Ogłoszenie z dnia 2019-03-08
Ogłoszenie nr 560044696-N-2019 z dnia 08-03-2019 r.
Konstancin-Jeziorna: Dostawa urządzeń medycznych (łóżka szpitalne, wózki do transportu chorych, łóżka ortopedyczne z wagą, podnośniki, szyna do biernej mobilizacji kończyny dolnej)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 629379-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500254269-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Mazowieckie Centrum Rehabilitacji "STOCER" Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14201312000000,
ul. ul. Wierzejewskiego
12,
05-510
Konstancin-Jeziorna, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 711 90 37, 711 90 48, e-mail
inwestycje@stocer.pl, faks
22 711 90 37.
Adres strony internetowej (url): www.stocer.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń medycznych (łóżka szpitalne, wózki do transportu chorych, łóżka ortopedyczne z wagą, podnośniki, szyna do biernej mobilizacji kończyny dolnej)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PN 64/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa urządzeń medycznych (łóżka szpitalne, wózki do transportu chorych, łóżka ortopedyczne z wagą, podnośniki, szyna do biernej mobilizacji kończyny dolnej) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ Pakiet nr 3 i 4
II.4) Główny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
max 30 dni od daty podpisania umowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Pakiet 3 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
19/10/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
AjroHuntleigh Polska Sp. zo.o.,
,
ul. Ks. Wawrzyniaka 2,
62-052,
Komorniki, kraj/woj.
Polska
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Pakiet 4 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
19/10/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
AjroHuntleigh Polska Sp. zo.o.,
,
ul, Ks. Wawrzyniaka 2,
62-052,
Komorniki, kraj/woj.
Polska
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/11/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Wydłużenie termi nu realizacji zamówienia do dnia 29.11.2018r
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W dniu 14.11.2018 Wykonawca pismem zwrócił się do Zamawiającego z prośbą o zmianę terminu realizacji zamówienia. Uzasadnienie: opóźnienie w realizacji nastąpiło z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, to jest zostało spowodowane dostawą przez Producenta wadliwych części, co spowodowało, iż przedmiot zamówienia wymagał powtórnej diagnostyki i podjęcia działań naprawczych.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup noszy elektrycznych z systemem załadunku
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Dostawa sprzętu medycznego dla kierunku pielęgniarstwo Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
- Dostawa elementów systemu do cholangioskopii wraz z dzierżawą systemu do cholangioskopii dla UCK
- Zakup sprzętu medycznego ginekologicznego dla Bloku Operacyjnego
- dostawa akcesoriów do aparatów oraz drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku .
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.