Ogłoszenie z dnia 2019-03-09
Ogłoszenie nr 560045734-N-2019 z dnia 09-03-2019 r.
Oświęcim: " Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów pochodzących z realizacji usług świadczonych przez Spółkę w zakresie oczyszczania miasta Oświęcim "
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518536-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500056028-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 36846794500000,
ul. Bema
12A,
32-600
Oświęcim, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
33 4768063, e-mail
mzuk@zuk.oswiecim.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl/mzukoswiecim
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka, w której 100% udziałów posiadają spółki ze 100% udziałem Gminy (spółki komunalne)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
" Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów pochodzących z realizacji usług świadczonych przez Spółkę w zakresie oczyszczania miasta Oświęcim "
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):MZUK/01/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest przyjęcie i zagospodarowanie odpadów pochodzących z realizacji usług świadczonych przez Spółkę w zakresie oczyszczania miasta, a także niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (w ilości do 600 Mg) na instalację mechaniczno - biologicznego przetwarzania odpadów ów zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j.: Dz.U. z 2018r., poz. 21 ze zm.) oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych selektywnie w ilości ok. 600 Mg, a także zagospodarowanie innych odpadów, w tym odpadów budowlano - remontowych, wielkogabarytowych i kuchennych. W zakres zamówienia wchodzi także odbiór odpadów zbieranych selektywnie i odpadów wielkogabarytowych, a także odpadów zielonych z terenu bazy Zamawiającego w Oświęcimiu, ul. Bema 12A zgromadzonych w kontenerach Wykonawcy i ich transport na instalacje Wykonawcy do zagospodarowania. Zamawiający sam zdecyduje na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, jaka ilość odpadów segregowanych, wielkogabarytowych i odpadów zielonych zostanie przez niego bezpośrednio dostarczona do instalacji Wykonawcy, a jaka ma zostać odebrana bezpośrednio ze wskazanej wyżej lokalizacji. Odpady, które zamawiający będzie dostarczał do instalacji to odpady pochodzące z realizacji usług związanych z letnim i zimowym oczyszczaniem miasta Oświęcim, a także odpady komunalne o kodzie 20 03 01 pochodzące z nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta Oświęcim i ewentualnie sporadycznie z Gmin ościennych (powiat oświęcimski) oraz z nieruchomości niezamieszkałych, z którymi Zamawiający ma zawarte umowy cywilnoprawne. Dodatkowo będą to odpady zmieszane z koszy ulicznych, przystanków autobusowych, dzikich wysypisk itp. Zagospodarowanie odpadów ma się odbywać w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. z 2017r. poz. 1289 z późn. zmianami) oraz zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Małopolskiego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonywanie usług w zakresie: 1) mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych oraz wydzielenie ze zmieszanych odpadów komunalnych frakcji nadających się w całości lub w części do odzysku, 2) przetwarzania selektywnie zebranych odpadów zielonych i innych bioodpadów oraz odpadów kuchennych zgodnie z art. 35 ust. 6 ustawy 14 grudnia 2012r. o odpadach, (tekst jednolity Dz.U. z 2018r. poz. 21 z późn. zm.) 3) prowadzenia mechaniczno-biologicznego procesu przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych (frakcja podsitowa 0-80 mm) zgodnie z art. 35 ust. 6 ustawy 14 grudnia 2012r. o odpadach, (tekst jednolity Dz.U. z 2018r. poz. 21 z późn. zm.); frakcja nadsitowa o wymaganej przez aktualne przepisy prawa kaloryczności winna zostać przekazana do zagospodarowania jako paliwo alternatywne; nie dopuszcza się jedynie magazynowania odpadów tej frakcji na bazie wykonawcy; na podstawie zawartych umów cywilnoprawnych przez zamawiającego przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie - przetworzenie odpadów, a nie ich jedynie magazynowanie; 4) składowania odpadów po procesie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych (stabilizat), 5) sortowanie zmieszanych odpadów opakowaniowych i odpadów zbieranych u źródła z przeznaczeniem ich do odzysku. 6) W zakres zamówienia wchodzi także odbiór odpadów zbieranych selektywnie oraz odpadów wielkogabarytowych i zielonych z terenu bazy Zamawiającego w Oświęcimiu, ul. Bema 12A zgromadzonych w kontenerach Wykonawcy o pojemności 30 m3 podstawionych Zamawiającemu i ich odbiór i transport przez Wykonawcę do zagospodarowania na instalacjach do zagospodarowania odpadów segregowanych, wielkogabarytowych i odpadów zielonych. 