Ogłoszenie z dnia 2020-04-08
Ogłoszenie nr 560061893-N-2020 z dnia 08-04-2020 r.
Warszawa: : Dostawa oprogramowania ERP dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 613957-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540231976-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510251944-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście, Krajowy numer identyfikacyjny 10183960000000,
ul. E. Ciołka
11,
01-445
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
228 360 191, e-mail
eliza.milecka@zozwola.pl, faks
228 378 127.
Adres strony internetowej (url): www.zozwola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
: Dostawa oprogramowania ERP dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):33/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania ERP dla SPZOZ Warszawa Wola-Śródmieście w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego został zawarty w Załączniku nr 2 i Załączniku nr 7 do SIWZ (projekt umowy).
II.4) Główny kod CPV: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 31.03.2020
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: - | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
21/11/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Nexus Polska Sp. z o.o.,
,
ul. Szyperska 14,
61-754,
Poznań, kraj/woj.
wielkopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
16/03/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy - Uruchomienie systemu kadrowo - płacowego nie później niż do 29.05.2020 r. ; Uruchomienie pozostałych systemów - nie później niż do 29.05.2020r.; zmiana spsobu płatności wynagrodzenia - Strony dopuszczają zapłatę wynagrodzenia w dwóch częściach, na podstawie faktur VAT wystawionych przez Wykonawcę na podstawie podpisanych przez obie strony protokołów odbioru bez zastrzeżeń
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiany dokonano mając na względzie :
1) ograniczenia w działalności Zamawiającego i Wykonawcy związane z wystąpieniem i rozprzestrzenianiem się COVID-19, wynikające z przepisów rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego (Dz. U. poz. 433, 441 i 461) (wprowadzone w okresie od dnia 14 marca 2020 r. do odwołania) oraz z zaleceń i decyzji służb sanitarnych dotyczących zmiany sposobu wykonywania działalności, a także Ministra Zdrowia i Państwowej Sanitarnej dotyczących ograniczenia kontaktu między osobami, co stanowi okoliczności określone w § 14 ust. 1.4 zawartej pomiędzy stronami umowy nr 131/V/02/2019 z dnia 24.11.2019 roku, zmienionej Aneksem nr 1 z dnia 17.01.2020 r., zwanej dalej "Umową",
2) specyfikę działalności i zakres działania Zamawiającego (wykonywanie świadczeń zdrowotnych), jak i szczególne obowiązki Zamawiającego wynikające
z przepisów o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi, zaleceń
i nakazów Państwowej Inspekcji Sanitarnej w związku z przepisami ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem
i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 374), zmiany w priorytetach działalności, rolę i nowe zadania, a także obowiązki Zamawiającego, związane z zapobieganiem zakażeniom i wynikające z tego tytułu potrzeby Zamawiającego w zakresie zmiany terminów wykonania Umowy, przewidziane w § 14 ust. 1.7 Umowy,
oraz
3) zaistnienie siły wyższej przewidzianej w § 14 ust. 1.14 Umowy tj. ogłoszenie stanu zagrożenia epidemicznego skutkujące nakazanym i zalecanym sposobom zachowania, o których mowa wyżej, a które uniemożliwiają stronom wywiązanie się ze swoich zobowiązań w terminach określonych w Umowie;
4) wymienione okoliczności stanowią okoliczności, których Zamawiający działający z należytą starannością nie mógł przewidzieć, a wartość Umowy nie ulega zmianie, co wyczerpuje warunki określone w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.)
Strony Umowy zgodnie oświadczyły, że okoliczności te stanowią okoliczności uzasadniające dokonanie zmiany Umowy w zakresie ostatecznego terminu jej wykonania i terminów wykonania poszczególnych etapów harmonogramu, a także w zakresie dotyczącym możliwości zapłaty wynagrodzenia w częściach na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz § 14 ust. 1.4, ust. 1.7 i ust 1.14 Umowy
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup licencji Microsoft
- Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Sejny
- Poprawa systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Opoczno - dostawa i wdrożenie systemu do centralnego składowania zdarzeń sieciowych oraz dostawa licencji
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Dostawa i instalacja kompleksowego systemu informatycznego do obsługi badań patomorfologicznych.
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i informatycznych oraz plotera na potrzeby BCUw dziedzinie drogownictwa przy Zespole Szkół Rolniczych im. mjr Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.