Ogłoszenie z dnia 2020-04-14
Ogłoszenie nr 560064273-N-2020 z dnia 14-04-2020 r.
Łódź: Usługa kompleksowej organizacji szkoleń z przedsiębiorczości oraz umiejętności informatycznych w ramach projektu Mommypreneurs (PLPrzedsiębiorcza mama)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507585-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510032733-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Łódzki, Krajowy numer identyfikacyjny 12870000000000,
ul. ul. Narutowicza
68,
90-136
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 635 43 54, e-mail
przetargi@uni.lodz.pl, faks
42 635 43 26.
Adres strony internetowej (url): www.uni.lodz.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa kompleksowej organizacji szkoleń z przedsiębiorczości oraz umiejętności informatycznych w ramach projektu Mommypreneurs (PLPrzedsiębiorcza mama)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):1/ZP/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Kompleksowe przeprowadzenie szkolenia z przedsiębiorczości: 1.1.a. przeprowadzenie dziewięciotygodniowego szkolenia z przedsiębiorczości (druga edycja) 1.1. b. organizacja przerw kawowych podczas szkolenia odbywającego się na miejscu; 2. Kompleksowe przeprowadzenie szkolenia z umiejętności informatycznych (web-design, e-commerce): 2.1.a. przeprowadzenie dziewięciotygodniowego szkolenia z umiejętności informatycznych (druga edycja) 2.1.b. organizacja przerw kawowych podczas szkolenia odbywającego się na miejscu (druga edycja); 2.1.c. rekrutacja do trzeciej edycji szkolenia z umiejętności informatycznych 2.2.a. przeprowadzenie dziewięciotygodniowego szkolenia z umiejętności informatycznych (trzecia edycja) 2.2.b. organizacja przerw kawowych podczas szkolenia odbywającego się na miejscu (trzecia edycja); 2.2.c. rekrutacja do czwartej edycji szkolenia z umiejętności informatycznych 2.3.a. przeprowadzenie ośmiotygodniowego szkolenia z umiejętności informatycznych (czwarta edycja) 2.3.b. organizacja przerw kawowych podczas szkolenia odbywającego się na miejscu (czwarta edycja); 3. Organizacja opieki nad dziećmi uczestniczek szkoleń z przedsiębiorczości oraz z umiejętności informatycznych, o ile uczestniczki szkoleń wyrażą chęć skorzystania z powierzenia swoich dzieci opiece podczas uczestnictwa w zajęciach stacjonarnych (dla wszystkich wyżej wymienionych edycji).
II.4) Główny kod CPV: 80500000-9
Dodatkowe kody CPV:
80000000-4,
85312110-3,
55320000-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
19.02.2020-23.10.2020
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: 1 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
19/02/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Wall Jobs sp. z o.o. ,
,
ul. Piotrkowska 95 ,
90-423,
Łódź, kraj/woj.
łódzkie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/04/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zadania określone w § 2 ust. 1 umowy, w okresie trwania stanu epidemii lub innego stanu zagrożenia epidemicznego, może być wykonane z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość. W przypadku wykonywania umowy w sposób określony w zdaniu pierwszym, od dnia rozpoczęcia świadczenia usług w ten sposób do dnia zakończenia stanu epidemii, § 2 ust. 1.1.2., 1.2.1b., 1.2.2.b. oraz 1.3. umowy nie stosuje się. W związku z powyższym kwota wynagrodzenia należnego Wykonawcy została zmniejszona do 232 272,96 PLN
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana umowy wynika z wprowadzonego na terenie Polski stanu zagrożenia epidemicznego od 13 marca 2020r. Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego (Dz. U. 2020 poz. 433) a od 20 marca 2020 stanu epidemii w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2. Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. 2020 poz. 491 z późn. zm)
Działając na podstawie art. 15r ust. 4 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw, Zamawiający, stwierdza, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w ust. 1, wpływają na
należyte wykonanie umowy, o której mowa w ust. 1.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
- Budowa magazynu soli drogowej na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sieradzu
- 203/TP/ZP/D/2024 - Dostawa aparatury medycznej dla potrzeb psychogeriatrii
- Zakup jednorocznej subskrypcji Genetec Advantage Renewal, dla Systemu Monitoringu Miejskiego w Łodzi (SMM)
- Usługa publikacji ogłoszeń, reklam, nekrologów dla Uniwersytetu Łódzkiego w prasie lokalnej (łódzkiej) w 2025 r.
- Dostawa ziaren i płatków, karmy dla psów i kotów, karmy dla ptaków, granulatów w 2025 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Prowadzenie kuchni szkolnej i żywienie dzieci w wieku przedszkolnym i uczniów szkoły podstawowej, wraz z dzierżawą pomieszczeń
- Kompleksowa usługa przygotowania i dostarczania posiłków
- Zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia kompetencji zawodowych nauczycieli w formie szkolenia.
- Usługa cateringowa wraz z usługą: przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Małomicach w 2025 r
- Pełnienie funkcji Pracownika Merytorycznego ds. wsparcia dla uczniów w ramach realizacji projektu FEPM.05.08-IZ.00-0087/23 "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego"
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.