Ogłoszenie z dnia 2020-04-01
Ogłoszenie nr 560057937-N-2020 z dnia 01-04-2020 r.
Poznań: Remont zespołu pawilonów handlowo - usługowych przy ul. Świt 34 - 36 w Poznaniu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 537875-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540088837-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510231381-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30253813100000,
ul. ul. Matejki
57,
60-770
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 8964800; 8694801, e-mail
obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl, faks
61 8694809.
Adres strony internetowej (url): www.zkzl.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont zespołu pawilonów handlowo - usługowych przy ul. Świt 34 - 36 w Poznaniu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DOA.201.19/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu zespołu pawilonów handlowo - usługowych przy ul. Świt 34 - 36 w Poznaniu. Zamawiający wymaga od Wykonawcy realizacji remontu w etapach, które zapewnią oddawanie kolejnych pawilonów do użytkowania najemcom. Dla pawilonów oddawanych do użytkowania w poszczególnych etapach, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania każdorazowo pozwolenia na użytkowanie. Etapy remontu obejmują: 1. "Etap I" - Wykonanie remontu części Obiektu obejmującego: a) przygotowanie pomieszczenia parteru lokalu nr 1 w pawilonie E na potrzeby przeniesionych najemców z innych pawilonów, b) sprzedaż i montaż węzła cieplnego w piwnicy pawilonu E wraz z wykonaniem remontu części pawilonu E (podpiwniczenia w całości). Zamawiający zastrzega możliwość wyłączenia z przedmiotu Umowy sprzedaży i montażu węzła cieplnego, co szczegółowo określa § 1 ust. 3 Umowy, c) remont pawilonów A i F wraz zagospodarowaniem terenu otaczającego tę część Obiektu oraz wykonaniem kanalizacji deszczowej, małej architektury i zieleni. 2. "Etap II" - Wykonanie remontu części Obiektu obejmującego remont pawilonu E (pozostała część niewykonana w Etapie I) oraz pawilonów B, C, D i I piętra wraz z zagospodarowaniem terenu otaczającego tę część Obiektu oraz wykonaniem kanalizacji deszczowej, małej architektury i zieleni. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach: - Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - Istotnych Postanowieniach Umownych (dalej: IPU) - zał. nr 8 do SIWZ; - Dokumentacji Projektowej wraz z opisem uzupełniającym - zał. nr 9 do SIWZ; - Przedmiarze robót - zał. nr 10 do SIWZ - stanowiącym jedynie dokument informacyjny, poglądowy; - Specyfikacji techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 11 do SIWZ; - Decyzji pozwolenia na budowę - zał. nr 12 do SIWZ; - Specyfikacją urządzenia rejestrującego -zał. nr 13 do SIWZ; - Wytycznych gestorów mediów dotyczących odbiorów - zał. nr 14 do SIWZ; - Zasadach wykonania operatów z inwentaryzacji budynków komunalnych Miasta Poznania oraz budynków wspólnot mieszkaniowych i współwłasności z udziałem Miasta Poznania - zał. nr 15 do SIWZ; - Wytyczne dotyczące kontenerów - zał. nr 16 do SIWZ; - Mapka poglądowa z podziałem na etapy - zał. nr 17 do SIWZ; - Schemat podziału pawilonów wraz z wytycznymi w zakresie podziału - zał. nr 18 do SIWZ; - Wzór harmonogramu rzeczowo - finansowego - załącznik nr 19 do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45330000-9,
45333000-0,
45300000-0,
45310000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wymagane terminy wykonania zamówienia: a) Etap I - 25 tygodni od dnia protokolarnego przekazania przez Zamawiającego części Terenu Budowy dotyczącego wykonania tego Etapu wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, z zastrzeżeniem, iż zgłoszenie Zamawiającemu zakończenia robót i gotowości do odbioru przez Zamawiającego powinno nastąpić w terminie 24 tygodni od dnia protokolarnego przekazania przez Zamawiającego części Terenu Budowy dotyczącego wykonania tego Etapu (wraz ze zgłoszeniem Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć decyzję o pozwoleniu na użytkowanie), b) Etap II - 24 tygodnie od dnia protokolarnego przekazania przez Zamawiającego części Terenu Budowy dotyczącego wykonania tego Etapu wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, z zastrzeżeniem, iż zgłoszenie Zamawiającemu zakończenia robót i gotowości do odbioru powinno nastąpić w terminie 23 tygodni od dnia protokolarnego przekazania przez Zamawiającego części Terenu Budowy dotyczącego wykonania tego Etapu (wraz ze zgłoszeniem Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć decyzję o pozwoleniu na użytkowanie)
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
09/03/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca poinformował Zamawiającego o niezgodnościach pomiędzy stanem faktycznym stwierdzonym na terenie budowy a dokumentacja projektową. Zamawiający m.in.zlecił wykonanie odpowiednich ekspertyz i wstrzymano przedmiotowe prace.W celu prawidłowego wykonania umowy konieczne okazało się zlecenie Wykonawcy dodatkowych robót rozbiórkowych (wartość zmiany umowy netto: 338593,35 PLNZ). Ponadto z uwagi na wstrzymanie robót trwające od 23.12.2019 do 04.02.2020 r., przy uwzględnieniu okresu niezbędnego dla wykonania dodatkowych robót rozbiórkowych konieczne było wydłużenie terminu realizacji umowy (Etapu I) o 11 tygodni (6 tygodni wstrzymania prac - od 23.12.2019 r. do 04.02.2020 r. i 5 tygodni na wykonanie robót dodatkowych)- zmiana terminu przewidziana w par. 12 ust.1 pkt.1 b), c),e) umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Naprawa systemu odzysku ciepła w centralach basenowych firmy Dantherm w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- "Usługa w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- Wymiana stolarki okiennej w holu głównym w budynku Collegium Novum przy al. Niepodległości 4 w Poznaniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa drogi 2495P Komorniki - Puszczykowo na odcinku od DW 430 do m. Jeziory.
- DOSTAWA OLEJÓW I TŁUSZCZÓW ROŚLINNYCH, MIODU, KAWY I HERBATY ORAZ SOSÓW, ZUP I PRZYPRAW PRZETWORZONYCH
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.