Ogłoszenie z dnia 2019-04-15
Ogłoszenie nr 560074260-N-2019 z dnia 15-04-2019 r.
Zabrze: Przebudowa wiaduktu w ciągu drogi krajowej 88 nad ul. Hagera dla zapewnienia bezpieczeństwa w ruchu drogowym w mieście Zabrze
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 596457-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500192098-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500223126-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej, Krajowy numer identyfikacyjny 24278353000000,
ul. Kasprowicza
8,
41-803
Zabrze, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 277 68 00, e-mail
sekretariat@mzdii.zabrze.pl, faks
32 277 68 01.
Adres strony internetowej (url): http://www.zabrze.magistrat.pl/engine/%20/bip/487/95?o=tp1&e=s|95
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa wiaduktu w ciągu drogi krajowej 88 nad ul. Hagera dla zapewnienia bezpieczeństwa w ruchu drogowym w mieście Zabrze
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DR.260.19.2018.PG
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi przebudowa wiaduktu w ciągu drogi krajowej 88 nad ul. Hagera dla zapewnienia bezpieczeństwa w ruchu drogowym w mieście Zabrze. Zakres prac przebudowy przedmiotowego obiektu z podziałem na dwa niezależne etapy obejmuje: Etap I: ? Naprawa betonowych podpór (przyczółków), ? Naprawa i rektyfikacja łożysk, ? Naprawa i wzmocnienie belek skrajnych, ? Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego naprawianych i nowych elementów, Etap I przewiduje wykonanie prac z poziomu ul. Hagera wraz z wyłączeniem ruchu kołowego oraz tramwajowego oraz ewentualnym naprzemiennym zamknięciem jednego pasa ruchu jezdni DK88 w celu dokonania rektyfikacji łożysk. Przedmiotowe prace nie kolidują z wykonaniem robót Etapu II. Etap II: ? Przebudowa przyczółków (ścianki zaplecznej i górne części skrzydeł) ? Zmiana (obniżenie) niwelety jezdni na wiadukcie i dojazdach do niego ? Przebudowa płyty pomostu ? Wykonanie nowej izolacji wodoszczelnej na płycie pomostu ? Naprawa instalacji odwodnieniowej ? Wykonanie szczelnych przerw dylatacyjnych w nawierzchni ? Wykonanie krawężników na obiekcie ? Wykonanie bariero-poręczy sztywnych na krawędziach obiektu ? Wykonanie płyt przejściowych ? Naprawa i umocnienie stożków nasypu w rejonie skrzydeł Etap II przewiduje wykonanie prac z poziomu DK88 przy naprzemiennym zamknięciu pasów ruchu jezdni DK 88 na czas prowadzenia robót. Przedmiotowe prace nie kolidują z wykonaniem robót Etapu I. Uwaga: Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z Projektem Budowlanym oraz wykonawczym, które stanowią załączniki do Specyfikacji. Przedmiot zamówienia obejmuje również: * wykonanie projektu organizacji ruchu obejmującego drogę DK88 oraz ul. Hagera wraz z uzyskaniem jego zatwierdzenia * Roboty rozbiórkowe * Roboty ziemne * Naprawa i przebudowa betonowych podpór (przyczółków) * Renowacja podpór stalowych * Naprawa i rektyfikacja łożysk * Naprawa i wzmocnienie przęseł stalowych * Przebudowa płyty pomostu * Wykonanie nowej izolacji wodoszczelnej na płycie pomostu * Naprawa instalacji odwodnieniowej * Zmiana (obniżenie) niwelety jezdni na wiadukcie i dojazdach do niego * Wykonanie szczelnych przerw dylatacyjnych w nawierzchni * Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego naprawianych części stalowych i betonowych * Wykonanie elementów wyposażenia obiektu * Wykonanie płyt przejściowych * Naprawa i umocnienie stożków nasypu w rejonie skrzydeł * Wykonanie nawierzchni jezdni i chodnika w obrębie wiaduktu * Wykonanie dojazdów drogowych Wykonawca zapewni na swój koszt wywóz i utylizację gruzu budowlanego, odpadów powstałych podczas prowadzonych robót budowlanych na legalne składowisko. Wykonawca ponosić będzie koszty transportu, utylizacji gruzu i odpadów. Wykonawca jest zobowiązany do ujęcia w cenie oferty, w szczególności kosztów: * zorganizowania i utrzymywania (w razie konieczności) na koszt własny zaplecza budowy oraz jego likwidacji; * zorganizowania własnym staraniem i na własny koszt komunikacji zastępczej * zabezpieczenia placu budowy (Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za materiały i sprzęt pozostawiony na placu budowy lub w jego sąsiedztwie); * wykonania robót przygotowawczych, rozbiórkowych i tymczasowych; * wykonania robót budowlanych i konstrukcyjnych; * wykonania robót wykończeniowych; * zapewnienia nadzoru branżowego właścicieli istniejącej infrastruktury technicznej; * wykonania wszelkich niezbędnych prób, badań, uzgodnień i odbiorów stosownie do wymagań określonych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót; * zapewnienia wywozu i utylizacji gruzu i odpadów powstałych w wyniku prowadzenia robót zgodnie z ustawą z dn. 14.12.2012r. o odpadach (Dz. U. z 2018r. poz. 21 z późn. zm.), w tym zapewnienia na własny koszt transportu odpadów na legalne składowisko. Wykonawca ponosi koszty transportu, utylizacji gruzu i odpadów. * opracowania kompletnej dokumentacji powykonawczej i odbiorowej wykonanych robót; * wszelkich innych dodatkowych kosztów poza wyżej wymienionymi, które są związane z wykonaniem zamówienia, a nie zostały wyszczególnione. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego - Inspektora Nadzoru. