Ogłoszenie z dnia 2019-03-29
Ogłoszenie nr 560061717-N-2019 z dnia 29-03-2019 r.
Śliwice: Zaprojektowanie i wykonanie sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami dla
części Śliwic Wybudowania pod Osieczną
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Operacja pn. "Zaprojektowanie i wykonanie sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami dla części Śliwic Wybudowania pod Osieczną" jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej na operacje typu "Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 554938-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500051850-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Śliwice, Krajowy numer identyfikacyjny 92351140000000,
ul. ul. Ks. Dr St. Sychowskiego
30,
89-530
Śliwice, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 340 710, e-mail
przetargi@sliwice.pl, faks
523 340 725.
Adres strony internetowej (url): bip.sliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami dla części Śliwic Wybudowania pod Osieczną
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZ.271.1.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest "Zaprojektowanie i wykonanie sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami dla części Śliwic Wybudowania pod Osieczną". 2. Przedmiotem zamówienia jest 1) opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej z przyłączami zgodnie z wszelkimi wymaganymi prawem opiniami, uzgodnieniami i decyzjami oraz przekazanie na rzecz Zamawiającego ogółu autorskich praw majątkowych do powyższej dokumentacji 2) wykonacie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej z przyłączami dla części Śliwic Wybudowania pod Osieczną 3. Szczegółowy zakres prac budowlanych został opisany w Programie Funkcjonalno - Użytkowym. 4. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 5. Jeżeli w dokumentacji znajdują się nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe lub pochodzenie materiałów i urządzeń, to uznać należy że świadczą one o jakości materiałów i urządzeń i mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów i urządzeń. W takim przypadku Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, których poszczególne materiały/ urządzenia wymienione w dokumentacji projektowej mogą być zastąpione materiałami /urządzeniami równoważnymi. Za produkty równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają nie gorsze parametry techniczne, technologiczne, jakościowe i funkcjonalne niż te które wskazują nazwy własne, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych produktów wraz z podaniem nazwy producenta, nazwę oferowanego produktu oraz jego parametry potwierdzone załączonymi dokumentami np. aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca parametry techniczne ujęte w dokumentacji projektowej, certyfikaty, atesty. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
71320000-7,
71248000-8,
45111200-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na okres od dnia podpisania do do 15 maja 2018 roku. Termin zakończenia został zmieniony aneksem nr 1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/03/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
W wyniku konieczności realizacji dodatkowych usług i robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy nastąpiło zwiększenie zakresu usług i robót budowlanych objętych umową w stosunku do Programu Funkcjonalno-Użytkowego. Niezbędne jest wykonanie dodatkowego grawitacyjnego kolektora sanitarnego PCV fi200 o długości 1063,50m. Ze względów technicznych wykonanie tego typu robót budowlanych nie jest możliwe do wykonania przez innego wykonawcę ponieważ zakłóciło by to realizację całego procesu wykonywania zadania i zwiększyło koszty wykonania robót dodatkowych. Zadanie pierwotne obejmowało system wykonania robót zaprojektuj i wybuduj, dlatego też nie możliwe jest aby dla dodatkowych robót wykonać osobną dokumentację projektową przez innego wykonawcę.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
a) W wyniku konieczności realizacji dodatkowych usług i robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy nastąpiło zwiększenie zakresu usług i robót budowlanych objętych umową na zadaniu. Na etapie sporządzania dokumentacji projektowej okazało się aby wykonać przyłącza kanalizacyjnej do działek wskazanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym niezbędne jest wykonanie dodatkowego grawitacyjnego kolektora sanitarnego PCV fi200 o długości 1063,50m. Ze względów technicznych wykonanie tego typu robót budowlanych nie jest możliwe do wykonania przez innego wykonawcę ponieważ zakłóciło by to realizację całego procesu wykonywania zadania i zwiększyło koszty wykonania robót dodatkowych. Zadanie pierwotne obejmowało system wykonania robót zaprojektuj i wybuduj, dlatego też nie możliwe jest aby dla dodatkowych robót wykonać osobną dokumentację projektową przez innego wykonawcę.
b) Zmiana wykonawcy dla wykonywania robót dodatkowych spowodowało by oprócz istotnych niedogodności, znaczne zwiększenie kosztów realizacji zadania, ponieważ zmiana wykonawcy dla robót dodatkowych i wykonanie dodatkowej dokumentacji związało by się z przerwaniem robót podstawowych, koniecznością przeprowadzenia procedury wyboru wykonawcy, uzyskania decyzji i pozwoleń przewidzianych przepisami prawa i wprowadzenia nowego wykonawcy na teren budowy.
c) Zmiana wysokości wynagrodzenia w stosunku do wartości przewidzianej w umowie nie przekracza 50%. Wynagrodzenie podstawowe wynosi 590.000,00 netto zł, brutto 725.700,00 zł. wynagrodzenie dodatkowe, zgodnie z kosztorysem ofertowym wynosi 293.562,90 netto, 361.082,37 brutto.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
- "Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji placówek oświatowych w ramach zadania pn. "Optymalizacja efektywności energetycznej placówek oświatowych na terenie Miasta (...)" - część nazwy
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i części ulicy Bolesława Chrobrego w Złotoryi".
- Rewitalizacja Rynku w Lubinie - odtworzenie historycznego traktatu staromiejskiego - rewitalizacja infrastruktury miejskiej.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.