZ.5595.11.2.2017 ze stycznia 2017 r. 3) w skład Specyfikacji Technicznej i odbioru Robót Budowlanych wchodzą: a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Branża elektryczna - "Przebudowa Dziennego Domu Pomocy wraz z dostosowaniem obiektu dla osób niepełnosprawnych Kategoria obiektu XIII", sporządzona przez Artmanu Studio Projektowanie i Wykonawstwo Marta Fiema (listopad 2016) przez mgr. inż. Jacka Kucharzyka; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Branża sanitarna - "Przebudowa Dziennego Domu Pomocy wraz z dostosowaniem obiektu dla osób niepełnosprawnych Kategoria obiektu XIII", sporządzona przez Artmanu Studio Projektowanie i Wykonawstwo Marta Fiema (listopad 2016) przez mgr. inż. Łukasza Kameduła; c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Branża budowlana - "Przebudowa Dziennego Domu Pomocy wraz z dostosowaniem obiektu dla osób niepełnosprawnych Kategoria obiektu XIII", sporządzona przez Artmanu Studio Projektowanie i Wykonawstwo Marta Fiema (listopad 2016) przez mgr. inż. Arch. Martę Fiema. 4) w skład Przedmiaru Robót wchodzą następujące dokumenty: a) Przedmiar Robót - Branża elektryczna (12 styczeń 2017) b) Przedmiar Robót - Branża sanitarna (12 styczeń 2017) c) Przedmiar Robót - branża budowlana (12 styczeń 2017) Przedmiar Robót należy traktować jako materiał pomocniczy, nie będący samodzielnie podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej, doprecyzowuje on jedynie wymagany sposób realizacji robót i należy odczytać go łącznie z dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, rysunkami, niniejszą SIWZ wraz załącznikami, w tym projektem umowy. Ilości podane w załączonym do SIWZ Przedmiarze Robót są szacunkowe i tymczasowe i podaje się je w celu zapewnienia wspólnej podstawy dla składania ofert. Podstawą płatności będzie ryczałt za wykonane roboty. 5) Pozostałe informacje a) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (j.t. Dz.U. z 2016, poz. 1666 ze zm.) niżej wymienionych osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - pracownicy ogólnobudowlani wykonujący roboty konstrukcyjne, murowe, izolacyjne, tynkarskie, posadzkarskie, - pracownicy robót sanitarnych wykonujący roboty dotyczące instalacji sanitarnych, - pracownicy robót elektrycznych wykonujący instalacje elektryczne. b) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. c) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. d) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższych punktach czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w lit. a czynności. e) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. f) Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w dokumentacji projektowej, w tym w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załącznik do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45111100-9,

45262522-6,

45262311-4,

45111220-6,

45110000-1,

45450000-6,

45421146-9,

45431000-7,

45422100-2,

45453100-8,

39130000-2,

45111300-1,

45331200-8,

45331100-7,

45332000-3,

45255600-5,

45332300-6,

45332400-7,

45331110-0,

45262610-0,

45333000-0,

45310000-3,

45311200-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
15 września 2017 r. - 20 grudnia 2017 r. - termin w umowie podstawowej, Na podstawie aneksu do umowy z dnia 30 października 2017 r termin realizacji umowy został przedłużony do 20 lutego 2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/12/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
rozliczenie finansowe określone w § 2 ust. 6 umowy - Rozliczenie finansowe za wykonany przedmiot umowy z zastrzeżeniem § 2 ust. 7 umowy następować będzie co najwyżej ośmioma fakturami częściowymi i jedną po dokonaniu odbioru końcowego, po potwierdzeniu i podpisaniu protokołu odbioru fakturowanego zakresu prac przez Zamawiającego wg harmonogramu rzeczowo - finansowego na zasadach określonych w umowie

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Uzasadnienie faktyczne: w związku z aneksem nr 1 z dnia 30 października 2017 r. do umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz aneksem nr 1 z dnia 18 grudnia 2017 r. do umowy o dofinansowanie nr DS-N/104/2017 został zawarty aneks nr 2 do umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Aneks nr 1 (zawarty na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 PZP)wprowadził m.in. zmiany polegające na wykonaniu robót dodatkowych i z tego tytułu zwiększenie wynagrodzenia wykonawcy oraz przedłużenia terminu realizacji zamówienia do 20 lutego 2018 r. Przedłużenie terminu realizacji zamówienia zostało także zawarte w aneksie nr 1 do umowy o dofinansowanie nr DS-N/104/2017. W związku z przedłużeniem terminu realizacji robót budowlanych konieczne było zwiększenie liczby faktur częściowych (zmiana wprowadzona aneksem nr 2 z dnia 19 grudnia 2017 r.).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.