7) Wykonawca udostępni (podstawi) na życzenie Zamawiającego do max. 4 kontenerów o pojemności 30 m3 w jednym czasie (zamiennie - kontener za kontener odbierany) z przeznaczeniem do odbioru odpadów gromadzonych selektywnie na terenach baz (bazy) Zamawiającego. Cena udostępnienia kontenerów winna być wliczona w cenę zagospodarowania odpadów selektywnych, wielkogabarytowych i zielonych. Po napełnieniu się kontenerów, zamawiający wyznaczy termin ich odbioru, do 12 godzin od momentu powiadomienia o konieczności ich odbioru i podstawieniu w ich miejsc kontenerów pustych. Załadunek odpadów na kontenery pozostaje po stronie Zamawiającego, wyładunek na instalacji RIPOK wyłącznie po stronie Wykonawcy. 8) Prognozowana ilość oraz rodzaj odpadów przeznaczonych do przetwarzania jest zawarta w poniższej tabeli oraz formularzu cenowym, będącym częścią zał. nr 1 do oferty - formularza ofertowego i wynosi łącznie około - 5 985 Mg. 9) Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi, obrazują możliwą wielkość i zakres przedmiotu zamówienia oraz mogą być pomocne na etapie przygotowania oferty. 10) Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia rzeczywistej ilości odpadów, różniącej się w dół lub w górę od prognozowanej w ramach podanych rodzajów (kodów) odpadów. Rodzaj odpadów Kod odpadów Prognoza na lata 2018-2020 [Mg] Niesegregowane (zmieszanie) odpady komunalne 20 03 01 - 600Mg; Odpady segregowane (tworzywa sztuczne, szkło, papier, metal) 20 01 01, 20 01 02 20 01 39, 20 01 40, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 07, 15 01 06 -600Mg; Odpady ulegające biodegradacji (luzem i gałęzie) 20 02 01 -2100Mg; Odpady kuchenne ulegające biodegradacji (luz) 20 01 08 - 30Mg; Odpady betonu i cegły, gruz betonowy i ceglany z remontów 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03 - 30Mg, Budowlane materiały wykończeniowe, materiały izolacyjne Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 17 01 07, 17 06 04, 17 09 04 - 30Mg; Odpady wielkogabarytowe 20 03 07 -30Mg; Gleba i ziemia, w tym kamienie 17 05 04 - 45Mg; Odpady z czyszczenia ulic i placów 20 03 03 -2475Mg; Inne odpady z mechanicznej obróbki odpadów 19 12 12 -15Mg; Odpady niewymienione w innych grupach 20 03 99 -30Mg RAZEM: 5 985Mg. 3. Warunki realizacji: 1) w zakresie dostarczania odpadów: a) odpady wyszczególnione w formularzu cenowym, który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji, będą odbierane z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy - przez Zamawiającego w ramach zawartych umów cywilnoprawnych, b) wszystkie dostarczane przez Zamawiającego odpady muszą być ważone na legalizowanej wadze samochodowej o dokładności +/- 20 kg (Wykonawca będzie przedstawiał na żądanie Zamawiającego wyniki badań z legalizacji wagi oraz kopię legalizacji wagi), c) każdy pojazd Zamawiającego dostarczający odpady musi być dwukrotnie ważony: raz z ładunkiem i drugi raz bez ładunku, d) wynik ważenia musi być wyświetlony każdorazowo na wyświetlaczu zewnętrznym, e) ilość dostarczonych przez Zamawiającego odpadów ma być każdorazowo wpisywana i potwierdzana w dokumentach operatora (karcie drogowej lub innym dokumencie) do każdego pojazdu, przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, f) Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu każdego miesiąca (do 3-go dnia roboczego następnego miesiąca) przesłać w formie elektronicznej na adres poczty wskazany przez Zamawiającego zapis wag pojazdów Zamawiającego za dany miesiąc (dane w pliku XML, XLS), g) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania kontrolnego ważenia na innej legalizowanej wadze samochodowej; w przypadku różnicy powyżej 5% wagi ładunku dokonane zostaną powtórne ważenia na kolejnej wybranej przez wykonawcę legalizowanej wadze. Jeżeli wynik ważenia wykonawcy potwierdzi wynik ważenia zamawiającego wykonawca będzie zobowiązany dokonać ponownej kalibracji wagi. h) W przypadku wystąpienia różnicy w ważeniu na niekorzyść zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest skorygować wagi w danym okresie rozliczeniowym. i) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostarczenia w okresie obowiązywania umowy mniejszej lub większej ilości odpadów (każdego rodzaju i łącznie), niż określone w powyższej tabeli i załączniku nr 1. j) ilości odpadów do zagospodarowania wskazane w formularzu cenowym są wartościami prognozowanymi i mogą ulec zmniejszeniu, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. k) Zamawiający dopuszcza możliwość przekazania do zagospodarowania większej ilości odpadów danego typu niż określono w tabeli i zał. nr 1, po cenach jednostkowych podanych w ofercie. 