Ogłoszenie z dnia 2019-03-07
Ogłoszenie nr 560044095-N-2019 z dnia 07-03-2019 r.
Kędzierzyn-Koźle: Wykonanie przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: "Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. Damrota w Kędzierzynie-Koźlu"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Zwiększenie dostępu do lokalnych produktów rolno-spożywczych poprzez przebudowę targowiska miejskiego przy ul. Damrota w Kędzierzynie-Koźlu", jest współfinansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.Typ operacji" "Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów". Poddziałanie: "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 616695-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500064613-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500008579-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 52450700000000,
ul. ul. Piramowicza
32,
47-200
Kędzierzyn-Koźle, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 40 34 451, e-mail
zp@kedzierzynkozle.pl, faks
77 40 34 451.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: "Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. Damrota w Kędzierzynie-Koźlu"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.107.2017.AK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ROBÓT BUDOWLANYCH wraz z elementem towarzyszącym- usługą w postaci PROJEKTÓW WYKONAWCZYCH, w celu przebudowy targowiska miejskiego w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Damrota. Roboty powyższe należy zrealizować w oparciu o PROJEKT BUDOWLANY i warunki w nim zawarte , a także OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA będący częścią SIWZ (cz. III SIWZ- OPZ) Przebudowa targowiska miejskiego obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 1) 64 stanowiska zadaszone 2) 10 stanowisk zamkniętych 3) Zadaszoną i zamykaną altanę śmietnikową 4) Pomieszczenie sanitarne i gospodarcze targowiska 5) Drogi wewnętrzne 6) Sieć wodno-kanalizacyjna 7) Sieć zasilająca i oświetleniowa 8) Instalacje sanitarne i instalacje elektryczne. 9) Utwardzenie nawierzchni placu targowiska Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonej dokumentacji projektowej ,- PROJEKTY BUDOWLANE sporządzone przez USŁUGI PROJEKTOWE Krystyna Król(ARCHITEKTURA), Waldemar Biliński(INSTALACJE ELEKTRYCZNE), Urszula Przygoda(INSTALACJE SANITARNE), oraz w cz. III SIWZ- OPZ, a także w załączniku nr 10 do SIWZ. ZAKRES ZAMÓWIENIA OBEJMUJE jako element towarzyszący usługę wykonania dokumentacji projektów wykonawczych, która obejmuje wykonanie następujących opracowań : a) dokumentacja projektowa, składająca się z: a.1. projektu budowlanego dla potrzeb uzyskania pozwolenia na rozbiórkę istniejących obiektów ; a.2. dokumentacji dla zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na rozbiórkę istniejących obiektów, a.3. projektu wykonawczego branży budowlanej, instalacji sanitarnej; a.4. projektu organizacji ruchu na czas budowy; b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (uzupełnienie) branży budowlanej, instalacji sanitarnej; 2. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: a) roboty budowlane, b) roboty rozbiórkowe, c) roboty drogowe, d) roboty sanitarne, e) roboty elektryczne. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ - Istotne postanowienia umowy. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej. Pomocniczo dołączono przedmiary robót. UWAGA! Wykonawca uwzględni w ofercie koszt poszczególnych robót zgodnie z załączonym harmonogramem.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
71320000-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1. Strony ustalają, że przedmiot umowy zostanie wykonany w terminie:
do 270 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/02/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
1. W §3 ust. 1 umowy w miejsce zwrotu: ,, kwotę 2 782 318,17 zł (słownie dwa miliony siedemset osiemdziesiąt dwa tysiące trzysta osiemnaście złotych 17/100) zastępuje się zwrotem: ,,kwotę 2 797 392,92 zł (słownie:dwa miliony siedemset dziewięćdziesiąt siedem tysięcy trzysta dziewięćdziesiąt dwa złote 92/100 ) 2. W §2 ust. 7 umowy w miejsce zwrotu wprowadzonego aneksem nr 1 z dnia 19.02.2018r.: ,,190 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy" zastępuje się zwrotem ,, 265 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy".: "
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Gmina Kędzierzyn-Koźle realizuje zadnie związane z przebudową targowiska przy ul. Damrota. W trakcie realizacji wystąpiła konieczność wykonania robót dodatkowych. Zaistniała sytuacja znajduje odzwierciedlenie w protokole konieczności nr 2/2018 z dnia 28.12.2018r. Wykonanie robót dodatkowych jest ściśle związane z wykonaniem zamówienia podstawowego, a ich realizacja i zakończenie wiąże się z wykonaniem całości robót. Dodatkowo z powodu protestu mieszkańców WSPÓLNOTY Damrota 20-22-25 konieczne stało się przeprojektowanie budynków handlowych, a w związku z tym zmiana decyzji pozwolenia na budowę. Czas oczekiwania na zmianę pozwolenia na budowę to okres od 31.08.2018r. do 14.12.2018r. W tym czasie były prowadzone częściowo roboty, zgodnie z posiadanym pozwoleniem na budowę. Prowadzenie robót było ograniczone i dlatego uzgodniono, że termin wykonania robót zostanie przedłużony o 75 dni kalendarzowych. W związku z powyższym Zamawiający postanawia, że zamówienie dodatkowe zostanie udzielone Wykonawcy i będzie wykonywane w ramach obecnie obowiązującej umowy przy czym ulegnie zmianie: a)Termin realizacji robót budowlanych, który zostanie wydłużony o 75 dni kalendarzowych; b) Wartość wynagrodzenia zwiększa się o kwotę 15 074,75 zł brutto.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawa pieluchomajtek i podkładów ginekologicznych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 2 zadania częściowe
- Dostawa pojemników na odpady dla Czysty Region sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski" - Dostawa sprzętu sieciowego i innego sprzętu informatycznego - 3 części zamówienia
- Remont dwóch toalet uczniowskich w budynku głównym Zespołu Szkół Nr 3 im. Mikołaja Reja w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem "Modernizacja budynku I Liceum Ogólnokształcącego w zakresie m.in. izolacji i rozbudowy sanitariatów"
- Dostawa prasy do bibliotek publicznych na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla w roku 2007.
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem, inne pomieszczenia wraz z pracami towarzyszącymi
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.