Ogłoszenie z dnia 2019-04-25
Ogłoszenie nr 560081348-N-2019 z dnia 25-04-2019 r.
Kędzierzyn-Koźle: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "PT i wykonanie hospicjum" - II POSTĘPOWANIE
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606984-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500079648-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 52450700000000,
ul. ul. Piramowicza
32,
47-200
Kędzierzyn-Koźle, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 40 34 451, e-mail
zp@kedzierzynkozle.pl, faks
77 40 34 451.
Adres strony internetowej (url): http//przetargi.kedzierzynkozle.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "PT i wykonanie hospicjum" - II POSTĘPOWANIE
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.101.2017.AH
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:A. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: 1. Roboty rozbiórkowe, 2. Roboty budowlane, 3. Roboty elektryczne, 4. Roboty sanitarne: - instalacja co i gazowa, - instalacja wodno-kanalizacyjna i hydrantowa, - instalacje wentylacji i klimatyzacji, - instalacje gazów medycznych, 5. Instalacje zewnętrzne; wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, 6. Roboty drogowe, 7. Roboty zagospodarowania terenu: ogrodzenie i zieleń. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej. Pomocniczo dołączono przedmiar robót. B. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia roboty budowlane: rozbiórkowe, elektryczne, drogowe, ogrodzenia i nasadzenia zieleni. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy. C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy oraz załączona w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/, dokumentacja projektowa sporządzona przez "TECHNOART" Sp. z o.o.; ul. Ozimska 15A/2, 45-057 Opole, będąca integralną częścią SIWZ. UWAGA! Wykonawca uwzględni w ofercie koszt poszczególnych robót zgodnie z załączonym harmonogramem.
II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45312311-0,
45111300-1,
45111200-0,
45223100-7,
45212200-8,
45223500-1,
45410000-4,
45430000-0,
45320000-6,
45442100-8,
45421130-4,
45321000-3,
45450000-6,
45230000-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia - do 250 dni kalendarzowych liczonych od daty przekazania placu budowy.
Ogłoszenie o zmianie umowy nr 500129036-N-2018 z dnia 08-06-2018r.: "termin realizacji przedmiotu zamówienia - 340 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy" 2. §2 ust. 1 pkt 2 umowy otrzymuje brzmienie: "termin realizacji przedmiotu zamówienia - 340 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy".
Ogłoszenie o zmianie umowy nr 500301310-N-2018 z dnia 17-12-2018r.: termin realizacji przedmiotu zamówienia - 421 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy - nie dłużej niż do 30.04.2019r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "PT i wykonanie hospicjum" - II POSTĘPOWANIE | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
21/12/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Gerard Gola prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Firma Inżynierska "ALOG" mgr inż. Gerard Gola,
f.i.alog@poczta.internetdsl.pl,
ul. Kozielska 24,
47-208,
Reńska Wieś, kraj/woj.
opolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/03/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
§2 ust. 1 pkt 2 umowy otrzymuje brzmienie: "termin realizacji przedmiotu zamówienia - 482 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy".
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Gmina Kędzierzyn-Koźle realizuje zadnie związane z budową Hospicjum w Kędzierzynie-Koźlu. Wystąpienie w grudniu 2018r. oraz styczniu i lutym 2019r. temperatur ujemnych, opadów atmosferycznych (śniegu i deszczu), spowodowało przerwanie robót potwierdzone przez Zamawiającego wpisem do Dziennika Budowy. W związku z powyższym przerwano roboty, których wykonanie uzależnione było od sprzyjających warunków atmosferycznych i w związku z tym nie można było zachować parametrów jakościowych i technicznych realizowanych robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej (§15 ust. 4 pkt 2 umowy). Wobec ww. okoliczności zaistniała konieczność wydłużenia okresu realizacji zadania i przesunięcia terminu zakończenia robót o 61 dni kalendarzowych.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Podstawa zmian wskazana w aneksie § 15 ust. 1 pkt 3 w zw. z ust. 4 pkt 2 umowy oraz art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta przy ul. Piastowskiej 17 w Kędzierzynie-Koźlu
- Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta przy ul. Piramowicza 32 w Kędzierzynie-Koźlu (etap III - parter i piwnice)
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu
- Przebudowy dróg powiatowych poprzez wykonanie nakładek asfaltowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1433 O relacji Ortowice - Stara Kuźnia odcinek od km 0+990 do km 2+102,7
- Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych w Kędzierzynie-Koźlu II
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Jodłowej oraz części ul. Św. Jana Pawła II
- Remont pomieszczeń Oddziału zamiejscowego z siedzibą Kochcice ul. Zamkowa 1 Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Wymiana dachu budynku nr 10 b-c (internat) w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Zgorzelcu
- "Budowa Samorządowego Żłobka Miasta Rumi przy ul. Reja w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj".
- "Modernizacja oddziałów przedszkolnych i placów zabaw" w ramach proj: "Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.