2) w zakresie odbioru odpadów: a) dojazd do miejsca zrzutu odpadów winien być utwardzony tak, aby pojazdy Zamawiającego o dopuszczalnym nacisku 100 kN miały zachowaną możliwość rozładunku niezależnie od warunków atmosferycznych i ich wpływu na podłoże, po uprzednim zważeniu pojazdu, b) teren przy rozładunku winien być utwardzony i dostosowany do swobodnego zawracania i cofania pojazdów operatora w promieniu min. 20 m, c) miejsce rozładunku powinno być należycie zabezpieczone przed dostępem osób postronnych podczas rozładunku odpadów, d) Wykonawca zapewni mycie i dezynfekcję kół i podwozi pojazdów Zamawiającego opuszczających instalację po rozładunku odpadów. Wykonawca może udostępnić możliwość mycia samochodów Wykonawcy transportującego odpady - po podpisaniu odrębnej umowy. e) za wszystkie uszkodzenia pojazdów Zamawiającego wynikłe ze złego stanu technicznego dróg dojazdowych i miejsc manewrowych na terenie instalacji będzie odpowiadał Wykonawca, w szczególności jest on zobowiązany do pokrycia kosztów naprawy i wymiany trwale uszkodzonego ogumienia, f) w przypadku wystąpienia awarii lub innej przyczyny uniemożliwiającej przyjmowanie odpadów Wykonawca wskaże instalację zastępczą i poniesie wszelkie koszty związane z tak zaistniałą sytuacją. Instalacja wskazana przez Wykonawcę podlegać będzie akceptacji przez Zamawiającego, w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowania zamawiającego o każdej sytuacji powodującej utrudnienia w składowaniu dowiezionych odpadów lub braku możliwości składowania z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem, g) Wykonawca zabezpieczy odbiór odpadów w dni robocze oraz soboty w godzinach od 6.00 do 19.00. W szczególnych przypadkach odpady mogą być przyjmowane w innych dniach i godzinach, co wymaga wcześniejszego uzgodnienia pomiędzy stronami. h) Wykonawca zapewni podstawienie kontenerów Zamawiającemu w godzinach jego pracy, od godz. 6.00 do godz. 18.00. Zmiana ww. godzin możliwa jest po uzgodnieniu z przedstawicielami Zamawiającego. 3) w zakresie ewidencji i rozliczania odpadów: a) każda faktycznie dostarczona przez Zamawiającego ilość odpadów będzie ewidencjonowana przez Wykonawcę z obligatoryjnym rozbiciem na: ilość odpadu, nr rejestracyjny pojazdu dostarczającego odpad, określony kod odpadu oraz datę dostarczenia odpadów, b) na potwierdzenie faktycznej ilości zagospodarowanych odpadów wskazany przez Wykonawcę pracownik podpisze Zamawiającemu karty przekazania odpadów, c) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie wymagane sprawozdania określone obowiązującymi przepisami w sprawie zagospodarowania odpadów, w terminach wskazanych w tychże przepisach. 4) w zakresie postępowania z odpadami: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, wskazanych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami frakcji odpadów komunalnych (Dz.U. z 2016r. poz. 2167) oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz.U z 2017r. poz. 2412), b) Wykonawca powinien posiadać status instalacji regionalnej w Regionie Małopolskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i ustawą o odpadach, c) Frakcja odpadów 0-80 mm winna być odsiewana i przewożona do kompostowania. Odpady o frakcji powyżej 80 mm z sita bębnowego, powinny trafić do kabiny sortowniczej celem ich przesortowania. 5) w zakresie wymagań prawnych i środowiskowych dotyczących zagospodarowania odpadów: a) Wykonawca powinien posiadać status instalacji regionalnej w Regionie Małopolskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach dla: o instalacji mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów (MBP); o instalacji biologicznego przetwarzania odpadów ulegających biodegradacji (kompostownia), o składowania odpadów powstałych w procesie mechaniczno - biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów. b) Instalacja MBP powinna gwarantować wykonanie art. 30 pkt 1 (zakazuje się przetwarzania odpadów poza instalacjami i urządzeniami), ustawy o odpadach (Dz.U. z 2018r., poz. 21 z późn. zm.). 