Og³oszenie z dnia 2020-03-26
Og³oszenie nr 560054515-N-2020 z dnia 26-03-2020 r.
¦widnica: Budowa ¶wietlicy wiejskiej w Gogo³owie
OG£OSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia:
obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
tak
Nale¿y wskazaæ projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 527177-N-2019
Zosta³o opublikowane og³oszenie o zmianie og³oszenia:
tak
Numer og³oszenia: 540062440-N-2019, 540066757-N-2019
Zosta³o opublikowane og³oszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer og³oszenia: 510137195-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina ¦widnica, Krajowy numer identyfikacyjny 89071838900000,
ul. ul. G³owackiego
4,
58-100
¦widnica, woj.
dolno¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
074 8523067 w. 24, e-mail
przetargi@gmina.swidnica.pl, faks
074 8521226w.400.
Adres strony internetowej (url): http://www.gmina.swidnica.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Budowa ¶wietlicy wiejskiej w Gogo³owie
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):ZP.271.6.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ¶wietlicy wiejskiej w Gogo³owie. 2. Zamówienie obejmuje w szczególno¶ci nastêpuj±ce roboty: 1) roboty ziemne, 2) fundamenty i ¶ciany podziemia wraz z izolacjami, 3) ¶ciany nadziemia, 4) dach, 5) pod³o¿a, izolacje i warstwy wyrównawcze pod posadzki, 6) ¶cianki dzia³owe, 7) tynki i ok³adziny wewnêtrzne, 8) stolarka okienna i drzwiowa zewnêtrzna i wewnêtrzna, 9) roboty malarskie i posadzki, 10) elewacja, 11) schody zewnêtrzne, podjazd dla niepe³nosprawnych, taras, 12) instalacja wodoci±gowa wewnêtrzna i zewnêtrzna (bez prze³o¿enia sieci wodoci±gowej), 13) instalacja kanalizacji sanitarnej wewnêtrzna i zewnêtrzna, 14) instalacja centralnego ogrzewania, 15) instalacja wentylacyjna, 16) instalacja odgromowa, 17) wewnêtrzna linia zasilaj±ca, 18) o¶wietlenie, 19) ogrodzenie. 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi±: dokumentacja projektowa (za³±cznik nr 7 do SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (za³±cznik nr 8 do SIWZ) oraz przedmiar robót (za³±cznik nr 9 do SIWZ). Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie zgodnie z: decyzj± o pozwoleniu na budowê nr 344/2016 z dnia 23 marca 2016 roku, decyzj± nr 301/2018 o zmianie pozwolenia na budowê z dnia 12 marca 2018 roku oraz decyzj± nr 301/2019 z dnia 28 lutego 2019 roku o zmianie pozwolenia na budowê. 4. Wyspecyfikowane w projektach wykonawczych materia³y i urz±dzenia nie s± wskazaniem miejsca pochodzenia i producenta, a s³u¿± wy³±cznie do okre¶lenia cech jako¶ciowych, parametrów technicznych oraz estetyki wykonania. Dopuszcza siê zastosowanie materia³ów i urz±dzeñ innych marek od wyspecyfikowanych w dokumentacji (tj. odpowiedników), pod warunkiem zachowania parametrów technicznych i innych cech jako¶ciowych oraz estetycznych zawartych w dokumentacji . Zamawiaj±cy w erracie dokumentacji stanowi±cej za³±cznik nr 10 do SIWZ opisa³ równowa¿no¶æ materia³ów i urz±dzeñ, dla których w dokumentacji projektowej pojawi³y siê nazwy w³asne. 5. Zamawiaj±cy wymaga udzielenia minimum 36 miesiêcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 6. Zamawiaj±cy w okresie realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na umowê o pracê w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2018 poz. 917) pracowników wykonuj±cych prace w zakresie kodu 45.21.20.00-6 Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych. 7. W trakcie realizacji zamówienia zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w rozdz. III.6 SIWZ czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: 1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 8. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przed³o¿y zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w rozdz. III.6 SIWZ czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: 1) o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania; 3) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez wykonawcê lub podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy; 4) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 9. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w rozdz. III.6 SIWZ czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje karê umown± w wysoko¶ci 500 z³ za ka¿d± niezatrudnion± osobê. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w rozdz. III.6 SIWZ czynno¶ci. 10. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy. 11. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SIWZ. 12. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych. 13. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. 14. Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. 15. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.
II.4) G³ówny kod CPV: 45212000-6
Dodatkowe kody CPV:
45261000-4,
45300000-0
II.5) Okres na jaki zosta³a zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
12.03.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
09/03/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany okre¶lona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy na do dnia 09.04.2020 r.
podstawa prawna zmiany okre¶lona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zmiana wynagrodzenia brutto wykonawcy na kwotê 1126557,58 z³
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia stwierdzono konieczno¶æ wykonania zakresu robót nieprzewidzianego w umowie podstawowej, okre¶lonego w protoko³ach konieczno¶ci z dnia 29.01.2020 r, i 14.02.2020 r. Wykonawca sporz±dzi³ kosztorys ofertowy na wykonanie robót dodatkowych i zamiennych nieobjêtych zamówieniem podstawowym w oparciu o sk³adniki cenotwórcze z kosztorysu ofertowego. Kosztorys zosta³ sprawdzony i zatwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego. W oparciu o kosztorys Wykonawcy zweryfikowany i zatwierdzony przez inspektora nadzoru dokonano zmiany (zwiêkszenia) wynagrodzenia wykonawcy. Zmiana wynagrodzenia nie wynika z przyczyn zale¿nych od Wykonawcy. Jednocze¶nie z uwagi na konieczno¶æ wykonania robót dodatkowych zmianie uleg³ termin wykonania przedmiotu umowy. Dokonane zmiany umowy nie zmieniaj± ogólnego charakteru umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Doposa¿enie placów zabaw w Przedszkolach Miejskich nr 14, 15 i 16 w ¦widnicy w ramach projektu unijnego "¦widnickie przedszkolaki odkrywaj± ¶wiat" FEDS.08.03-IZ.00-0009/24
- Warsztaty dla rodziców w ramach Rz±dowego Programu ,,Za ¯yciem".
- "Bie¿±ce utrzymanie dro¿no¶ci sieci kanalizacji deszczowej i urz±dzeñ odwadniaj±cych drogi gminne i wojewódzkie, (...), w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r."
- "Dostawy materia³ów do sterylizacji"
- Termomodernizacja trzech budynków komunalnych Gminy Miasto ¦widnica ul. Kraszowicka 32, ul. Kraszowicka 34, ul. Kraszowicka 35 POSTÊPOWANIE Z PODZIA£EM NA ZADANIA
- Utrzymanie i wymiana oznakowania pionowego i urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego na drogach gminnych w ¦widnicy w 2025 r.
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modu³owej dla budowy Centrum Aktywno¶ci na os. Jagielloñskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych ma³ej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margoniñskiej 50 w Budzyniu
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorañskiego 53 w Kielcach
- Wykoñczenie i modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Ostrorogu
- "Instalacja OZE i poprawa efektywno¶ci energetycznej wraz z przebudow± zaplecza technicznego Zarz±du Dróg Powiatowych w S³upsku"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.