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać atesty, certyfikaty lub stosowne świadectwa dopuszczające do stosowania w budownictwie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do systematycznego wglądu do prac wykonawczych. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego, codziennego informowania Zamawiającego oraz Inspektora nadzoru o postępie prac. Informacje powinny być składane drogą telefoniczną oraz poprzez e-mail. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z: 1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. 2017, poz. 1332 ze zmianami) oraz aktami wykonawczymi do w/w ustawy tj. : a) Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. 2003, nr 169 poz. 1649, 1650 z późn. zm.) b) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. 2003, nr 120 poz. 1126) c) Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. 2018 poz. 583) d) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. 2003r. nr 47 poz. 401) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w Części III SIWZ, na którą składają się następujące dokumenty: a) CZĘŚĆ III/1 Dokumentacja Projektowa (DP); b) CZĘŚĆ III/2 Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych (STWiORB); c) CZĘŚĆ III/3 Przedmiar Robót. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (odpowiednio dalszego Podwykonawcę; ilekroć w niniejszej SIWZ mowa o Podwykonawcy, należy przez to rozumieć również dalszych Podwykonawców) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (tekst. jedn. Dz. U. 2018, poz. 108 z późn. zm.; dalej k.p.) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 k.p., zgodnie z którym Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Powyższe wymaganie dotyczy pracowników fizycznych wykonujących następujące czynności w realizacji niniejszego zamówienia: a) roboty branży drogowej; b) roboty branży mostowej, c) roboty branży konstrukcyjno-budowlanej, d) pozostałe roboty budowlane związane z realizacją zamówienia, których konieczność wykonania będzie wynikała z niniejszej SIWZ, e) polegające na obsłudze maszyn/urządzeń, kierowaniu pojazdami, f) polegające na uprzątnięciu terenu budowy, g) polegające na wykonywaniu usług geodezyjnych. Wymaganie to nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, to jest: Projektanta, Kierownika Budowy, kierowników robót oraz Przedstawiciela Wykonawcy, programisty, technologa, ewentualnie innych osób, co do których Wykonawca lub Podwykonawca wykaże, że wykonanie ww. czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 k.p. Wykonawca lub Podwykonawca po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, lecz przed rozpoczęciem robót budowlanych oraz na każde żądanie Zamawiającego bądź uprawnionego podmiotu przez cały okres realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie zobowiązany złożyć Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia, określającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaje umów o pracę i wymiary etatów. Zamawiający ma prawo żądania, w trakcie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawienia mu poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii zanonimizowanych umów o pracę łączących Wykonawcę lub Podwykonawcę z osobami, o których mowa powyżej, z możliwością identyfikacji rodzaju umowy, daty jej zawarcia oraz wymiaru etatu i wynagrodzenia. Szczegółowe wymagania oraz zasady potwierdzania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę obowiązku określonego powyżej, jak również sankcje dla Wykonawcy z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. pracowników na umowę o pracę bądź nieprzedłożenia stosownych dokumentów zostały zawarte w Części II SIWZ, tj. we wzorze Umowy w sprawie zamówienia publicznego.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-9,
45230000-8,
45233000-9,
45233100-0,
45233120-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 14.09.2018r. do 30.06.2019r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/03/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Rodzaj: konieczność wykonania robót nieprzewidzianych. Zakres: zakres finansowy 73.337,53 PLN brutto tj. około 2,05% wartości zamówienia (netto: 59.624,01 PLN)
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Rodzaj: konieczność wykonania robót nieprzewidzianych. Zakres: zakres finansowy 73.337,53 PLN brutto tj. około 2,05% wartości zamówienia (netto: 59.624,01 PLN)
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. wraz z usługami dodatkowymi oraz monitorowanie sygnałów systemu alarmowego w okresie od I do V 2025 r.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- DOSTAWA ANALIZATORA DLS WIELKOŚCI CZĄSTEK I POTENCJAŁU ZETA WRAZ Z KOMPUTEREM I AKCESORIAMIDLA CENTRUM MATERIAŁÓW POLIMEROWYCH I WĘGLOWYCH PAN W ZABRZU, UL. MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ 34
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych dla Zabrzańskiego Centrum Świadczeń Rodzinnych
- ZP/2024/000849 Wykonanie robót zduńskich w zakresie remontów pieców kaflowych oraz montażu pieców transportowych wraz z robotami towarzyszącymi w 2025r.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
- Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Golczewie wraz z poprawą dostępności architektonicznej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.