Ogłoszenie z dnia 2020-04-27
Ogłoszenie nr 560071902-N-2020 z dnia 27-04-2020 r.
Krasocin: Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych w szkołach na terenie Gminy Krasocin
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Zamówienie współfinansowane w ramach programu "Rozbudowa infrastruktury sportowej oraz wyposażenie pracowni dydaktycznych w szkołach na terenie Gminy Krasocin", w ramach działania 7.4 "Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 (RPO WŚ 2014-2020)"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 501873-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510036285-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Krasocin, Krajowy numer identyfikacyjny 29101014500000,
ul. ul. Macierzy Szkolnej
1,
29-105
Krasocin, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
041 39 17 026 w. 121, e-mail
marta.wytrych@krasocin.com.pl, faks
413 917 010.
Adres strony internetowej (url): www.krasocin.eobip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych w szkołach na terenie Gminy Krasocin
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RI.271.1.2.2020.MW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych w szkołach na terenie Gminy Krasocin w ramach zadania "Rozbudowa infrastruktury sportowej oraz wyposażenie pracowni dydaktycznych w szkołach na terenie Gminy Krasocin". 2. Zamówienie podzielone zostało na 6 części: Zadanie nr 1 - Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych dla szkoły podstawowej w Cieślach Zadanie nr 2 - Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych dla szkoły podstawowej w ZPO Bukowa Zadanie nr 3 - Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych dla szkoły podstawowej w ZPO Oleszno Zadanie nr 4 - Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych dla szkoły podstawowej w ZPO Krasocin Zadanie nr 5 - Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych dla szkoły podstawowej w Mieczynie Zadanie nr 6 - Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych dla szkoły podstawowej w Czostkowie
II.4) Główny kod CPV: 39.16.20.00 - Pomoce naukowe
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
20.05.2020r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych dla szkoły podstawowej w Cieślach |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
20/02/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół "CEZAS" sp. z o.o. ,
cezaskielce@xl.wp.pl ,
ul. Peryferyjna 12 ,
25-562,
Kielce, kraj/woj.
świętokrzyskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych dla szkoły podstawowej w ZPO Oleszno |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
20/02/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół "CEZAS" sp. z o.o. ,
cezaskielce@xl.wp.pl ,
ul. Peryferyjna 12 ,
25-562,
Kielce, kraj/woj.
świętokrzyskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych dla szkoły podstawowej w ZPO Krasocin |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
20/02/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół "CEZAS" sp. z o.o. ,
cezaskielce@xl.wp.pl ,
ul. Peryferyjna 12 ,
25-562,
Kielce, kraj/woj.
świętokrzyskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych dla szkoły podstawowej w Mieczynie |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
20/02/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół "CEZAS" sp. z o.o. ,
cezaskielce@xl.wp.pl ,
ul. Peryferyjna 12,
25-262,
Kielce, kraj/woj.
warmińsko - mazurskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
22/04/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana dotyczy możliwości fakturowania częściowego.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z obowiązującym od dnia 20 marca stanem epidemii, Zamawiający na podstawie podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.) w związku z art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020, 374 ze zm.) wprowadził zmiany w umowie (dotyczące fakturowania częściowego).
Wykonawca zgodnie z art. 15r ww. rozporządzenia skierował do Zamawiającego pismo w którym przedstawił bardzo trudną sytuację firmy (związaną ze stanem epidemii),wskazując iż placówki oświatowe które stanowiły główne źródło dochodu pozostają zamknięte (od 12 marca), dlatego nie ma realizacji dostaw, które zapewniłyby płynność finansową firmy. Wykonawca zamroził część środków w dostawach dla Zamawiającego. W związku z tym iż Wykonawca nie posiada całego asortymentu wystąpił o dostawy i zapłatę częściową celem zachowania płynności.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI KRASOCIN
więcej: przetargi KRASOCIN »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.