eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleDostawa obłożeń, serwet, zestawów i odzieży operacyjnej dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu



Ogłoszenie z dnia 2020-04-15

Ogłoszenie nr 560064342-N-2020 z dnia 15-04-2020 r.

Kędzierzyn-Koźle: Dostawa obłożeń, serwet, zestawów i odzieży operacyjnej dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510881-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540028845-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510080912-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 31466100000000, ul. ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 062 566, e-mail przetargi@e-szpital.eu, faks 774 062 567.
Adres strony internetowej (url): www.e-szpital.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa obłożeń, serwet, zestawów i odzieży operacyjnej dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

AZ-P.2019.4

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę pakietów. Zamówienie zostało podzielone na następujące części/pakiety: pakiet nr 1 - Dostawa sterylnych zestawów ortopedycznych - wg załącznika nr 2/1 do SIWZ, pakiet nr 2 - Dostawa sterylnych zestawów urologicznych - wg załącznika nr 2/2 do SIWZ, pakiet nr 3 - Dostawa sterylnych zestawów ginekologicznych - wg załącznika nr 2/3 do SIWZ, pakiet nr 4 - Dostawa sterylnych zestawów okulistycznych - wg załącznika nr 2/4 do SIWZ, pakiet nr 5 - Dostawa sterylnych zestawów okulistycznych - wg załącznika nr 2/5 do SIWZ, pakiet nr 6 - Dostawa sterylnych zestawów serwet - wg załącznika nr 2/6 do SIWZ, pakiet nr 7 - Dostawa jednorazowych sterylnych serwet - wg załącznika nr 2/7 do SIWZ, pakiet nr 8 - Dostawa sterylnych osłon - wg załącznika nr 2/8 do SIWZ, pakiet nr 9 - Dostawa jednorazowych sterylnych fartuchów - wg załącznika nr 2/9 do SIWZ, pakiet nr 10 - Dostawa jednorazowych jałowych zestawów do porodu i noworodka - wg załącznika nr 2/10 do SIWZ, pakiet nr 11 - Dostawa koca samoogrzewającego jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/11 do SIWZ, pakiet nr 12 - Dostawa serwet i podkładów ochronnych - wg załącznika nr 2/12 do SIWZ, pakiet nr 13 - Dostawa jednorazowych niesterylnych kompletów chirurgicznych - wg załącznika nr 2/13 do SIWZ, pakiet nr 14 - Dostawa jednorazowych niejałowych koszul dla pacjenta - wg załącznika nr 2/14 do SIWZ, pakiet nr 15 - Dostawa jednorazowej niejałowej pościeli - wg załącznika nr 2/15 do SIWZ, pakiet nr 16 - Dostawa jednorazowych niejałowych ręczników i podkładów - wg załącznika nr 2/16 do SIWZ. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności oraz spełniać wymagania odpowiednich norm i przepisów, a w szczególności określonych w: - Ustawie z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 876 i 1918), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 05.11.2010r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 17.02.2016r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016r. poz. 211), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 22.09.2010r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010r. nr 186, poz. 1252 z późn. zm.), - Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007r. zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z 14.04.1993r. - dotyczącej wyrobów medycznych.


II.4) Główny kod CPV: 33141000-0
Dodatkowe kody CPV:

33140000-3,

33199000-1,

39518000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
18 m-cy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa sterylnych zestawów ortopedycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 29/03/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Panep s.r.o., Brnenska 1246, 665 01 Rosice u Brna, , Warszawska 153, 43-300, Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 45788.90 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa sterylnych zestawów okulistycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 29/03/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Panep s.r.o., Brnenska 1246, 665 01 Rosice u Brna, , Warszawska 153, 43-300, Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 28751 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiany cen jednostkowych netto i brutto dla pakietu 1 (poz. 1, 2, 3, 4) oraz 5 (poz. 1, 2).

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z panującą pandemią koronawirusa, oraz związanym z nią wzrostem cen komponentów u producentów jak i znaczącą zwyżką kursu dolara oraz euro, nastąpiła konieczność zmiany umowy. Spowodowane jest to okolicznościami, których nie można było przewidzieć działając z należytą starannością. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wprowadza się nowe ceny dla asortymentu.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.