Ogłoszenie z dnia 2019-04-26
Ogłoszenie nr 560082641-N-2019 z dnia 26-04-2019 r.
Bieruń: Realizacja robót budowlanych w ramach zadania: Przebudowa budynku maszyn wyciągowych z przeznaczeniem na utworzenie Centrum Usług Społecznych Powiatu Bieruńsko-Lędzińskiego
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Należy wskazać projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528148-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500051766-N-2018 ;500063820-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500097719-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Bieruńsko-Lędziński, Krajowy numer identyfikacyjny 27625519200000,
ul. ul. św. Kingi
1,
43-155
Bieruń, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 226 91 00, e-mail
przetarg@powiatbl.pl, faks
32 226 90 00.
Adres strony internetowej (url): www.powiatbl.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.powiatbl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja robót budowlanych w ramach zadania: Przebudowa budynku maszyn wyciągowych z przeznaczeniem na utworzenie Centrum Usług Społecznych Powiatu Bieruńsko-Lędzińskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RZP 4/2018; RF.272.2.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia pod ww. nazwą jest przeprowadzenie robót budowlanych w rozumieniu art. 2 pkt 8 ustawy p.z.p. polegających na rozbudowie, nadbudowie i przebudowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku maszyn wyciągowych na Centrum Usług Społecznych wraz z budową parkingu, altany i zagospodarowaniem terenu w Lędzinach przy ul. Lędzińskiej na działce 2169/13 zgodnie z warunkami decyzji o pozwoleniu na budowę nr 37/Lę/2016 z dnia 04 kwietnia 2018 r. projektem architektoniczno - budowlanym, projektami wykonawczymi, STWiORB, warunkami umowy oraz niniejszą SIWZ. Ponadto szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres (ilościowo - rzeczowy) zawierają następujące dokumenty: 1) dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do SIWZ, na którą składają się następujące opracowania: a) Projekt budowlany: Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku maszyn wyciągowych na Centrum Usług Społecznych wraz z budową parkingu, altany i zagospodarowaniem terenu w Lędzinach przy ul. Lędzińskiej na działce nr 2619/138. - załącznik do decyzji nr 37/Lę/2016 z dnia 4 kwietnia 2016 r. b) Projekt wykonawczy: - Architektura; - Konstrukcja; - Instalacja wody; - Instalacja kanalizacji sanitarnej; - Instalacja C.O.; - Instalacja gazu; - Projekt budowlano-wykonawczy budowy przyłącza wodociągowego do budynku Centrum Usług Społecznych przy ul. Lędzińskiej w Lędzinach; - Projekt budowlano-wykonawczy budowy przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku Centrum Usług Społecznych przy ul. Lędzińskiej w Lędzinach; - Projekt budowlano-wykonawczy budowy przyłącza kanalizacji deszczowej do budynku Centrum Usług Społecznych przy ul. Lędzińskiej w Lędzinach; - Opis techniczny systemu projektowanej instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej; - Projekt wykonawczy część instalacji elektrycznej; - Projekt wykonawczy branża drogowa. 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 do SIWZ, 3) przedmiar robót (w formacie PDF i ATH) zawierający m.in. rodzaj robót przewidzianych podczas realizacji niniejszego zamówienia oraz ich ilość - załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz przedmiarze robót lecz muszą spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych niż wskazane przez projektanta. Na wykonane roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 60 miesięcznego okresu gwarancji. Udzielenie przez wykonawcę gwarancji na wykonane roboty budowlane zostanie potwierdzone na druku "FORUMULARZA OFERTOWEGO WYKONAWCY" (załącznik nr 1 do SIWZ). Przedmiotowe zamówienie należy zrealizować (wykonać) zgodnie z należytą starannością, z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45310000-3,
45330000-9,
45331000-6,
45332000-3,
45300000-0,
45400000-1,
45100000-8,
45111300-1,
45111291-4,
45233000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 02.05.2018 r. do 31.07.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/04/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy: 6938394,77 zł netto; 1595830,80 zł VAT; 8534225,57 zł brutto
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z uwagi na zaistnienie okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, które wynikają z faktu zbyt niskich parametrów ciśnienia wody w sieci co uniemożliwia dokonania pozytywnego odbioru budynku w kontekście zabezpieczenia p-poż. koniecznym stało się wykonanie robót dodatkowych zgodnie z protokołem konieczności nr 4 na kwotę netto w wysokości 53 684,00 zł, co stanowi 0,79% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Usunięcie i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych
- Rektyfikacja (pionowanie) budynku mieszkalnego położonego w Bieruniu przy ul. Gołysowej 7 wraz z usuwaniem szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego.
- Remont oczyszczarki śrutowej dla potrzeb Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny.
- Usługi w zakresie wykonania powłok ochronnych (galwanizacja) tłoczysk, rdzenników, cylindrów siłowników hydraulicznych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny z podziałem na zadania
- Remont wciągników produkcji OMAG, RAGOR, FAMA dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Rozbudowa drogi powiatowej 5906S, ul. Chemików do ul. Wita w Bieruniu
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105533L i 105534 L wraz z budową oświetlenia drogowego w m. Minkowice, gm. Mełgiew
- Wykonanie prac konserwacyjnych, przy zabytkowej kamiennej fontannie - studni Kronthala
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.