Ogłoszenie z dnia 2019-04-24
Ogłoszenie nr 560080450-N-2019 z dnia 24-04-2019 r.
Pniewy: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Nojewie.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 610627-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500219456-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500254445-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Gminy Pniewy, Krajowy numer identyfikacyjny 00052955100000,
ul. ul. Dworcowa
37,
62-045
Pniewy, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 2938601, e-mail
um@pniewy.wokiss.pl, faks
61 2910097.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pniewy.wlkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Nojewie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZT.271.2.18.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje rozbudowę przedniego prawego skrzydła szkoły o 8,5 m. W dobudowanej części zlokalizowane zostaną dwie sale lekcyjne (na parterze i na piętrze) oraz dodatkowa toaleta na piętrze i zaplecze na parterze. Ponadto zakres zadania obejmuje przebudowę schodów prowadzących na piętro i do piwnicy oraz przebudowę toalety męskiej na piętrze, w celu zapewnienia im odpowiednich, wymaganych przepisami, gabarytów. Zakres prac obejmuje w szczególności: a) Zakres rozbudowy: wykonanie dwóch sal lekcyjnych (parter i piętro), wykonanie toalety męskiej na piętrze, wykonanie zaplecza sali lekcyjnej na parterze, wykonanie nowych schodów na piętro wraz z balustradami, wykonanie wyłazu na dach, b) Zakres przebudowy: rozbiórka części ściany szczytowej, schodów oraz stropu, w celu połączenia rozbudowy z istniejącym obiektem, przebudowa schodów do piwnicy, wykonanie nowej ściany oddzielającej piwnicę od parteru o odporności EI60 wraz ze zmianą wejścia do piwnicy, wymiana fasady oddzielającej przedsionek od korytarza na parterze, przebudowa toalety męskiej na piętrze na toaletę damską, wymiana przyłącza wody, wymiana drzwi do sal na piętrze na drzwi o odporności EI60, wymiana drzwi do archiwum na parterze na drzwi o odporności EI60, zaślepienie otworów wentylacyjnych od projektowanej strefy, zamurowanie przewężeń w ścianach na parterze i piętrze, zamurowanie i wymiana okna w toalecie na piętrze, wykonanie fasady o odporności ogniowej EI60 na parterze oddzielających projektowaną strefę od pozostałej części szkoły, wykonanie nowej wentylacji dla toalet oraz gabinetu dyrektora i sekretariatu, remont trzech elewacji budynku, wymiana ocieplenia na ścianie szczytowej na fragmencie oznaczonym na rysunku klasą odporności EI60, wykonanie nowych posadzek na korytarzach, na parterze i piętrze, podniesienie stropodachu i wykonanie nowego oraz montaż nowej fasady zewnętrznej w wiatrołapie wraz z uzupełnieniem posadzki, Zakres zadania został wskazany w załączonej dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz STWiOR. Zakres obejmuje również inne czynności przygotowawcze i inwentaryzacyjne, w tym: czynności pomiarowe, udział osób pełniących indywidualne funkcje w budownictwie, koszty związane z odbiorem wykonanych robót (protokół kominiarski, świadectwo charakterystyki energetycznej, wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z montażem wyposażenia i oznakowania wynikającego z instrukcji) i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Zakres robót uwzględnia również uzyskanie przez Wykonawcę dla Zamawiającego pozytywnej opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, pozytywnego stanowiska Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. Ponadto Uwagi. 1) wykonawca ma obowiązek zapewnić dostęp do istniejących pomieszczeń, z wyjątkiem piętra oraz prawej strony parteru, skrzydła budynku objętego rozbudową i przebudową, od dnia 3 września 2018 r. 2) Ze względu na konieczność prowadzenia zajęć szkolnych podczas realizacji robót budowlanych należy przewidzieć intensyfikację robót w okresach wolnych od zajęć lekcyjnych. 3) W związku z powyższym Zamawiający rozpocznie odbiór przedmiotu zamówienia nie wcześniej niż 14 stycznia 2019 r. 4) Zamawiający informuje, że posiada zezwolenie na usunięcie drzew kolidujących z planowaną inwestycją. Zmawiający określa, że wycinkę drzew i krzewów ma wykonać Wykonawca, a koszty należy uwzględnić w ofercie i w dodatkowej pozycji kosztorysu ofertowego. Drzewa i krzewy przewidywane do wycinki: 1 - wierzba biała o obwodzie pnia na wys. 130 cm - 135 cm, 2 - brzoza brodawkowata68 cm, 3 - świerk pospolity - 40 cm, 4 - żywotnik zachodni - 60 cm, 5 - daglezja zielona - 76 cm, ponadto krzewy i drzewa o małej średnicy pnia zajmujące powierzchnię ok 30 m2. 5) Zamawiający potwierdza braku ingerencji w uzbrojenie i pomieszczenia kotłowni, ciągu komina spalinowego oraz kwestie zasilania energetycznego budynku z uwagi na fakt uzyskania pozwolenia na użytkowanie przez Wykonawcę.
II.4) Główny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
45430000-7,
45231000-4,
45410000-4,
45430000-0,
45442100-8,
45421000-4,
45113000-4,
45233200-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
28 czerwca 2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/04/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
zmian wysokości wynagrodzenia
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
konieczność wykonania dodatkowych prac budowlanych
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W związku z wykonanymi pracami dodatkowymi niezbędnymi do zakończenia prac podstawowych wynagrodzenie wykonawcy wzrosło z netto: 747.901,00 zł do netto: 757.959,84 zł.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Utrzymanie urządzeń związanych z bezpieczeństwem i odwodnieniem dróg
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Promna
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Dubienka
- Odbudowa murów oporowych podtrzymujących drogę gminną nr 112478 D ul. Targowa w Wojcieszowie
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w piwnicy budynku szkoły.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.