Ogłoszenie z dnia 2020-03-18
Ogłoszenie nr 560049335-N-2020 z dnia 18-03-2020 r.
Warszawa: Remont sanitariatów oraz wymiana kanalizacji sanitarnej podposadzkowej w Szkole Podstawowej nr 336 przy ul. Małcużyńskiego 4 w Warszawie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 566414-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500153868-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, Krajowy numer identyfikacyjny 15259640000000,
ul. al. Komisji Edukacji Narodowej
61,
02-777
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 443 71 01, e-mail
zam_publ@ursynow.pl, faks
22 443 71 02.
Adres strony internetowej (url): www.ursynow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sanitariatów oraz wymiana kanalizacji sanitarnej podposadzkowej w Szkole Podstawowej nr 336 przy ul. Małcużyńskiego 4 w Warszawie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):KZP-XII-WZP.271.50.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 336 w następujących segmentach: 1) W segmencie dydaktycznym: ? Łazienka dziewcząt na parterze SD002 ? Łazienka chłopców na parterze SD001 ? Łazienka nauczycieli SD004 ? Korytarz 2) W segmencie administracyjnym: ? Toaleta na poziomie szatni AD001 ? Toaleta dzieci przy świetlicy na 1 piętrze AD006 3) W segmencie sportowym: ? Wc zewnętrzne SP01z, SP02z ? Szatnia damska SP001, SP006 ? Natryski damskie SP002, SP004 ? Wc przy natryskach damskich SP003, SP005 ? Szatnie męskie SP007, SP010 ? Natryski męskie SP009 - adaptacja na magazyn ? Wc przy natryskach męskich SP008, SP011 ? Korytarz na parterze SP012 ? Pomieszczenie porządkowe SP013 ? Sanitariaty dzieci na 1 piętrze SP021, SP022 ? Natryski dzieci na 1 piętrze SP024 ? Korytarz do szatni dzieci SP023 Wymagania związane z realizacją zamówienia 1. Wymagana jest praca w systemie dwuzmianowym. 2. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U.2017.1579 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 4. Warunek, o którym mowa w ust. 3 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób, wykonujących roboty budowalne, instalacyjne i wykończeniowe w trakcie realizacji zamówienia. 5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy. 6. Realizacja inwestycji winna być prowadzona bez zbędnego naruszania przewidzianych do zachowania elementów budowlanych, istniejące wyposażenie należy zabezpieczyć a w przypadku uszkodzenia odtworzyć. 7. Prace budowlane należy prowadzić ze szczególnym uwzględnieniem konieczności zabezpieczenia istniejącego wyposażenia placówki. 8. Kolory farb i okładzin należy przed zamówieniem uzgodnić z Dyrektorem placówki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; - Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8a do SIWZ stanowiący równocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy; - Dokumentacja projektowa - załącznik nr 8b do SIWZ stanowiąca równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy; - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 8c do SIWZ stanowiąca równocześnie załącznik nr 3 do wzoru umowy; - Przedmiar robót - załącznik nr 8d do SIWZ, - Materiały informacyjne - załącznik nr 8e do SIWZ stanowiące równocześnie załącznik nr 5 do wzoru umowy;
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45210000-2,
45111300-1,
45262500-6,
45421000-4,
45410000-4,
45440000-3,
45450000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
02.07.2018 - 24.08.2018
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
16/08/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Konieczność wykonania robót budowlanych polegajacych na rozbiórce, a następnie ułożeniu dodatkowych elementów konstrukcji betonowych, które nie zostały przewidziane w projekcie
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zgłosił konieczność wykonania robót budowlanych
polegających na rozbiórce, a następnie ułożeniu dodatkowych elementów konstrukcji betonowych,
które nie zostały przewidziane w projekcie. Ze względu na zbliżający się koniec przerwy wakacyjnej
prace należy wykonać w możliwie najszybszym terminie
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.