Ogłoszenie z dnia 2020-04-30
Ogłoszenie nr 560075081-N-2020 z dnia 30-04-2020 r.
Wrocław: Usługa realizacji systemu Planowania Zasobów Uczelni (ERP) wraz z systemem Analityki Biznesowej (Business Intelligence) w Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: : Zintegrowany program kształcenia i rozwoju Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu" POWR.03.05.00-00-Z115/17 współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 623741-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540253150-N-2019,540258129-N-2019 ,540262939-N-2019 , 540267186-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510013227-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 32786000000000,
ul. Al. I. J. Paderewskiego
35,
51-612
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 473 554, e-mail
zamowienia@awf.wroc.pl, faks
71 347 34 48.
Adres strony internetowej (url): https://awf.wroc.pl/aktualnosc/przetargi-1014 oraz http://bip.awf.wroc.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa realizacji systemu Planowania Zasobów Uczelni (ERP) wraz z systemem Analityki Biznesowej (Business Intelligence) w Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):KZ-23/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Dostawa licencji oraz wdrożenie systemu Planowania Zasobów Uczelni (ERP) w zakresie: i) Finanse i księgowość, ii) Zakupy i sprzedaż, iii) Majątek trwały, iv) Przeniesienie danych migracyjnych- danych administracyjnych finansowo-księgowych, v) Integracja z systemami zewnętrznymi ujętymi w dziale 7.2.1 Opisu przedmiotu zamówienia (dalej zw. OPZ), 2) Dostawę licencji oraz wdrożenie systemu Analityki Biznesowej (Business Intelligence). 3)Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu umowy zgodne z OPZ zostały określone w Załączniku nr 2 do SIWZ/umowy, w tym dotyczące zakresu prawa opcji.
II.4) Główny kod CPV: 72263000-6
Dodatkowe kody CPV:
72221000-0,
72212461-8,
48443000-5,
48440000-4,
72227000-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa zawarta została na czas określony, niezbędny do wykonania zamówionych usług, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt. 1)umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2020r., z zastrzeżeniem postanowień § 14 ust. 1 pkt. b)umowy. W przypadku zrealizowania umowy w okresie krótszym niż wskazany powyżej, umowę uzna się za zakończoną, za wyjątkiem postanowień w zakresie serwisu gwarancyjnego i rękojmi.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/03/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Strony zgodnie postanawiają zmienić zapisy Umowy - na podstawie §14 ust. 1 pkt h) Umowy, ("w przypadku spełnienia łącznie następujących warunków: i) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, ii) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie"), w następujący sposób: §1 Dotychczasowej treści Załącznika nr 2 do Umowy - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) w punkcie 3.3, w zakresie wersu III. w Tabeli 2 "Podstawowe etapy i terminy realizacji - Harmonogram", o treści: III. Dostawę i instalację niezbędnych baz danych i systemów operacyjnych ERP Do 2 miesiące od podpisania umowy nadaje się nowe następujące brzmienie: III. Dostawę i instalację niezbędnych baz danych i systemów operacyjnych ERP Do dnia 31 marca 2020 roku
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Mając na uwadze, że:
A. w toku realizacji Umowy wystąpiły okoliczności związane z rozprzestrzenianiem się COVID-19, mające charakter siły wyższej, które skutkowały podjęciem przez władze Rzeczpospolitej Polskiej szeregu działań prewencyjnych,
B. okoliczności te, w istotny sposób wpłynęły na możliwość terminowej realizacji Etapu III Umowy, w tym w szczególności dostępność na zasobów ludzkich po obu stronach oraz możliwość bezpośredniej interakcji pomiędzy przedstawicielami Stron,
C. powyższych okoliczności Strony nie mogły przewidzieć działając z należytą starannością,
D. zmiana terminu wykonania Etapu III nie wpływa na wartość zamówienia.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Barciany w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Utworzenie nowych usług dla MŚP - Uniejowskie Centrum Obsługi Przedsiębiorcy
- Opracowanie (implementacja i wdrożenie) kompleksowego systemu informatycznego w zakresie ochrony przyrody w województwie podkarpackim
- Dostawa i wdrożenie systemu kadrowo-płacowego wraz ze świadczeniem usług serwisu oraz integracja z istniejącym systemem finansowo-księgowym Enova365.
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Wydminy"
- Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
więcej: Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/księgowości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.