Ogłoszenie z dnia 2019-03-21
Ogłoszenie nr 560055421-N-2019 z dnia 21-03-2019 r.
Warszawa: druk wydawnictw zwartych i druków ulotnych dla Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 581741-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500175426-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, Krajowy numer identyfikacyjny 27594900000000,
ul. Plac Małachowskiego
3,
00-916
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 556 96 01, e-mail
a.sokolska@zacheta.art.pl, faks
228 277 886.
Adres strony internetowej (url): www.zacheta.art.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
druk wydawnictw zwartych i druków ulotnych dla Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/04/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest druk wydawnictw zwartych i druków ulotnych dla Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie Wspólny słownik zamówień (CPV) 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne - Druki i produkty podobne 22160000-9 - Informatory 22462000-6 - Materiały reklamowe 22459000-2 - Bilety 22900000-9 - Różne druki 79810000-5 - Usługi drukowania W zakresie zamówienia jest druk książek, folderów, ulotek, naklejek, biletów, wizytówek, plakatów, niezbędnych do bieżącej pracy Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w specyfikacji rodzajowo-ilościowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający udziela zleceń częściowych zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem na druki z określeniem terminu wykonania zlecenia. W zakresie zamówienia jest skanowanie, korekty skanów, wydruki kontraktowe (proofy, match-printy, cromaliny), impozycje, druk offsetowy, druk cyfrowy, introligatornia, pakowanie i dostawa.
II.4) Główny kod CPV: 22000000-0
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na czas określony i obowiązuje od dnia 19.07.2018r do dnia 19.07.2019r
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
25/02/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
dodatkowa usługa polegajaca na druku kopert firmowych, które nie były objęte zamówieniem podstawowym. Zakres zmainy: nakład 6000 egz , wartość zamówienia 2091.00 zł
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Potrzeba druku kopert firmowych ujawniła się w trakcie roku 2019. Zamówienie nie było objęte zamówieniem podstawowym i stanowi zamówienie dodatkowe
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa wyrobów medycznych niesterylnych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Zasypanie wyrwy w lewym brzegu rz. Bug w km 175+375÷175+493 oraz jej zabudowa w m. Góry, gm. Korczew, pow. siedlecki, woj. mazowieckie
- Prace remontowe i modernizacyjne na lata 2025-2026 w budynku UCK WUM w Warszawie przy ul. Banacha 1A
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Nowowiejska 4 m. 22 część nr 2: Nowogrodzka 7 m. 19 część nr 3: Czerniakowska 149 m. 22 (w podziale na 3 części)
- Najem długoterminowy obejmujący okres 24 miesięcy, dwóch zeroemisyjnych fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy.
- Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 9/ZP/25.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.