6) warunki rozliczania zadania: a) dopuszcza się możliwość częściowego fakturowania, b) fakturowanie za dostarczone do zagospodarowania odpady będzie się odbywało za każdy miesiąc kalendarzowy z dołu, c) faktura powinna zawierać ilość i rodzaj odpadu oraz cenę jednostkową jego zagospodarowania. Podstawą do wystawienia faktury za wykonane prace będzie uprzednie rozliczenie ilości odebranych odpadów zgodnie z warunkami odbioru zadania, o których mowa w niniejszym rozdziale specyfikacji, d) na potwierdzenie faktycznej ilości przekazanych odpadów przedstawiciel zamawiającego dostarczy karty przekazania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami, e) prawidłowo wystawione faktury VAT płatne będą przelewem w terminie do 30 dni od daty wpływu faktury VAT, f) za wykonanie prac stanowiących przedmiot zamówienia Zamawiający zapłaci wynagrodzenie według cen jednostkowych wskazanych w ofercie. Wykonawca zapewni zagospodarowanie wszystkich odpadów komunalnych objętych zakresem zamówienia z Miastem Oświęcim, wytworzonych w okresie realizacji zamówienia tj. od dnia podpisania umowy do 31.12.2020r. oraz odpadów pochodzących od właścicieli nieruchomości, z którymi zamawiający ma podpisane umowy cywilnoprawne na odbiór lub odbiór i zagospodarowanie odpadów - wg ich rodzaju (kod odpadu). Zamawiającym nie ma wpływu na ilość odpadów w poszczególnych asortymentach (kodach) stąd te wartości mogą odbiegać od szacunków podanych w siwz, a oparte są na danych z przedstawionych Zamawiającemu szacunków i umów.
II.4) Główny kod CPV: 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 31.12.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/02/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zmiana umowy dotyczy zmniejszenia ilości zagospodarowywanych odpadów z oczyszczania ulic i placów, zwiększenia ilości zagospodarowywanych odpadów z grupy 17 oraz zmiany kilku jednostkowych stawek za zagospodarowanie odpadów komunalnych (zmiany związane ze zmianą przepisów prawnych w zakresie zagospodarowania odpadów). Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie - zamówienie dotyczy usług.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmniejszenie ilości Mg (ton) w zakresie zagospodarowania odpadów oczyszczania ulic i placów związane są z bieżącą ilością wytworzonych ww. odpadów w związku z realizacją tego typu usług. Po ok. roku obowiązywania umowy zmniejszono ich ilość z uwagi na charakter wykonywanych przez Zamawiającego usług. W aneksie do umowy starano się pozostawić ilości odpadów planowane do zagospodarowania, a dokonano zmian jedynie tam, gdzie te rozbieżności były ewidentne.
Zmiana polega także na zwiększeniu ilości odpadów z jednego kodu odpadu z grupy 17 przeznaczonych do zagospodarowania w związku z bieżącymi potrzebami Spółki.
Zmiana stawek jednostkowych za zagospodarowanie odpadów komunalnych budowlanych, odpadów segregowanych, kuchennych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów i wielkogabarytowych.
Zawarta umowa opiewała na kwotę 875 475,00 zł netto. Po zmianach opisanych wyżej łączne wynagrodzenie Wykonawcy netto wynosi 961 400,00 zł. Wynagrodzenie Wykonawcy nie jest ryczałtowe, ale jest związane z ilością zagospodarowywanych odpadów, stąd jest ono uzależnione od ilości odebranych i przekazanych do zagospodarowania odpadów. Nie zmieniły się żadne inne parametry umowy, w tym jej charakter.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- DOSTAWA KRĄŻKÓW Z ANTYBIOTYKAMI, TESTÓW DO WYKRYWANIA MECHANIZMÓW OPORNOŚCI ORAZ PASKÓW Z GRADIENTEM ANTYBIOTYKU DO OZNACZANIA MIC
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w roku 2025.
- Zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Oświęcim w schronisku dla bezdomnych zwierząt wraz z ich wyłapaniem i transportem do schroniska.
- DOSTAWA KRĄŻKÓW DIAGNOSTYCZNYCH, TESTÓW IDENTYFIKACYJNYCH ORAZ ZESTAWÓW DO WYTWARZANIA ŚRODOWISK GAZOWYCH
- Wykonanie robót budowlanych w ramach usuwania skutków zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej w postaci powodzi.
- Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów pochodzących z realizacji usług świadczonych przez Spółkę w zakresie oczyszczania miasta Oświęcim
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie (niesegregowanych i segregowanych) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i domków letniskowych, położonych na terenie Gminy Perlejewo
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Tuplice w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Siemiątkowo w 2025 r.
- Usługi polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gniewoszów oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Goworowo w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku"
- "ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY CHRZYPSKO WIELKIE W 2025 ROKU"
więcej: Usługi gospodarki odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.