eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja budynku przy ul. Łukowskiej 25



Ogłoszenie z dnia 2019-03-08

Ogłoszenie nr 560045676-N-2019 z dnia 08-03-2019 r.

Warszawa: Modernizacja budynku przy ul. Łukowskiej 25
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 643129-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500306886-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3, Krajowy numer identyfikacyjny 38037087000000, ul. Łukowska 25, 04-133 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(22)8496013, e-mail b.szczesna@zpow3.waw.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://zpow3.bip.um.warszawa.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja budynku przy ul. Łukowskiej 25

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Roboty budowlane


II.4) Główny kod CPV: 45262500-6
Dodatkowe kody CPV:

45111300-1,

45431000-7,

45432100-5,

45311000-0,

45442100-8,

45410000-4,

45421000-4,

45332200-5,

45332300-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
01.01.2019-31.12.2019

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Modernizacja budynku przy ul. Łukowskiej 25
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 21/12/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Nosite Sp. z o.o. , , ul. Powstańców 2 lok 1, 05-091, Ząbki, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1336796.30 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/03/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Wykonanie prac niezbednych do realizacji zamówienia podstawowego. Wykaz prac poniżej.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność wykonania prac niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy bez wad. Zakres robót wynikający z Protokołu Konieczności: 1. Wymiana okładzin ściennych i podłogowych w łazienkach , kuchni i na klatce schodowej. Zakres dotychczasowych robót powoduje uszkodzenia istniejących okładzin. Realizacja zamówienia podstawowego bez zrealizowania tych robót jest nie możliwa. 2. Prace związane z wykonaniem wymiany oświetlenia jarzeniowego na LED. - w kilku pomieszczeniach stwierdzono nie spełnienie normy co do ilości oświetlenia. 3. Rozbudowa instalacji SAP o dodatkowe czujki pożarowe połączone z istniejącym systemem SAP. Realizacja zamówienia podstawowego bez zrealizowania tych robót jest nie możliwa. 4. wymiana osprzętu elektrycznego - stan techniczny zagraża bezpieczeństwu użytkowania. Realizacja zamówienia podstawowego bez zrealizowania tych robót jest nie możliwa. 5. Wykonania sieci LAN - 4 stanowiska komputerowe w pomieszczeniu sali komputerowej. 6. Wykonanie ściany murowanej z drzwiami p. pożarowymi w maszynowni platformy dla niepełnosprawnych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Mając na uwadze postanowienia Protokołu Konieczności Nr 1 z dnia 13 lutego 2019 r.: zostaną dodatkowo wykonane prace wymienione w Protokole Konieczności Nr 1 o łącznej wartości: 190 056,51 PLN netto, tj. 14,22 % wartości zamówienia podstawowego 205 261,03 PLN brutto tj. 14,22 % wartości zamówienia podstawowego. Wartość netto umowy z 21 grudnia 2018 r. wynosi 1 336 796,30 zł słownie jeden milion trzysta trzydzieści sześć tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt sześć złotych netto, plus podatek VAT 8% - 106 943,70 zł., co daje kwotę brutto w wysokości 1 443 740,00 zł. (słownie: jeden milion czterysta czterdzieści tysiące siedemset czterdzieści złotych).

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.