Ogłoszenie z dnia 2019-04-03
Ogłoszenie nr 560065051-N-2019 z dnia 03-04-2019 r.
Kutno: Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego" w zakresie wykonania Zadania nr 1 - Infrastruktura turystyczna
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś. Priorytetowa: VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie: VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej, Poddziałanie: VI. 2.1 Rozwój gospodarki turystycznej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551503-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500110094-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kutno, Krajowy numer identyfikacyjny 61101574400000,
ul. ul. Witosa
1,
99-300
Kutno, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
24 355 70 20, e-mail
sekretariat@gminakutno.pl, faks
243 557 021.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego" w zakresie wykonania Zadania nr 1 - Infrastruktura turystyczna
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GK.271.4a.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 - Infrastruktura turystyczna, w tym: ? branża budowlana, sanitarna, elektryczna (budynek A+B), ? sieci i przyłącza wod-kan, ? sieci i przyłącza elektryczne, ? instalacje teletechniczne-monitoring, ? instalacja fotowoltaiczna 10kWp, ? instalacje wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, ? instalacje grzewczo-chłodnicze (budynek A+B), ? instalacje zewnętrzne ciepłownicze i c.w.u., ? odnawialne źródła ciepła wraz z wymiennikiem gruntowym, ? zagospodarowanie terenu - drogi, chodniki z płyt kamiennych, ? zagospodarowanie terenu (parking, ogrodzenie, konstrukcja pod panele fotowoltaiczne, prace ziemne/porządkowe)
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45331000-6,
45310000-3,
45332000-3,
45231100-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na czas oznaczony z terminem zakończenia 10.04.2020 rok
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/04/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Strony umowy wprowadzają wykonanie robót dodatkowych opisanych w: ? protokole nr 1 z dnia 10.09.2018 r: a) Rozebranie istniejącej ściany osłonowej w osi "C"- 5 wraz z fundamentami i ponowne jej odtworzenie. Ściana - 3,63 m3, Fundament - 1,44 m3, Ława fundamentowa - 1,20 m3, ściana fundamentowa - 2,10 m2, izolacje - 6,60 m2. b) Wzmocnienie ścian fundamentowych z kamienia części podpiwniczonej budynku poprzez wykonanie ścianki dociskowej żelbetowej - 23,59 m3 c) Przebudowa kominów wentylacyjnych - rozbiórka - 18,02 m3, wykonanie kanałów wentylacyjnych - mb. 18,84, obmurowanie kanałów cegłą pełną - 25,62 m2. d) Przebudowa gzymsów - 12,06 m3 e) Wywóz gruzu z rozbiórek - 34,86 m3. ? protokół nr 2 z dnia 17.10.2018 r: a) wykonanie ogniomuru na południowej połaci dachowej wraz z podmurowaniem ściany i obróbkami blacharskimi
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia (nie wykonanie robót dodatkowych uniemożliwi prawidłowe wykonanie podstawowego przedmiotu zamówienia). Wykonanie w/w robót stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia (konieczność wykonania wynikła w trakcie realizacji, po dokonaniu odkrywek i rozbiórek niektórych elementów) oraz zostały spełnione łącznie warunki opisane w art. 144 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp tj.:
? zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów zarówno ekonomicznych jak i technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego oraz spowodowałaby istotną niedogodność i znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego - na terenie budowy jest zgromadzony stanowiący własność dotychczasowego wykonawcy robót budowlanych sprzęt budowlany ustawiony zgodnie z harmonogramem wykonywania robót budowlanych, zaplecze budowy, materiały budowlane i powierzenie wykonania robót dodatkowych innemu wykonawcy spowodowałaby poniesienie przez zamawiającego znacznych kosztów w związku z ich usunięciem przez dotychczasowego wykonawcę na czas realizacji dodatkowych robót budowlanych przez innego wykonawcę,
? wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie - wartość robót dodatkowych stanowi kwotę nie przekraczającą 50 % pierwotnej wartości w umowie
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Sposób wyliczenia ewentualnych robót dodatkowych został przewidziany na etapie przetargu: w ogłoszeniu o zamówienia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia ust. XX pkt. 2 lit. b) oraz w umowie § 6 ust. 2 lit. b).
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania antywirusowego wraz z EDR
- Dostawa i montaż sprzętu do projekcji kinowej oraz adaptacja pomieszczenia w budynku KDK na małą salę kinową.
- "Dostawa wyposażenia pracowni TMF" w ramach projektu pn.: "Młody kolejarz i fotograf w podróży do przyszłości - poprawa jakości kształcenia zawodowego w powiecie kutnowskim"
- GAZY MEDYCZNE
- Rozbiórka budynków mieszkalnych wielorodzinnych oznaczonych na planie zagospodarowania literami A, B, C, D - Kutno, ul. Sienkiewicza 9.
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczenia Laboratorium w budynkach nr 9 i nr RH15 zlokalizowanych na terenie nieruchomości Łukasiewicz-WIT przy ul. Duchnickiej 3 wg projektu
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Grunwaldzkiej 21,21A wraz ze zmianą sposobu ogrzewania na indywidualne gazowe w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Remont pomieszczeń biurowych Oddziału Terenowego KOWR w budynku administracyjno-usługowym w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38
- Przebudowa zbiorników wodnych na terenach inwestycyjnych
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Śrutowej 12 we Wrocławiu.
- Przebudowa ul. Dunikowskiego (Łozy) w Gdańsku w ramach zadania pt.: "Budowa i modernizacja chodników"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.