Ogłoszenie z dnia 2019-04-05
Ogłoszenie nr 560066891-N-2019 z dnia 05-04-2019 r.
Wilamowice: Termomodernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Pisarzowicach w ramach przedsięwzięcia wieloletniego pod nazwą: "Przebudowa Wiejskiego Domu Kultury w Pisarzowicach - poprawa warunków spotkań młodzieży i mieszkańców"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 621395-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500270368-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Wilamowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 72353060000000,
ul. ul. Stanisława Staszica
2,
43-330
Wilamowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
33 845 73 45, e-mail
mgok@wilamowice.pl, faks
33 845 73 45.
Adres strony internetowej (url): www.bip.wilamowice.pl; www.mgok.wilamowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Pisarzowicach w ramach przedsięwzięcia wieloletniego pod nazwą: "Przebudowa Wiejskiego Domu Kultury w Pisarzowicach - poprawa warunków spotkań młodzieży i mieszkańców"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):M-GOK/ZP/2/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja kolejnego etapu rozbudowy i modernizacji budynku Wiejskiego Domu Kultury w Pisarzowicach poprzez wykonanie nowej elewacji budynku wraz z ociepleniem, instalacją odgromową, wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz podjazdami zewnętrznymi dla inwalidów. Lokalizacja inwestycji Pisarzowice, ul. Św. Floriana 26, działka nr 1992/1. Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje: - wykonanie wentylacji dachu, - elewacje, - zadaszenia i balustrady, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - podjazdy dla inwalidów, - modernizacja kominów, - wykonanie pokrycia dachów płaskich w części C, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej stropodachu w segmencie C, - instalacje elektryczne. Szczegółowy zakres prac opisują: Dokumentacja Projektowa (projekt budowlano - wykonawczy, przedmiar robót) oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR)*. *Uwaga: Niniejszym zamówieniem objęte są wyłącznie prace określone w przedmiarze robót. W ramach zamówienia Zamawiający planuje wykonanie etapu inwestycji obejmującego roboty budowlane związane z wykonaniem nowej elewacji budynku wraz z ociepleniem, instalacją odgromową, wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz podjazdami zewnętrznymi dla inwalidów. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy zastosować materiały i urządzenia określone w Dokumentacji Projektowej, STWiOR (lub równoważne).
II.4) Główny kod CPV: 45443000-4
Dodatkowe kody CPV:
45000000-7,
45261210-9,
45421140-7,
45421000-4,
45223500-1,
45262522-6,
45261000-4,
45310000-3,
45312310-3,
45311000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 30.10.2018r do 30.04.2019r
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: . |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
30/10/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe "DAN-REM" Sp. z o. o.,
,
ul. Św. M. Kolbe 100 ,
43-331,
Dankowice, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/03/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia dodatkowego.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamówienie dodatkowe na kwotę 139.143,81 zł brutto (113.125,05 zł netto) zostało udzielone dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, a jego wartość nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Wykonanie robót jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. Protokół konieczności nr 1 - stanowi załącznik do aneksu.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI WILAMOWICE
więcej: przetargi WILAMOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.