Ogłoszenie z dnia 2020-04-22
Ogłoszenie nr 560069237-N-2020 z dnia 22-04-2020 r.
Lublin: Roboty budowlane polegające na wykonaniu pawilonu szpitalnego dla potrzeb Zakładu
Opiekuńczo Leczniczego Psychiatrycznego, opieki długoterminowej przy Szpitalu
Neuropsychiatrycznym im prof. M. Kaczyńskiego Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w
Lublinie w ramach projektu: ,,Poprawa efektywności działalności wojewódzkich podmiotów
leczniczych w obszarach potrzeb zdrowotnych mieszkańców województwa lubelskiego poprzez
niezbędne, z punktu widzenia udzielania świadczeń zdrowotnych, prace remontowo -
budowlane, w tym zakresie dostosowania infrastruktury do potrzeb osób starszych i
niepełnosprawnych, a także wyposażenia w sprzęt medyczny", dofinansowanego w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Poprawa efektywności działalności wojewódzkich podmiotów leczniczych w obszarach potrzeb zdrowotnych mieszkańców województwa lubelskiego poprzez niezbędne, z punktu widzenia udzielania świadczeń zdrowotnych, prace remontowo - budowlane, w tym zakresie dostosowania infrastruktury do potrzeb osób starszych i niepełnosprawnych, a także wyposażenia w sprzęt medyczny (...).
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524265-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500075168-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500154588-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 43101904600000,
ul. Abramowicka
2,
20-442
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
817 286 439, e-mail
przetargi@snzoz.lublin.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane polegające na wykonaniu pawilonu szpitalnego dla potrzeb Zakładu Opiekuńczo Leczniczego Psychiatrycznego, opieki długoterminowej przy Szpitalu Neuropsychiatrycznym im prof. M. Kaczyńskiego Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lublinie w ramach projektu: ,,Poprawa efektywności działalności wojewódzkich podmiotów leczniczych w obszarach potrzeb zdrowotnych mieszkańców województwa lubelskiego poprzez niezbędne, z punktu widzenia udzielania świadczeń zdrowotnych, prace remontowo - budowlane, w tym zakresie dostosowania infrastruktury do potrzeb osób starszych i niepełnosprawnych, a także wyposażenia w sprzęt medyczny", dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SzNSPZOZ.N-ZP-372-7/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu pawilonu szpitalnego dla potrzeb Zakładu Opiekuńczo Leczniczego Psychiatrycznego, opieki długoterminowej przy Szpitalu Neuropsychiatrycznym im prof. M. Kaczyńskiego Samodzielnym Zakładem Opieki Zdrowotnej w Lublinie w ramach projektu: ,,Poprawa efektywności działalności wojewódzkich podmiotów leczniczych w obszarach potrzeb zdrowotnych mieszkańców województwa lubelskiego poprzez niezbędne, z punktu widzenia udzielania świadczeń zdrowotnych, prace remontowo - budowlane, w tym zakresie dostosowania infrastruktury do potrzeb osób starszych i niepełnosprawnych, a także wyposażenia w sprzęt medyczny", dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, budowę pawilonu szpitalnego dla potrzeb zakładu opiekuńczo leczniczego psychiatrycznego, opieki długoterminowej. Budynek pawilonu ilość kondygnacji: 3 nadziemne i 1 podziemna, wraz z przyłączami i instalacjami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) stanowiącej Załącznik nr 1 a-f do SIWZ oraz Informacji dodatkowej stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45262300-4,
45262311-4,
45262310-7,
45262500-6,
45260000-7,
45421100-5,
45430000-0,
45431000-7,
45410000-4,
45442100-8,
45450000-6,
45233120-2,
45233120-6,
45233226-0,
45310000-3,
45233222-1,
45231400-9,
45232000-2,
45316110-9,
45310000-3,
45311000-0,
45314320-0,
45312100-8,
45315700-5,
45312200-9,
45330000-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wykonawca wykona przedmiot umowy w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2020 roku.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Roboty budowlane polegające na wykonaniu pawilonu szpitalnego dla potrzeb Zakładu Opiekuńczo Leczniczego Psychiatrycznego, opieki długoterminowej przy Szpitalu Neuropsychiatrycznym im prof. M. Kaczyńskiego Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lublinie w ramach projektu:(...). | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
27/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie,,
,
ul. Siedmiogrodzka 9,
01-204,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/02/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiany wyczerpują dyspozycję obowiązujących przepisów oraz postanowień Umowy, w tym przepisu art. 144 ust. 1 pkt. 2), 3) i 6), w związku z art. 144 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1986), tj. łączna wartość dokonanej zmiany jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie z dnia 27 czerwca 2018 r., a dokonana zmiana Umowy nie spowoduje zmiany jej charakteru. Ponadto okoliczności faktyczne wyczerpują przesłanki przewidziane Umową, tj. § 25 ust. 2 pkt c) oraz g), w związku ust. 3 pkt b), a zatem zmiana umowy jest dopuszczalna, a ze względu na ujawniony w toku realizacji stan faktyczny, niezbędna.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiany wyczerpują dyspozycję obowiązujących przepisów oraz postanowień Umowy, w tym przepisu art. 144 ust. 1 pkt. 2), 3) i 6), w związku z art. 144 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1986), tj. łączna wartość dokonanej zmiany jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie z dnia 27 czerwca 2018 r., a dokonana zmiana Umowy nie spowoduje zmiany jej charakteru. Ponadto okoliczności faktyczne wyczerpują przesłanki przewidziane Umową, tj. § 25 ust. 2 pkt c) oraz g), w związku ust. 3 pkt b), a zatem zmiana umowy jest dopuszczalna, a ze względu na ujawniony w toku realizacji stan faktyczny, niezbędna.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zmiany wyczerpują dyspozycję obowiązujących przepisów oraz postanowień Umowy, w tym przepisu art. 144 ust. 1 pkt. 2), 3) i 6), w związku z art. 144 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1986), tj. łączna wartość dokonanej zmiany jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie z dnia 27 czerwca 2018 r., a dokonana zmiana Umowy nie spowoduje zmiany jej charakteru. Ponadto okoliczności faktyczne wyczerpują przesłanki przewidziane Umową, tj. § 25 ust. 2 pkt c) oraz g), w związku ust. 3 pkt b), a zatem zmiana umowy jest dopuszczalna, a ze względu na ujawniony w toku realizacji stan faktyczny, niezbędna.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z uwagi na fakt, że w toku realizacji robót ujawnione zostały okoliczności wskazane poniżej, tj.:
1) konieczność wykonania robót budowlanych w zakresie odwodnienia dachu na stykach łączników z budynkiem istniejącym, zgodnie z Protokołem Konieczności nr 10, na podstawie wydanej rewizji dokumentacji projektowej,
2) konieczność wykonania robót budowlanych w obrębie dachu budynku związanych z likwidacją mostków cieplnych oraz wykonaniem obróbek blacharskich zgodnie z Protokołem Konieczności nr 11, na podstawie wydanej rewizji dokumentacji projektowej,
3) konieczność wykonania robót budowlanych w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych zgodnie z Protokołem Konieczności nr 12 na podstawie wydanych rewizji dokumentacji projektowej,
jako robót wykraczających poza zakres prac realizowanych w ramach umowy nr SzNSPZOZ.N-ZP-372-7/18 z dnia 27.06.2018 r., zwanej dalej "Umową". Strony uzgodniły zakres robót dodatkowych obejmujący roboty budowlane i instalacyjne wskazane powyżej.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.