eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalwaria ZebrzydowskaRemont dachu budynku Szko³y Podstawowej w Przytkowicach



Og³oszenie z dnia 2020-05-08

Og³oszenie nr 560078936-N-2020 z dnia 08-05-2020 r.

Kalwaria Zebrzydowska: Remont dachu budynku Szko³y Podstawowej w Przytkowicach
OG£OSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia:

nieobowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 591187-N-2019

Zosta³o opublikowane og³oszenie o zmianie og³oszenia:

nie

Zosta³o opublikowane og³oszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer og³oszenia: 510210555-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kalwaria Zebrzydowska, Krajowy numer identyfikacyjny 072182060, ul. Mickiewicza 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, woj. ma³opolskie, pañstwo Polska, tel. 338 766 218, e-mail sekretariat@kalwaria-zebrzydowska.pl, faks 338 766 301.
Adres strony internetowej (url): www.kalwaria-zebrzydowska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja samorz±dowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Remont dachu budynku Szko³y Podstawowej w Przytkowicach

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):

ZP.271.22.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane: remont dachu budynku Szko³y Podstawowej w Przytkowicach, w zakresie: - rozbiórki istniej±cych elementów dachu, - wymiany krokwi, deskowania o³acenia, - wykonania obróbek blacharskich, - wykonania docieplenia kominów, - wykonanie pokrycia dachowego, - wykonanie instalacji odgromowej zewnêtrznej. Szczegó³owo roboty budowlane okre¶lone zosta³y w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w projekcie budowlanym oraz przedmiarze robót. Przedmiot zamówienia dotyczy wymiany dachu i wykonania instalacji odgromowej, nie obejmuje przebudowy budynku w pozosta³ym zakresie opisanym w projekcie budowlanym. 2. Zamawiaj±cy, w zwi±zku z art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040) przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w ramach realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy - w szczególno¶ci: roboty dekarskie i termoizolacyjne. 3. W trakcie realizacji zamówienia zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: - ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzania spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww wymogów. 4. Wykonawca, w trakcie realizacji zamówienia zobowi±zany jest przedk³adaæ na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 2 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: a) o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane czynno¶ci. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy b) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/ umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania, c) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 5. W przypadku powziêcia uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy wykonawcê lub podwykonawcê Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy. 6. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 2 czynno¶ci. 7. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 2 czynno¶ci Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w projekcie umowy, stanowi±cym za³±cznik do SIWZ. 8. Zamawiaj±cy dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. 9. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia (art. 36a ust. 2 Pzp). 10. Zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca wskaza³ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podania przez wykonawcê firm podwykonawców (art. 36b ust. 1 Pzp). 11. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia (art. 36b ust. 2 Pzp). Zamawiaj±cy zastrzega zastosowanie art. 36 ba ust. 1 i 2 Pzp tak¿e wobec dalszych podwykonawców. 12. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególno¶ci dokumentacji stanowi±cej za³±czniki do SIWZ, zamawiaj±cy wskaza³ znaki towarowe lub okre¶li³ ich pochodzenie, u¿yte w w/w dokumentach nazwy handlowe lub symbole stosowane przez producentów s± danymi przyk³adowymi. Zamawiaj±cy wymaga aby wykonawcy uczestnicz±cy w postêpowaniu kierowali siê tymi danymi jako wska¼nikami co do wymagañ parametrów technicznych i jako¶ciowych. 13. W przypadku wyst±pienia w dokumentacji opisuj±cej przedmiot zamówienia norm europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, nale¿y to traktowaæ jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W ka¿dym przypadku dopuszczalne s± rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.


II.4) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45261000-4,

45312310-3,

45320000-6,

45410000-4

II.5) Okres na jaki zosta³a zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 20 sierpnia 2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany okre¶lona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zwiêkszenie zakresu robót i wynagrodzenia z 648 888,95 z³ brutto na 699 596,78 z³ brutto w zwi±zku z konieczno¶ci± wykonania robót dodatkowych, nieobjêtych zamówieniem podstawowym.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W protokole konieczno¶ci, sporz±dzonym z przedstawicielami stron umowy, komisyjnie ustalono konieczno¶æ wykonania robót dodatkowych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Warto¶æ zmiany umowy jest mniejsza ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 1843) i jest mniejsza od 15% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.