Ogłoszenie z dnia 2020-05-06
Ogłoszenie nr 560077660-N-2020 z dnia 06-05-2020 r.
Wrocław: Budowa Centrum Aktywności Lokalnej KSIĘŻE przy ul. Rybnickiej 39-41 we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 548272-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540111433-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510139273-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Inwestycji Miejskich, Krajowy numer identyfikacyjny 93104008800000,
ul. Januszowicka
15 a,
53-135
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 607 356, e-mail
bzp@zim.wroc.pl, faks
071 360 73 31.
Adres strony internetowej (url): www.zim.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Centrum Aktywności Lokalnej KSIĘŻE przy ul. Rybnickiej 39-41 we Wrocławiu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):NZ.362.45.CAL_Księże.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie Centrum Aktywności Lokalnej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Rybnickiej 39-41 we Wrocławiu, w podziale na zadania: 1. Zadanie 1: budowa nowego parterowego budynku z przeznaczeniem na Centrum Aktywności Lokalnej z siedzibą Rady Osiedla Księże Małe z salami spotkań dostępnymi dla mieszkańców, szczególnie dedykowanymi dla klubu seniora z funkcjami: a) strefa wejściowa/hall z miejscem w postaci szafek na wierzchnią odzież, b) dwa pomieszczenia biurowe, jedno dla Rady Osiedla i drugie jako Biuro Interwencji Lokalnych, c) sala wielofunkcyjna (konferencje, spotkania okolicznościowe), d) pomieszczenie przeznaczone na prowadzenie zajęć warsztatowych, klubu seniora, e) zaplecze socjalne z aneksem kuchenno - socjalnym (sali wielofunkcyjnej dużej i sali wielofunkcyjnej mniejszej), f) zaplecze sanitarne, w tym dla osób niepełnosprawnych, g) pomieszczenie magazynowe, h) pomieszczenie gospodarczo-techniczne. 2. Zadanie 2: pielęgnacja zieleni nasadzonej w ramach Zadania 1.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45100000-8,
45262311-4,
45400000-1,
45111291-4,
45233253-7,
45231100-6,
45311100-1,
45311200-2,
45314300-4,
45312100-8,
45312200-9,
45330000-9,
77310000-6,
45112710-5
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Zadanie 1: termin zakończenia: do 26.06.2020r., Zadanie 2: termin rozpoczęcia: 27.06.2020r., termin zakończenia: 27.06.2023r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: . | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
26/06/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo NOVBUD sp. z o.o.,
,
ul. Grawerska 28,
51-180,
Wrocław, kraj/woj.
dolnośląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
W pozycji IV.3) wpisano wartość netto umowy dla Zadania 1 i Zadania 2.
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/04/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Wykonanie dodatkowych robót budowlanych.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych wystąpiła konieczność zmiany umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W umowie na Zadanie 1 wprowadzono zmiany: zwiększono wynagrodzenie z kwoty brutto: 2.415.092,00 zł na kwotę brutto: 2.443.716,76 zł.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu multimedialnego do specjalistycznej pracowni multimedialnej w Instytucie Filologii Germańskiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa i montaż czterech wind towarowych z podziałem na 2 zadania
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach, położonych we Wrocławiu - 2 Zadania.
- Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i paneli podłogowych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.