eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn"Baza danych EGiB" w ramach projektuProjekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej Powiatu Kętrzyńskiego.



Ogłoszenie z dnia 2020-05-14

Ogłoszenie nr 560083082-N-2020 z dnia 14-05-2020 r.

Kętrzyn: "Baza danych EGiB" w ramach projektu: Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej Powiatu Kętrzyńskiego.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego, Działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych dla projektu z zakresu geodezji i kartografii. Numer identyfikacyjny projektu: RPWM.03.01.00-28-0030/17

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 531033-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540066097-N-201

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510110887-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Dyrektor Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego w Kętrzynie na podstawie pełnomocnictwa z dnia 27.03.2019r. udzielonego w trybie art. 15 ust. 2 ustawy Pzp przez Zarząd Powiatu w Kętrzynie działający w imieniu Powiatu Kętrzyńskiego jako Zamawiającego.



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Kętrzynie, Krajowy numer identyfikacyjny 51074245100000, ul. Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 089 7517500, 7511690, e-mail starostwo@starostwo.ketrzyn.pl, faks 897 512 401.
Adres strony internetowej (url): http://www.starostwo.ketrzyn.pl; http://www.bip.starostwo.ketrzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Baza danych EGiB" w ramach projektu: Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej Powiatu Kętrzyńskiego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

CUWPK.343.11.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zmodernizowanie już istniejącej bazy danych EGIB poprzez wykonanie modernizacji gruntów i budynków, mającą na celu poprawę jakości i aktualności danych, wraz z doprowadzeniem tych danych do zgodności z pojęciowym modelem danych EGIB, określonym w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków oraz wprowadzeniem (zasileniem) do systemu teleinformatycznego Zamawiającego utworzonych przez Wykonawcę zbiorów powiatowej bazy EGiB. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Szczegółowy opis zawarto w części ogłoszenia dedykowanej do określenia części zamówienia.


II.4) Główny kod CPV: 71355000-1
Dodatkowe kody CPV:

72312100-6,

72314000-9,

72320000-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
część pierwsza - do dnia 31 stycznia 2020r. (zmiana aneksem nr 1 z dn. 28.01.2020r. na "31.03.2020r."), część druga - do dnia 15 lipca 2020r. (zmiana aneksem nr 1 z dn. 24.04.2020r. na "17.08.2020r.")

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część pierwsza
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 24/05/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

GISPRO Sp. z o.o., , ul. Teofila Firlika 19, 71-637, Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie

PROGIS Sp. z o.o., , ul. Warszawska 8, 11-500, Giżycko, kraj/woj. warmińsko - mazurskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 480000.00 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawcy wymienieni w IV.2) wystąpili jako Konsorcjum Firm, umowę podpisywał Pełnomocnik Konsorcjum: GISPRO Sp. z o.o.


CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część druga
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 24/05/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

GISPRO Sp. z o.o., , ul. Teofila Firlika 19, 71-637, Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie

PROGIS Sp. z o.o., , ul. Warszawska 8, 11-500, Giżycko, kraj/woj. warmińsko - mazurskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 101544.72 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawcy wymienieni w IV.2) wystąpili jako Konsorcjum Firm, umowę podpisywał Pełnomocnik Konsorcjum: GISPRO Sp. z o.o.



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana harmonogramu prac i zmiana końcowego terminu wykonania umowy z dnia 15.07.2020 r. na dzień 17.08.2020 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca w związku z utrudnieniami spowodowanymi wprowadzeniem w kraju stanu epidemii z powodu COVID-19, co bezpośrednio przełożyło się na zmniejszenie liczby pracowników i wymagało przorganizowania spososobu realizacji zadań związanych z projektem, znacząco wydłużając ich wykonanie, wystąpił z prośbą o zmianę harmonogramu prac i przesunięcia terminu zakończenia realizacji umowy. Przesunięto terminy rozpoczęcia wyłożenia projektu operatu opisowo-kartograficznego, utworzenia operatu z plikami zasilającymi system EGiB oraz odbiór końcowy. Zmiana umożliwi dokończenie prac zgodnie z nowym terminem oraz wpłynie na jakość wykonanej pracy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.