Ogłoszenie z dnia 2019-04-09
Ogłoszenie nr 560068976-N-2019 z dnia 09-04-2019 r.
Słupsk: Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków: Przedszkola Miejskiego nr 32 i Przedszkola Miejskiego nr 15 w Słupsku
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: "Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521854-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500126205-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Słupsk, Krajowy numer identyfikacyjny 59064500000000,
ul. Plac Zwycięstwa
3,
76-200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
59 84 88 415, e-mail
urzad@um.slupsk.pl, faks
59 84 23 583.
Adres strony internetowej (url): bip.um.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków: Przedszkola Miejskiego nr 32 i Przedszkola Miejskiego nr 15 w Słupsku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.25.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków: Przedszkola Miejskiego nr 32 i Przedszkola Miejskiego nr 15 w Słupsku. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część I - Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 32 przy ul. Kasztanowej 1 w Słupsku Część II - Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 15 przy ul. Wiatracznej 6 w Słupsku. Przedmiotem zamówienia są prace termomodernizacyjne obiektów szkolnych w zakresie indywidualnie określonym dla każdego obiektu, zamieszczone w plikach, które stanowią załącznik do SIWZ: Dla części I: - opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ - PBW architektura załącznik nr 10 do SIWZ - PBW PM 32 - załącznik nr 11 do SIWZ - audyt - załącznik nr 12 do SIWZ- - STWiOR - załącznik nr 13 do SIWZ - STWiOR c.o. - załącznik nr 14 do SIWZ - Przedmiar robót branża budowlana - załącznik nr 15 do SIWZ - Przedmiar robót c.o. - załącznik nr 16 do SIWZ Dla części II: - opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9 do SIWZ - projekt architektoniczno - budowlany - załącznik nr 17 do SIWZ - inwentaryzacja - załącznik nr 18 do SIWZ - audyt - załącznik nr 19 do SIWZ - PBW branża bud.- załącznik nr 20 do SIWZ - STWiOR - załącznik nr 21 do SIWZ - STWiOR c.o. - załącznik nr 22 do SIWZ - Przedmiar robót branża budowlana - załącznik nr 23 do SIWZ - Przedmiar robót c.o. - załącznik nr 24 do SIWZ. Zamawiający informuje iż załączone przedmiary robót służą tylko do celów pomocniczych.
II.4) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45320000-6,
45330000-9,
45343000-3,
45421000-4,
45331100-7,
45453000-7,
45262660-5,
45261210-9,
45320000-6,
45300000-0,
45330000-9,
45331000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
15.06.2018 R. - 30.09.2018 R.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część II - Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 15 przy ul. Wiatracznej 6 w Słupsku |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
04/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PBHU OBIEKT Sp. z o.o.,
biuro@pbhuobiekt.com,
ul. Dolna 7a,
83-307,
Kiełpino, kraj/woj.
Polska
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
23/08/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
przesunięcie terminu zakończenia robót w związku z koniecznością wykonania innych robót dodatkowych. Wprowadza się zmianę w §3 ust. 1, który otrzymuje brzmienie: "Termin rozpoczęcia robót: Wykonanie robót wewnątrz budynku - 01.07.2018 r. do 27.08.2018 r. tj. w okresie przerwy wakacyjnej w działalności statutowej placówki. Wykonanie robót zewnętrznych możliwe od dnia 15.06.2018 r.". Wprowadza się zmianę w §3 ust. 2, który otzymuje brzmienie "Termin zakończenia robót ustala się do dnia 30.11.2018 r."
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wykonanie robót dodatkowych zgodnie z protokołem konieczności z dnia 13 sierpnia 2018 roku i protokołem z negocjacji ceny z dnia 13 sierpnia 2018 roku wraz z kosztorysem robót dodatkowych. Wykonawcy oprócz wynagrodzenia określonego w ust. 1 przysługuję dodatkowe wynagrodzenie w wysokości 360.000,00 zł za wykonanie robót dodatkowych
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. Zgodnie z § 17 ust. 4 pkt. 1 lit. a - c oraz § 17 ust. 3 pkt. 1 lit. f umowy i na podstawie wniosku wykonawcy, protokołu konieczności z dnia 13 sierpnia 2018 r. oraz kosztorysu robót dodatkowych z dnia 7 sierpnia 2018 r., strony zgodnie wprowadzają
w umowie zmiany:
1) Wprowadza się § 8 ust. 1 pkt a, który otrzymuje brzmienie: "Wykonawcy oprócz wynagrodzenia określonego w ust. 1 przysługuje dodatkowe wynagrodzenie
w wysokości 360 000,00 zł (słownie: trzysta sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) za wykonanie robót dodatkowych zgodnie protokołem konieczności z dnia 13 sierpnia 2018 r. i protokołem negocjacji ceny z dnia 13 sierpnia 2018 r. wraz z kosztorysem robót dodatkowych. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że przewidywane środki na realizację robót dodatkowych wynoszą w 2018 r. - 360 000,00 zł".
2) Wprowadza się § 8 ust. 1 pkt b, który otrzymuje brzmienie: "Łączna wartość wynagrodzenia wynosi: 1 175 000,00 zł (jeden milion sto siedemdziesiąt pięć tysięcy zł 0/100 gr).
3) Wprowadza się zmianę w § 3 ust. 1, który otrzymuje brzmienie: "Termin rozpoczęcia robót: Wykonanie robót wewnątrz budynku - 01.07.2018 r. do 27.08.2018 r. tj. w okresie przerwy wakacyjnej w działalności statutowej placówki. Wykonanie robót zewnętrznych możliwe od dnia 15.06.2018 r."
4) Wprowadza się zmianę w § 3 ust. 2, który otrzymuje brzmienie: "Termin zakończenia robót ustala się do dnia 30.11.2018 r."
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiany zostały wprowadzone aneksem nr 1 z dnia 23 sierpnia 2018 roku do umowy nr ZP.50/2018 z dnia 04.06.2018 r.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Obsługa serwisowa dla systemu laboratoryjnego wykorzystywanego w Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej, Pracowni Mikrobiologii, Banku Krwi wraz z dostawą kodów kreskowych - nr 25/TP/2025
- Dostawa odczynników i akcesoriów niezbędnych do diagnostyki pacjentów Oddziału Hematologicznego i Onkologicznego w zakresie terapii celowanej z wykorzystaniem technik biologii molekularnej (qPCR)
- Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. "Budowa lub modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej członków Słupskiego Związku Powiatowo-Gminnego"
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku -23/TP/2025
- Dostawa ładowarki teleskopowej w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
- Dostawy ciasta i wyrobów ciastkarskich.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.